abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:16:20 #126
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58985237
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Krab je dan ook even aan je kruis en spuug je dan ook nog even op de grond.
nee
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:20:08 #127
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58985333
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik vind het woord "schijten" niet mooi/lief/leuk/geil klinken uit de mond van een vrouw of een man.
Het eerste wat dan in mij opkomt is: Aso's...
Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:20:31 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58985348
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ja , alleen bij het vermoeden van kabaal vh 'grote werk', hè, plassen mag iedereen horen, bemind of niet
Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.
Ik ga altijd iets naar voren zitten zodat de straal langs het keramiek glijdt en je dus niet klinkt als een geit op een zinken plaat, maar je alleen een heel zacht pshhhhhhhhhhhhh hoort
pi_58985409
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.
Ik snap je.

Ben zelf ook vrij grof in de mond, maar het staat gewoon niet netjes.
Als ik mijn vent tegen het plafond wil hebben dan roep ik heel hard: Ik mot schijten!

Aso dus...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58985584
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.
Ik ga altijd iets naar voren zitten zodat de straal langs het keramiek glijdt en je dus niet klinkt als een geit op een zinken plaat, maar je alleen een heel zacht pshhhhhhhhhhhhh hoort
op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebt , dan wordt er weer vrolijk doorgeplast... en hoe leuk het hoofd als de dame bij het verlaten vh kleinste kamertje ziet dat jij er gewoon nog bent

sowieso vermakelijk om te horen hoeveel moeite er gedaan wordt om zo zacht mogelijk te 'tinkelen'...
kom op, dames, we zijn toch 'onder elkaar' , zet open die kraan !
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 12:32:14 #131
163650 Greys
pi_58985624
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

oh sorry, poepen
ben je dr ook zo een die over een woord als NEUKEN valt?

En wat een onzin om in deze context over vrouwelijkheid te beginnen. Alsof schijten mannelijk is.
Schijten is nog altijd gewoon menselijk.
Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.
Dan zou ik me net een Tokkie voelen.

En dat is het nou juist helemaal. Het gaat er om dat IK me dan niet vrouwelijk voel, dus doe ik het niet.
Verder roep jij maar lekker wat je wilt hoor. Als het voor jou geen mood-killer is, good for you

Met vriendinnen onder elkaar in een lekker luidruchtige we-gooien-alles-op-tafel-bui ben ik veel meer grof in de mond. Dan staan we zelfs heel onelegant aan elkaar uit te leggen en te demonstreren (fully dressed... that is...) hoe je het beste bij die lastige plekjes komt bij het ontharen 'down there'
Mijn vriendinnen hoeven me dan ook niet lekker of sexy te vinden, die hoeven niet met me naar bed. Da's het verschil...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:34:17 #132
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58985655
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef milagro het volgende:

[..]

op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebt , dan wordt er weer vrolijk doorgeplast... en hoe leuk het hoofd als de dame bij het verlaten vh kleinste kamertje ziet dat jij er gewoon nog bent

sowieso vermakelijk om te horen hoeveel moeite er gedaan wordt om zo zacht mogelijk te 'tinkelen'...
kom op, dames, we zijn toch 'onder elkaar' , zet open die kraan !
een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te maken
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58985675
Scheren zie ik net als milagro eigenlijk geen probleem in, dat is bij mij in ieder geval niet iets heel oncharmants. Maar ik moet zeggen dat de keren dat het voorkwam dat hij daarbij was op 1 hand te tellen waren.

Toiletbezoek "schijten" echt een no go, plassen vind ik geen probleem. Een keer een scheet of boer ook niet, kan eens ontsnappen of je loopt een kamer binnen waar het ineens nogal dubieus ruikt ( ) ala. Als hij dat expres zou gaan doen waar ik bij zit of extra luid/lomp, nee dank je.

Ik ben het ook wel eens met She dat een bepaalde mate van fatsoen wel heel prettig (en imo ook normaal) is naar elkaar, hetzelfde als normaal netjes iets aan een ander vragen of ergens voor bedanken.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:35:44 #134
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58985698
Nah als hij zou binnenkomen terwijl ik mijn benen scheer zou dat geen ramp zijn. Menstrueren en bloemetjes poepen wil ik wel graag alleen doen en dus gaat de deur op slot dan.

Plassen maakt me niet uit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:37:55 #135
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58985742
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.
Dan zou ik me net een Tokkie voelen.

En dat is het nou juist helemaal. Het gaat er om dat IK me dan niet vrouwelijk voel, dus doe ik het niet.
Verder roep jij maar lekker wat je wilt hoor. Als het voor jou geen mood-killer is, good for you

Met vriendinnen onder elkaar in een lekker luidruchtige we-gooien-alles-op-tafel-bui ben ik veel meer grof in de mond. Dan staan we zelfs heel onelegant aan elkaar uit te leggen en te demonstreren (fully dressed... that is...) hoe je het beste bij die lastige plekjes komt bij het ontharen 'down there'
Mijn vriendinnen hoeven me dan ook niet lekker of sexy te vinden, die hoeven niet met me naar bed. Da's het verschil...
wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.

Maar je maakte de opmerking aan de hand van het woord schijten dat HIER werd gebruikt. Als t gesprek daarover gaat heb ik totaal geen moeite met het woord schijten. Maar no way dat ik ooit tegen mijn geliefde zeg: "ik ga even schijten" oid
pi_58985770
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit. .

En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds? .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 12:41:08 #137
163650 Greys
pi_58985803
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:37 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.

Maar je maakte de opmerking aan de hand van het woord schijten dat HIER werd gebruikt. Als t gesprek daarover gaat heb ik totaal geen moeite met het woord schijten. Maar no way dat ik ooit tegen mijn geliefde zeg: "ik ga even schijten" oid
Oke. Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.
Ik had het woordje 'hier' inderdaad beter kunnen weglaten. Sorry
Bedoelde dat de dames hier 'in dit topic' het over schijten hebben 'thuis tegen hun partner'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:41:57 #138
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58985822
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit. .

En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds? .
betreffende user postte dat topic gister nog
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef Vivi het volgende:
Dit was ook een hilarisch topic btw
ik heb het ook even doorgelezen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:47:40 #139
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_58985937
quote:

ik zou mijn teennagels dus ook echt nooit knippen in t bijzijn van mn vriend, maja ik heb wel moeite met meer dingen, toiletbezoekjes moeten prive zijn (had eerst wc op badkamer maar dan komt er dus echt niemand in )
En soms wil ik ook gewoon wat tijd voor mezelf op de badkamer, dus glurende vriendjes zijn dan niet gewenst, kan me er zelfs boos om maken, als ik bekeken wil worden dan ga ik wel samen douchen, en anders moet je me lekker met rust laten en mn ding laten doen, of dat nu scheren is of wat dan ook, dan ben ik erg gesteld op mn privacy.
Poepjes laten doe ik ook nooit, of t moet per ongeluk gebeuren, ik heb liever de hele avond buikpijn
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_58986046
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef -Mellow- het volgende:
betreffende user postte dat topic gister nog

ik heb het ook even doorgelezen.
Ahja die bedoelde ik geloof ik idd. .
pi_58986069
Ohw het was Vivi zelf ook nog. , .
pi_58986343
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te maken
eventuele gêne wat gekletter betreft ben ik tijdens langdurige verblijven in het ziekenhuis, waar het bed niet verlaten kon worden wel kwijtgeraakt

en @ modus : nee, je bent daarin niet alleen, de mannen die ik ken mogen, herstel mochten graag een handje helpen idd

teennagels knippen. ja, god, dat doe je niet op de eerste 'sleep overs' idd, maar kom op, later en dan bedoel ik niet na 40 jaar, moet dat toch geen afknapper meer zijn, zeg, dusdanig dat het 's mans libido negatief beinvloed of 's vrouws imago van ... ja van wat eigenlijk, heb je er wel eens aan gedacht welke bekken je mogelijk trekt tijdens de daad of je wel vanuit iedere hoek tijdens kamasutreren altijd op je best bent... als je als het ware konstant aan het poseren bent, ook wat betreft geluidjes, dan wordt het wel heel onrelaxed allemaal, en volgens mij is dat net zo a-sexy.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58987329
Eigenlijk alles wel, inclusief benen scheren, poepen, winden laten, pincode, huilen etc. Ik wil graag dat iemand van me houdt zoals ik BEN en dat kan mijns inzien alleen als je ook over nagenoeg alles open bent. Het is aan de ander of hij dat ook met mij wil delen.

Uitzonderingen zijn mijn wachtwoorden en van haren ontdoen op en rond schaamstreek :-D
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:12:51 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58989456
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

schijten is ook niet lief/leuk/mooi of geil. zo hoeft het dan toch ook niet te klinken.

Bovendien zou ik het wel treurig vinden als mijn vrouwelijkheid daar van af zou moeten hangen
Gewoon een kwestie van innerlijke beschaving, net zoals je kan zeggen "vrouw" ipv "wijf".

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:02 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58989482
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ik vind het net zoiets als zeggen dat het onvrouwelijk is om shag te roken
Oke, dat verklaart het .
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:16:02 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58989533
quote:

Dat was ik .
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:21:03 #147
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58989693
quote:
Ja!

Nagels knippen vind ik geen schande trouwens. Beetje neuspulken ook niet
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58989856
Komt waarschijnlijk omdat er gummiebeertjes uit jouw neus komt.
A little bit hateful
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:59:45 #149
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_58990671
Janken, plassen, teennagels knippen, haar verfen, scheren, eens een keer een boer of scheet, allemaal prima.

Ga niet zitten poepen waar ie naast staat, maar kan me ook niet voorstellen dat hij dat zelf wil.
Als ik ongesteld ben weet hij dat natuurlijk wel maar, wederom, kan ik me niet voorstellen dat hij graag mijn gebruikte tampons wil aanschouwen.

Heeft niets met onbeschoftheid te maken maar ik zie gewoon geen enkele schandie in bovengenoemde activiteiten. Het lijkt me trouwens als je samenwoont ook een hele hoop gedoe om alles te verbergen oid.

Overigens allemaal pas na geruime tijd hoor. Als je nog 'date' is het wat anders.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:27:56 #150
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58991250
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, dat verklaart het .
wat is daar in godsnaam mis mee dan? wtf is het verschil als het van te voren voor je is gedraait met een filter erin, dan wanneer je zelf shag in een vloeitje stopt en daar een sigaret van maakt

ik vind dat echt zo'n gezeik altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')