abonnement Unibet Coolblue
pi_58108700
Presented by:


Still in the running:

Anya

Dominique

Fatima

Katarzyna

Lauren

StacyAnn

Whitney


Vorig topic:
America's Next Top Model spoiler-topic! #5 cycle 9
pi_58109078
Daar gaan we weer....
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_58109484
volgens mij zag ik Adrianne gisteren bij dr. Phil zitten toen ik daar langszapte..
pi_58110348
Oeh, ik weet wie er gister uit is gegaan....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58111952
Staat ook al op wikipedia wie eruit is gegaan, best jammer.. vond d'r wel schattig
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_58117871
Beetje vaag om beoordeeld te worden op een groepsfoto
  donderdag 17 april 2008 @ 19:11:15 #7
180136 Mioos
schrijft mee
pi_58118468
Ik heb de aflevering nog steeds nergens kunnen vinden... Jullie wel?
pi_58130416
Ik niet....
pi_58136595
Hij is wel te downloaden nu.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:55:13 #10
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58137096
Ik ben m aan t kijken..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_58137633
Mooie foto trouwens. Vooral Anya en Lauren staan er gorgeous op. En waar is Fatima?
pi_58137918
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:18 schreef emss het volgende:
Mooie foto trouwens. Vooral Anya en Lauren staan er gorgeous op. En waar is Fatima?
Dat is juist de hele clou van deze ep, ze kwam niet naar de photoshoot!!!
pi_58143246
Net de ep gezien. Wat een raar einde was dat met de jury. Sloeg echt nergens op
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:53:28 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58156080
Rome ! Maar waarom niet Milaan? .

Lauren was echt prachtig op het feestje en de foto. Anya is echt mijn #1 .

En ergens wel suf, de producers wisten wel van Fatima's paspoort, dus ze had het wel aangekaart. Beetje fake dat ze het neerzetten alsof niemand er wat van wist, van de judges.
Whatever I want.
pi_58157970
Vaage aflevering, maar toch wel spannend .
En ugh ik vond Lauren juist vreselijk. Ook op die foto, gewoon weer zo'n standaard suffe blik van haar. Echt één van de stomste ANTM-kandidates ever..
Ik wil een top 3 van Katarzyna, Whitney en Anya . Met Anya als winnares .
pi_58157986
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef PeRi het volgende:
Rome ! Maar waarom niet Milaan? .

Milaan zijn ze al geweest met cycle 2 .
pi_58208781
Nou, ik heb dus net de preview gezien van ep.10... het dus duidelijk dat lauren dit keer eruit gaat... .. reclamespotje maken, ze kan er niks van
jammer....
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:09:55 #18
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58224870
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef PeRi het volgende:
Rome ! Maar waarom niet Milaan? .

Lauren was echt prachtig op het feestje en de foto. Anya is echt mijn #1 .

En ergens wel suf, de producers wisten wel van Fatima's paspoort, dus ze had het wel aangekaart. Beetje fake dat ze het neerzetten alsof niemand er wat van wist, van de judges.
Ze zijn al eens in Milaan geweest, hoewel ik het ook logischer had gevonden. Hoewel, Rome !
Ik vond het ook raar van dat paspoort, ze had het er al vaker over gehad, maar ja aan de andere kant had ze het zelf ook voor de show kunnen aanvragen.

Katarzyna moet winnen, maar dat gaat vast niet gebeuren, deze week hoorde ik wéér een "Je bent onzichtbaar"-opmerking. Anya haar accent kan ik niet aan. Lauren is tof Dominique mag weg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:12:44 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58224932
Haakt ook weer even aan. Nog steeds zonder duidelijke favoriet. Het spant bij mij tussen Lauren, Anya en Katarzyna.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58234506
Deze week was zooooooo bullshit!

Ten eerste, wat moest Fatima nou precies doen? Het is nooit helemaal lekker uitgelegd. Het leek of ze een paspoort ging halen, maar dat kan niet als vluchteling. Na enig gediscussieer op TwoP lijkt het het meest logisch dat ze een visum moest halen voor Italië, omdat je daar als vluchteling niet zomaar in komt. Dan is het helemaal niet zo gek dat dat last minute gaat, aangezien ze anders ook veel te lang van te voren had geweten wat ze gingen doen. Sowieso moeten deelnemers officieel een US paspoort hebben.

Dan, de timing. Ik geloofde er geen reeeeeet van! Speed-photoshoppen? Zo snel na de shoot de foto's al af? No way. En Fatima kwam ook precies op het cliffhanger moment binnen... Sure.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:53:22 #21
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_58268413
^ ^ Ik woon legaal in Amerika maar als ik naar het buitenland reis heb ik toestemming/papieren nodig.. ik weet Fatima's situatie niet, maar ook met greencard mag je volgens mij maar beperkt het land uit gaan. Anywayyyy, waarschijnlijk heeft ze gewoon nooit een paspoort aangevraagd en kon ze daarom het land niet uit. Wat dan ook, erg vaag want je zou denken dat dat toch wel ver voor de reis geregeld wordt!

Hopelijk wordt het vanavond leuk I Anya
pi_58271265
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef shut.up.and.love het volgende:
^ ^ Ik woon legaal in Amerika maar als ik naar het buitenland reis heb ik toestemming/papieren nodig.. ik weet Fatima's situatie niet, maar ook met greencard mag je volgens mij maar beperkt het land uit gaan. Anywayyyy, waarschijnlijk heeft ze gewoon nooit een paspoort aangevraagd en kon ze daarom het land niet uit. Wat dan ook, erg vaag want je zou denken dat dat toch wel ver voor de reis geregeld wordt!

Hopelijk wordt het vanavond leuk I Anya
Ze kon waarschijnlijk niet eerder een visum regelen, omdat de show haar niet wilde zeggen waar ze heen zouden gaan.
Natuurlijk wordt zo iets over het algemeen eerder geregeld. Maar ANTM verdraait de boel lekker, doen alsof ze ineens van niks wisten.

Leuk om te weten: In Cycle 3 gingen de meiden naar Japan. Bij aankomst werden ze door de douane geinterviewd, over wat ze gingen doen. Douane noemde het werken, en vond dat ze niet de goede visa hadden. Toen moesten ze via een ander land (Hong Kong?) alsnog een visum aanvragen, en kwamen ze later aan. In de show is er niks van te zien geweest, de meiden moesten net doen allsof ze net uit het vliegtuig kwamen, en eentje zegt zelfs: "It was such a long flight, I changed clothes!"
  donderdag 24 april 2008 @ 15:45:44 #23
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_58280383
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:41 schreef Toeps het volgende:
Leuk om te weten: In Cycle 3 gingen de meiden naar Japan. Bij aankomst werden ze door de douane geinterviewd, over wat ze gingen doen. Douane noemde het werken, en vond dat ze niet de goede visa hadden. Toen moesten ze via een ander land (Hong Kong?) alsnog een visum aanvragen, en kwamen ze later aan. In de show is er niks van te zien geweest, de meiden moesten net doen allsof ze net uit het vliegtuig kwamen, en eentje zegt zelfs: "It was such a long flight, I changed clothes!"


Gisteren eindelijk (..) eruit, ik denk dat het wel de goede keus was
En de opdracht deze week was echt hilarisch, zelfs mijn vriend kwam mee kijken en lachtte mee
pi_58280896
Die opdracht ja , wat erg!!! Die van Lauren was zoooo slecht dat het weer lachen was.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:24:32 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58287827
dat niet alleen, ik vond het een hilarische uitzending! anya die uit de bus dondert, whitney die later roept: "that's anya, blonde", diezelfde anya die grazia zegt in italie, lauren die de slechtse covergirl commercial ooit deed, dominique die me een jade-moment gaf en de immer lieve katarzhyna!!!!
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')