Ik voel het niet alsof iedereen tegen me is hoor

Ik word enkel zo schijtziek van dr. Dan smst ze MM weer dat ze in DH is, dan mailt ze hem, dan PM't ze hem, dan spreekt ze hem aan op msn. Hij heeft in zn msnnaam staan "Wie wil tegen me mariokarten? *hier het wiinummer* komt zij aan "HIHIHIH ik mag van erik lekker niet met je karten, jammer he?"
Ik bedoel, ze wil dat ik haar met rust laat, laat ze ons eerst eens met rust laten

Of ik word 50x onbekend gebeld en natuurlijk kan ik wel raden wie dat is

Of dan spreekt ze MM aan op msn of hij de foto van haar hondjes nog op het bureau heeft staan. Als hij dan zegt dat Baloe er nu staat dan is het een klootzak die nooit van dr gehouden heeft ect

Ik bedoel, come on. En ja, ik ben een bitch. En ja, dat visje was om haar te treiteren, omdat ze 3 dagen ervoor weer op msn om aandacht kwam te geilen

Om nog maar te zwijgen over die keren dat er zogenaamd anderen achter haar pc zaten en MM vanuit het niets helemaal de teringtyfus begonnen te schelden

En om helemaal nog maar te zwijgen over die keren dat ze zich voordeed als een kankerpatient met leukemie om zo aandacht van andere gozers te krijgen

Ik heb een hor voor mn raam gefixed

vanaaf bij mn schoonouders eten, ben benieuwd wat we krijgen. Voor nu pleur ik er een pizza in en maak ik voor

broodjes hamburger