neequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Krab je dan ook even aan je kruis en spuug je dan ook nog even op de grond.
Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik vind het woord "schijten" niet mooi/lief/leuk/geil klinken uit de mond van een vrouw of een man.
Het eerste wat dan in mij opkomt is: Aso's...
Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja , alleen bij het vermoeden van kabaal vh 'grote werk', hè, plassen mag iedereen horen, bemind of niet
Ik snap je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.
op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebtquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.
Ik ga altijd iets naar voren zitten zodat de straal langs het keramiek glijdt en je dus niet klinkt als een geit op een zinken plaat, maar je alleen een heel zacht pshhhhhhhhhhhhh hoort
Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oh sorry, poepen
ben je dr ook zo een die over een woord als NEUKEN valt?
En wat een onzin om in deze context over vrouwelijkheid te beginnen. Alsof schijten mannelijk is.
Schijten is nog altijd gewoon menselijk.
een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef milagro het volgende:
[..]
op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebt, dan wordt er weer vrolijk doorgeplast... en hoe leuk het
![]()
hoofd als de dame bij het verlaten vh kleinste kamertje ziet dat jij er gewoon nog bent
sowieso vermakelijk om te horen hoeveel moeite er gedaan wordt om zo zacht mogelijk te 'tinkelen'...
kom op, dames, we zijn toch 'onder elkaar' , zet open die kraan !![]()
wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.
Dan zou ik me net een Tokkie voelen.
En dat is het nou juist helemaal. Het gaat er om dat IK me dan niet vrouwelijk voel, dus doe ik het niet.
Verder roep jij maar lekker wat je wilt hoor. Als het voor jou geen mood-killer is, good for you
Met vriendinnen onder elkaar in een lekker luidruchtige we-gooien-alles-op-tafel-bui ben ik veel meer grof in de mond. Dan staan we zelfs heel onelegant aan elkaar uit te leggen en te demonstreren (fully dressed... that is...) hoe je het beste bij die lastige plekjes komt bij het ontharen 'down there'![]()
Mijn vriendinnen hoeven me dan ook niet lekker of sexy te vinden, die hoeven niet met me naar bed. Da's het verschil...
Oke. Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:37 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.
Maar je maakte de opmerking aan de hand van het woord schijten dat HIER werd gebruikt. Als t gesprek daarover gaat heb ik totaal geen moeite met het woord schijten. Maar no way dat ik ooit tegen mijn geliefde zeg: "ik ga even schijten" oid
betreffende user postte dat topic gister nogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit..
En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds?.
ik heb het ook even doorgelezen.quote:
ik zou mijn teennagels dus ook echt nooit knippen in t bijzijn van mn vriend, maja ik heb wel moeite met meer dingen, toiletbezoekjes moeten prive zijn (had eerst wc op badkamer maar dan komt er dus echt niemand inquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit..
En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds?.
Ahja die bedoelde ik geloof ik idd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef -Mellow- het volgende:
betreffende user postte dat topic gister nog
ik heb het ook even doorgelezen.
eventuele gêne wat gekletter betreft ben ik tijdens langdurige verblijven in het ziekenhuis, waar het bed niet verlaten kon worden wel kwijtgeraaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te maken
Gewoon een kwestie van innerlijke beschaving, net zoals je kan zeggen "vrouw" ipv "wijf".quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
schijten is ook niet lief/leuk/mooi of geil. zo hoeft het dan toch ook niet te klinken.
Bovendien zou ik het wel treurig vinden als mijn vrouwelijkheid daar van af zou moeten hangen
Oke, dat verklaart hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als zeggen dat het onvrouwelijk is om shag te roken
Dat was ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
wat is daar in godsnaam mis mee dan? wtf is het verschil als het van te voren voor je is gedraait met een filter erin, dan wanneer je zelf shag in een vloeitje stopt en daar een sigaret van maaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |