abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 12:15:18 #1
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58468951
Komt u maar...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2008 @ 12:18:19 #2
163650 Greys
pi_58469003
Ik waag het nooit meer, dat weet je toch?
De vorige keer dat het mis ging had ik toch echt de laatste post hoor. Alleen dacht ik van niet

Ik zie Nok helemaal voor me, met haar cactusbenen en onderjurk in de zon!

Q, je moet het niet zijn alsof we 'allemaal tegen je' zijn ofzo hoor, die P lijkt me ook niet echt een makkelijke. Maar jullie moeten gewoon zorgen dat je niets meer met elkaar te maken hoeft te hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58469018
Heb vandaag geen zin om mijn cactussen te gaan plukken. Trek wel een spijkerbroek en een topje aan als ik de deur uitga.
Mijn pa en family belden net dat ze niet kwamen omdat mijn pa zich niet zo lekker voelt. Dat laatste is dan wel weer rot, maar ik vind geen visite eerlijk gezegd nu ook niet zo erg.
Heb wel nog steeds zin om ene terrasje te gaan pikken. Alleen is het geen winkelzondag zoals ik had gedacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2008 @ 12:19:43 #4
163650 Greys
pi_58469028
Ik heb een flesje koude koffie (de goedkope versie, van de Lidl, mjammie!!!) en een stuk appelvlaai als ontbijt Die koude koffie drinkt Heer G normaal altijd alleen, maar het is best lekker, zelfs voor iemand die nooit koffie drinkt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 mei 2008 @ 12:20:03 #5
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58469031
Dag dames
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58469042
Het was ook best erg in die onderjurk ja. Maar het was Karin en haar luv, dus die hebben me wel erger gezien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2008 @ 12:27:10 #7
163650 Greys
pi_58469179
Nok, de winkels open op 4 mei zou ook best een beetje gek zijn
Maar aan de andere kant, terrasjes en andere dingen zijn wel gewoon open, dus ... nou ja, beetje tegenstrijdig allemaal. Ik zag hier gisteravond allemaal matrixborden boven de snelweg met 'Veilig gedenken? Zoek een parkeerplaats, niet op de vluchtstrook'. Zouden er echt mensen zijn die stoppen met autorijden om acht uur?
Uiteraard hou ik keurig mijn snavel maar ik weet niet of ik de auto langs de weg zou zetten. Ik zorg eigenlijk altijd dat ik dan niet onderweg ben geloof ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2008 @ 12:28:00 #8
163650 Greys
pi_58469197
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:20 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames
Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58469359
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Greys het volgende:
Nok, de winkels open op 4 mei zou ook best een beetje gek zijn
Maar aan de andere kant, terrasjes en andere dingen zijn wel gewoon open, dus ... nou ja, beetje tegenstrijdig allemaal. Ik zag hier gisteravond allemaal matrixborden boven de snelweg met 'Veilig gedenken? Zoek een parkeerplaats, niet op de vluchtstrook'. Zouden er echt mensen zijn die stoppen met autorijden om acht uur?
Uiteraard hou ik keurig mijn snavel maar ik weet niet of ik de auto langs de weg zou zetten. Ik zorg eigenlijk altijd dat ik dan niet onderweg ben geloof ik...
Ik vond het ook wat raar, maar meestal is koopzondag hier op de eerste zondag van de maand. Maar in een heleboel andere gemeentes is het er wel vandaag.

ik heb trouwens besloten dat ik vandaag een beetje koffie in de melk ga gooien en zorgen dat mijn huid er een beetje bruiner uit gaat zien. Ik ben wel erg wit. Een witte cactus
Dus... I have no shame at all, ik ga met die cactuspoten in bikini in het zonnetje liggen in mijn achtertuin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58469372
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
ik las dat ze gister zelfs voor het eerst naar buiten was geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 mei 2008 @ 12:45:38 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58469520
Ik voel het niet alsof iedereen tegen me is hoor

Ik word enkel zo schijtziek van dr. Dan smst ze MM weer dat ze in DH is, dan mailt ze hem, dan PM't ze hem, dan spreekt ze hem aan op msn. Hij heeft in zn msnnaam staan "Wie wil tegen me mariokarten? *hier het wiinummer* komt zij aan "HIHIHIH ik mag van erik lekker niet met je karten, jammer he?"

Ik bedoel, ze wil dat ik haar met rust laat, laat ze ons eerst eens met rust laten Of ik word 50x onbekend gebeld en natuurlijk kan ik wel raden wie dat is

Of dan spreekt ze MM aan op msn of hij de foto van haar hondjes nog op het bureau heeft staan. Als hij dan zegt dat Baloe er nu staat dan is het een klootzak die nooit van dr gehouden heeft ect

Ik bedoel, come on. En ja, ik ben een bitch. En ja, dat visje was om haar te treiteren, omdat ze 3 dagen ervoor weer op msn om aandacht kwam te geilen Om nog maar te zwijgen over die keren dat er zogenaamd anderen achter haar pc zaten en MM vanuit het niets helemaal de teringtyfus begonnen te schelden En om helemaal nog maar te zwijgen over die keren dat ze zich voordeed als een kankerpatient met leukemie om zo aandacht van andere gozers te krijgen

Ik heb een hor voor mn raam gefixed vanaaf bij mn schoonouders eten, ben benieuwd wat we krijgen. Voor nu pleur ik er een pizza in en maak ik voor broodjes hamburger
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 4 mei 2008 @ 12:47:59 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58469564
Mijn zus is jarig, en als we nu bij mij waren gingen we BBQ'en

Ik wil ook bbq'en
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 4 mei 2008 @ 12:51:13 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58469616
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi babe!
We zijn nu bij mn ouders en gisteren is ze zelfs buiten geweest
Eerste keer voind ze het doodeng en wilde ze snel weer naar binnen en toen struikelde ze over de drempel dus dat was drama galore
Maar daarna heeft ze gewoon op schoot gezeten bij Re en dat vond ze wel oke geloof ik Straks weer proberen.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 4 mei 2008 @ 12:54:12 #14
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58469680
Als Patries je zo dwars zit, zou ik aan MM vragen waarom hij haar niet blockt op msn en pm. Maar haar opzoeken in dat trouwtopic en dan zulke dingen posten is wmb not done.
Ziggy played guitar
  zondag 4 mei 2008 @ 12:54:51 #15
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58469692
En nu ga ik richting zon!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2008 @ 13:14:08 #16
163650 Greys
pi_58470091
Ik volg je, MB! Haar in de haarband en hup, de zon in, sproeten kweken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 mei 2008 @ 13:33:35 #17
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58470474
Hier is het elke zondag koopzondag en daar heb ik ook gebruik van gemaakt vandaag om een cadeautje te shoppen.
Heb ook ballerina's voor mezelf gekocht en wat dvd's. Ik heb echt een dvd tic

Nu op richting 'dinnetje die een tuin heeft beetje jammer dat mijn freggels binnen moeten zitten met dit weer maar toen ik ze daarnet even op het balkon liet zat er eentje al bijna bij de buren
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58470755
Wat heb je gekocht? Ben je geslaagd voor iets persoonlijks en niet afgezaagds?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 mei 2008 @ 13:48:28 #19
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58470796
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef nokwanda het volgende:
Wat heb je gekocht? Ben je geslaagd voor iets persoonlijks en niet afgezaagds?
Mwah niet enorm maar het is wel wat ze gevraagd had. Alleen wilde ik eigenlijk wat originelers. Ik zeg niet wat het is want voorheen las ze hier nog wel eens mee
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58470820
Nou ja... hget is altijd leuk om dingen te krijgen die je wel graag wil hebben, maar die je niet voor jezelf zou kopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 mei 2008 @ 14:00:47 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58471056
DML

Ik zit heerlijk in de tuin met een studieboekie
Maar er zijn 2 bijen die mij mateloos irriteren (lees: waar ik schijtsbenauwd voor ben )
pi_58471641
Het is in mijn achtertuin zo warm dat het noodzakelijk is om af ent oe binnen af te gaan koelen.
Zo raar. Als het waait dan waait het daar zo hard dat alles om gaat, en als het warm is is het daar warmer dan waar ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58472033

Hier ook ff uit de zon gevlucht omdat het er wel heel warm is.. Dinnetje komt straks, en dan gaan we vanavond richting Havelte, waar haar kerel deel neemt aan de 4 mei herdenking. Morgen gaan we lekker bbq-en!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 4 mei 2008 @ 14:54:34 #24
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58472071
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef Morretje het volgende:

Hier ook ff uit de zon gevlucht omdat het er wel heel warm is.. Dinnetje komt straks, en dan gaan we vanavond richting Havelte, waar haar kerel deel neemt aan de 4 mei herdenking. Morgen gaan we lekker bbq-en!!
Dan zit je heeeeeeel dicht bij mij
pi_58472592
Waar ben jij dan?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')