abonnement Unibet Coolblue
pi_58694261
Pffff we zijn er, vraag niet hoe
Bloed, zweet en tranen!
pi_58695105
Zeg dat wel Pffff.... Wat een waardeloze wedstrijd zeg, ik wist niet dat we nog dieper konden zinken. Ik heb de heletijd gelezen "we moeten er in blijven het maakt niet uit hoe". Nou dat hebben de spelers wel behoorlijk letterlijk genomen zeg. Afschuwelijk. Er zijn wel een heleboel zaken duidelijk geworden. Dit spelersmateriaal is onvoldoende voor de eredivisie en er zal een flinke kwaliteitsimpuls nodig zijn wil je er niet alsnog volgend jaar kansloos uitvliegen. Een spelersevaluatie schrijf ik later wel maar 1 ding wil ik wel kwijt.

De Jonge denkt na over toekomst

Trainer Jan de Jonge gaat zich beraden over zijn toekomst als trainer van De Graafschap: "Ik heb met de directie en de voorzitter een afspraak gemaakt dat ik ga nadenken over mijn toekomst. Dat heeft niks te maken met belangstelling van andere clubs; daarvoor zijn allerlei andere redenen, waar ik nu niet op inga."



"Ik heb hier de laatste maanden een beroerde tijd gehad. We hebben onder een immense druk gestaan en deze wedstrijd tegen Zwolle was vreselijk", aldus Jan de Jonge.
Bron: Omroep Gelderland

de Jonge naar Feijenoord dus. Lijkt me voor alle partijen het beste. Die gast heeft het echt niet op de rit gekregen zodra het enigsinds tegenzat en grossierde de laatste tijd in slechte beslissingen.


In de stad is het wel gezellig btw
pi_58695688
Feli.

Hoe telt even niet. Volgend seizoen is het weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_58696782
Pffff het is gelukt !!!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:56:34 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58697164
Gefeliciteerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:05:09 #106
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_58697266
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het niet vaak zeggen, maar Hup de Graafschap!!!!


dat ik dat nog mag meemaken

boeerruhhhh
  Moderator vrijdag 16 mei 2008 @ 11:22:54 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_58702197
Pff, wedstrijd was echt niet om aan te zien, en ik vond het nog best spannend, het laatste halfuur vooral. Maar ik ben wel blij. Er zullen inderdaad wel wat spelers moeten komen, maar nu we nog een seizoen in de eredivisie zitten zal het makkelijker worden om wat spelers binnen te halen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_58703895
Die bal op het einde, binnenkantpaal eruit
pi_58704480
Ja tering, dat was nog erger dan de bal onderkat lat van Van der Schaaf bij Vitesse uit...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:25:34 #110
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_58707487
Jeej, volgend jaar weer gewoon Eredivisie! Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik hoorde inderdaad al dat het geen voetbal meer mocht heten... Maar wat boeit het

Op Graafschap TV nog even een compliatie van de beste Jan de Jonge-uitspraken dit seizoen... Die gast is geinig

Verslaggever: Jullie enige doel was om in deze wedstrijd (uit Ajax) zo lang mogelijk de nul te houden?
de Jonge: Ja... Maar dat is niet gelukt he?
Verslaggever: Hoe komt dat denk je?
de Jonge: Nou, omdat ze er na 3 minuten al 1 in schieten
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_58724526
quote:
Jan de Jonge eist versterkingen

De ontboezeming van De Graafschap-trainer Jan de Jonge na het duel met FC Zwolle dat hij zich beraadt op zijn positie, vindt zijn oorzaak in bezorgdheid over het gebrek aan kwaliteit in de spelersgroep.

„Er zal geïnvesteerd moeten worden. Kwalitatief zal er heel wat moeten gebeuren”, aldus De Jonge, die anders geen toekomst ziet in Doetinchem.
Bron: Telesport.nl
quote:
Beperkte mogelijkheden Graafschap

De Graafschap heeft vrijwel geen financiële armslag voor nieuwe aankopen.

De clubleiding houdt rekening met de verkoop van Lasse Schöne, maar dat transferbedrag kan zeker niet in zijn geheel worden geherinvesteerd. "Voorlopig moeten wij onze transferinkomsten nog aflossen op een schuld die wij hebben bij onze investeerders", verklaart directeur voetbalzaken Han Berger.

Bovendien eist de belastingdienst nog drie ton van de Doetinchemse club vanwege een probleem met de logo's op het clubkostuum van vijf jaar geleden.
Bron: Omroep Gelderland
Het is me ook een kansloze bedoeling bij ons. Elk jaar weer hetzelfde verhaal, 3 weken terug hoorde je Berger nog roepen dat hij zo 7/8 versterkingen kon halen als we maar in de eredivisie bleven. Nu blijf je in de eredivisie en blijkt dat ook weer onzin. Zoals ik al eerder zei vind ik het zelf niet zo'n probleem als de Jonge vertrekt maar ik geef hem ook groot gelijk als je met dit soort dingen te maken hebt. De club wordt al jaren slecht aangevoerd nu lees je ook weer dat ze een jaar lang de merchandise verkloot hebben en dat gedoe met die clubkostuums. Te triest voor woorden allemaal.
  Moderator zondag 18 mei 2008 @ 10:12:52 #112
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_58738981
quote:
Chaiat wacht lange revalidatieperiode
Geschreven op zondag, 18 mei om 09:14

De Graafschap zal hoogstwaarschijnlijk pas aan het eind van het kalenderjaar beroep kunnen doen op Abdelhali Chaiat. De nog aanvaller van FC Volendam raakte zaterdagavond in de ontmoeting tegen de Suriprofs ernstig geblesseerd. Waarschijnlijk heeft de vleugelspits zijn achillespees afgescheurd. Zondag wordt de 24-jarige Marokkaan geopereerd, waarna een revalidatieperiode van zes maanden wacht. Chaiat tekende enkele weken geleden een driejarig contract in Doetinchem.
Leuk is dat...
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_58741288
Het nieuwe seizoen begint goed!

pi_58741540
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]


[..]

Het is me ook een kansloze bedoeling bij ons. Elk jaar weer hetzelfde verhaal, 3 weken terug hoorde je Berger nog roepen dat hij zo 7/8 versterkingen kon halen als we maar in de eredivisie bleven.
En jullie zouden over een paar jaar Europa ingaan. De Jonge zou de nieuwe Foppe bij de Graafschap worden, etc.

Nu roept onze voorzitter wel een keer gekke dingen, maar die Berger gooit er nog veel meer onzin uit.
pi_58842715
quote:
Ontwikkelingen richting komend seizoen
Met ingang van seizoen 2008-2009 zullen er diverse veranderingen in en rondom stadion De Vijverberg plaatsvinden. Ook op andere fronten zullen de nodige wijzigingen worden doorgevoerd. Graag willen wij jullie via deze weg informeren over de ontwikkelingen bij De Graafschap.


Seizoenkaartverkoop
Alle huidige seizoenkaarthouders ontvangen zeer binnenkort het formulier thuis waarmee zij hun seizoenkaart kunnen verlengen. Ook nieuwe aanvragen kunnen worden ingediend, meer informatie hierover is elders op de website te vinden. Gezien het grote aantal nieuwe aanvragen verwachten wij te moeten gaan werken met een wachtlijst.

Vak 15 staantribune
Op veler verzoek zal vak 15 met ingang van volgend seizoen een staan-vak worden. De laatste formaliteiten moeten nog worden afgehandeld, maar aankomende zomer zullen alle stoeltjes uit dit vak worden verwijderd. Om de veiligheid te kunnen garanderen zullen op diverse plaatsen buffers in het vak worden geplaatst.

Bier op de tribune
Eveneens een veel gehoord verzoek van de supporters is of er bier mag worden genuttigd op de tribune. Hiervoor is echter toestemming nodig van de gemeente. Eind juli kan hierover meer duidelijkheid worden verschaft. De verwachtingen hierover zijn zeer positief.

Ingang Spinnekoptribune
De ingang van de Spinnekoptribune zal komende zomer worden gerenoveerd. Het pad langs het spoor zal worden verbreed en verhard. Dit moet bijdragen aan een snellere doorstroming na afloop van de wedstrijd.

Vijverbergtribune
Ook de Vijverbergtribune zal de nodige veranderingen ondergaan. Om aan de vraag te voldoen zal het aantal business seats worden uitgebreid. Hierdoor is het niet meer mogelijk een nieuwe seizoenkaart op de Vijverberg tribune te kopen. Seizoenkaarthouders die noodgedwongen moeten worden verplaatst zijn geïnformeerd. Voor hen is een passend alternatief gevonden.

Veldverwarming
Tijdens de zomerstop zal veldverwarming worden aangelegd in het veld van het stadion. Deze verplichting wordt door de KNVB opgelegd aan alle clubs in de Eredivisie.

Tarieven seizoenkaarten
Zoals u wellicht heeft vernomen zijn de prijzen van de seizoenkaarten aangepast. Allereerst heeft dit te maken met de stijgende kosten. Verder zijn deze prijzen marktconform, waardoor onze tarieven nu vergelijkbaar zijn met andere eredivisieclubs. Uiteraard heeft ook de schaarste die De Graafschap kent hierin een rol gespeeld. Tevens willen wij, net als jullie, structureel in de eredivisie blijven spelen en daarom dient de begroting te worden verhoogd. Ook voor onze sponsoren zijn de tarieven gewijzigd naar eredivisie-niveau

Vervoersplan
Het vervoersplan dat De Graafschap heeft in samenwerking met Syntus, zal naar alle waarschijnlijkheid op dezelfde manier blijven gehandhaafd. Afgelopen seizoen kregen wij meerdere malen de vraag waarom de trein niet meer stopt bij het perron bij het stadion. Dit perron is afgekeurd door spoorbeheerder ProRail en mag daarom niet meer worden gebruikt.

TicketBox 2008
Met ingang van 1 juli 2008 zullen de activiteiten van TicketBox worden overgenomen door de KNVB. Dit heeft ondermeer gevolgen voor het aantal verkooppunten. Meer informatie hierover is te vinden op www.ticketbox2008.nl.

Uitwedstrijden
Met ingang van komend seizoen zal De Graafschap de volledige verkoop van de uitwedstrijden op zich nemen. Dit betekent dat ook de busreizen via De Graafschap zullen worden verkocht. Bovendien zullen de kaarten hiervoor vanaf komend seizoen ook via TicketBox verkrijgbaar zijn.

Vernieuwde website
Ook op digitaal gebied wordt op dit moment flink gebouwd. Onze website zal samen met onze digitale nieuwsbrief een totale make-over ondergaan. Naast het uiterlijk zal ook aan actualiteit en inhoud het nodige veranderen. Daarnaast zal, onder de naam De Graafschap Live, een aparte televisie portal komen met daarop interviews en reportages rondom de club. Ook voor onze Superboertjes komt er een aparte site, waarop zij zich kunnen uitleven. Begin juli zal de nieuwe website online gaan.

Merchandising
Voor de merchandising heeft De Graafschap een partner gevonden in Twinlife. Twinlife zal in samenspraak met De Graafschap de productie en distributie van de fanartikelen verzorgen. Dit zal leiden tot een nieuw assortiment. Verder zullen er door de hele Achterhoek verkooppunten komen. Centraal middelpunt hierin is een nieuwe fanshop die in het stadion zal komen. Supporters zullen hier ook rondom de thuiswedstrijden terecht kunnen. Tegelijk met de opening van de nieuwe website zal de digitale fanshop in gebruik worden genomen.

Begroting
Last but not least zal onze begroting een positieve impuls krijgen. De huidige begroting is 8,6 miljoen euro. Voor komend seizoen zal de begroting ruim 10 miljoen bedragen. Hiermee zal uiteraard ook het spelersbudget toenemen. Kortom, wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen op een nieuw eredivisie seizoen.

Henk Bloemers
Commercieel Directeur

Jos Geerken
Manager Algemene Zaken
Een aantal dingen die opvallen, een wachtlijst voor de seizoenskaarten. Ik vraag me af waarop ze dat baseren, gezien het spel en de gestegen prijzen maar in elk geval een goede zaak dat het volgend jaar weer vol zit. De prijzen, tja kut dat het weer omhoog gaat maar ik kan er niet erg mee zitten. Ik verwacht dan wel fatsoenlijke aankopen en dat zal er wel weer niet inzitten. Staantribune is mooi voor de mensen die daar toch altijd staan, bier op de tribune is geweldig!
  Moderator zondag 25 mei 2008 @ 12:36:35 #116
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_58895823
Wat een crap. Haalt de Graafschap twee spelers, raakt de ene langdurig geblesseerd en komt de andere niet eens door de medische keuring.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:57:17 #117
51286 w00h00
Digital man!
pi_58960457
Volgens Gelderlander gaat Heijblok in iedergeval komen
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:01:06 #118
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58960535
Jeuh. Wat een godverdomde bullshit.
Je kan verdomme Postma voor niks ophalen neemen we een kneus met 0,0 eredivisie ervaring die nog ouder is ook. Die gast heeft niet eens in de top van de eerste divisie gespeeld.
Sufferds.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:57:30 #119
51286 w00h00
Digital man!
pi_58961839
Postma zou wel leuk zijn zeg.


De keeper, de keeper, ...
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:13:24 #120
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58962210
Hoe ging die ook alweer verder?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58966050
Simon Cziommer
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58966245
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Roberto258 het volgende:
Simon Cziommer
Hehe bespottelijk
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:04:17 #123
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58966289
Wat is er met Cziommer
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58967711
Er zijn geruchten dat hij naar de Graafschap komt
pi_58968292
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Sensation89 het volgende:
Er zijn geruchten dat hij naar de Graafschap komt
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')