Basisschoolleraar beetje ongelijkquote:Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef Haushofer het volgende:
Kreeg vandaag een mooi verhaal te horen. Een vriend van m'n broer en dorpsgenoot van ons heeft laatst in Nature gepubliceerd op z'n 26e, na een stage op Princeton. Terwijl de man op het VBO is begonnen en zijn basisschoolleraar nog zei dat-ie niet veel verder zou komen als boswachter
Van mij dacht-ie dat ik crimineel zou wordenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, die weet het al, want dat was de vader van iemand anders in hun vriendengroepKlein dorp hé
Beetjequote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van mij dacht-ie dat ik crimineel zou wordenEn om dat wat kracht bij te zetten heeft-ie waarschijnlijk m'n eindtoetsuitslag wat bijgewerkt
Tenminste, dat bleek na een gesprek van m'n moeder met de schooldirecteur
Beetje aparte vent wel
![]()
Nouja, wat niet is kan nog komen toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van mij dacht-ie dat ik crimineel zou worden
Huh? Waddan?quote:En om dat wat kracht bij te zetten heeft-ie waarschijnlijk m'n eindtoetsuitslag wat bijgewerktTenminste, dat bleek na een gesprek van m'n moeder met de schooldirecteur
Beetje aparte vent wel
![]()
Nou ja, de man heeft waarschijnlijk m´n uitslag wat naar beneden gehaald, omdat ie me bijzonder slecht trok ( niet helemaal onterecht misschienquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Alicey het volgende:
Huh? Waddan?
Familie trouwt met familie, je kent het wel.. Ik heb gehoord dat Haus ook een stel kieuwen achter de oren heeftquote:
Ja, gisteravond om half 6, na 12 uur reizenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef qu63 het volgende:
Ben je weer terug in NL eigenlijk Haus?
Net zoveel incest als trekkersquote:Op zondag 4 mei 2008 20:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Familie trouwt met familie, je kent het wel.. Ik heb gehoord dat Haus ook een stel kieuwen achter de oren heeft
Damn!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, gisteravond om half 6, na 12 uur reizenWas tov reisje, veel gezien en meegemaakt. Met als uitsmijter 7 uur lang paintballen in de Sloveense bossen
Het zat al in de excursieprijs inbegrepen, maar ik had begrepen dat je in Slovenie voor 7 uur lang paintballen en 300 kogels iets van 20 euro kwijt bent, dus als het je hobby is moet je er es een keer heen
Ja, we konden niet constant met z´n allen omdat we met z´n 27en waren en we kwamen een uur te laat, maar voor 100 kogels extra betaalde je iets van 5 euro.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Damn!
Maar dat zijn wel weinig kogels per uur dan
Das dan zeker niet duur nee.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, we konden niet constant met z´n allen omdat we met z´n 27en waren en we kwamen een uur te laat, maar voor 100 kogels extra betaalde je iets van 5 euro.
Tjeempie, wat een vage knakker dan.. Zoiets hoort een schooldirecteur niet zo te doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, de man heeft waarschijnlijk m´n uitslag wat naar beneden gehaald, omdat ie me bijzonder slecht trok ( niet helemaal onterecht misschien). Toen m´n moeder een gesprek had met de schooldirecteur bleek dat m´n advies in plaats zijn mavo/havo advies een vwo advies was. Ofzo. ´t Was geen CITO, dus die uitslag ging wat anders dan gewoonlijk.
Zitten er ook grote sterke mannen die je na 7 uur lang paintballen wegdragen bij de prijs in?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, gisteravond om half 6, na 12 uur reizenWas tov reisje, veel gezien en meegemaakt. Met als uitsmijter 7 uur lang paintballen in de Sloveense bossen
Het zat al in de excursieprijs inbegrepen, maar ik had begrepen dat je in Slovenie voor 7 uur lang paintballen en 300 kogels iets van 20 euro kwijt bent, dus als het je hobby is moet je er es een keer heen
afkickverschijnselen ?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef SingleCoil het volgende:
gisteren op de markt een kilo snoep voor 1,50 gekocht. Goed spul hoor. Maar na een hele dag bijna geen snoep eten heb ik nu wel buikpijn en ben misselijk.
nothing beats the koekkruimels!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef SingleCoil het volgende:
gisteren op de markt een kilo snoep voor 1,50 gekocht. Goed spul hoor. Maar na een hele dag bijna geen snoep eten heb ik nu wel buikpijn en ben misselijk.
Tragisch, nie ?
Hoe zit je nu precies?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:56 schreef qu63 het volgende:
* qu63 in de boom vanmiddag:
de boom
[ afbeelding ]
ik dus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |