abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:28:41 #1
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58074806
Vorige deel: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 23
De klimgeiten en grensverkenners:


20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl( Tamea)
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Daniel, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek


Ik herhaal mijn laatste berichten niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 12-05-2008 20:06:20 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:30:48 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_58074866
och moonah, dikke voor jou en Thies, wat vreselijk geschrokken moet je zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_58075100
Wat eng moonah! Je hart slaat dan over, ik krijg al de rillingen als ik het lees.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:40:21 #4
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58075125
Dankje, Belaan en Yp. Ik voel me zo rot nu. Zie de hele tijd zo'n filmpje in mijn hoofd.
En voel me ongelooflijk stom. Morgen een nieuw traphekje.
En vannacht mijn menneke bij me in bed, dát is dan weer wel fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:14:44 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58076059
Jeetje Moonah! Wat zal je geschrokken zijn!
Sterkte met het wekken vannacht.
***
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:16:27 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58077668
Och meiske toch, wat een schrik, dikke knuffel voor je klimgeitje en jou natuurlijk .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:23:15 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58077853
Jeetje Moonah, arme jij en arm fantasthieske...

Weet misschien iemand wanneer standaard de CB-afspraken zijn? Met 18 maand? Of 20?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58078601
11 14 18 mnd en dan rond de 2 jaar, bij 2,5 jaar op indicatie, rond de 3 jaar en rond de 4 jaar (zegt mijn boekje)
  woensdag 16 april 2008 @ 00:23:53 #9
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58079101
Thanks! Dan kan ik dus op korte termijn weer een uitnodiging verwachten
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 16 april 2008 @ 08:44:04 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58081368
Moonah, hoe is het gegaan vannacht? En hoe is het nu met hem?
***
pi_58082011
Brrrr Moonah, wat een schrik. Hoe gaat het nu met hem (en met jou)?


Wij zitten even op een dood punt wat slapen betreft. Ronja wordt bijna elke avond wel een keer wakker, slaapt slecht weer in en eindigt uiteindelijk dan bij ons in bed.
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ze in haar eigen bed moet slapen, maar ik weet eigenlijk niet goed of ik dat zélf vind of dat ik denk dat "het zo hoort".

Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat ze het even echt nodig heeft. Ze is drie dagen in de week op het kinderdagverblijf, bij twee van die avonden ben ik als ze thuis komt al weer weg en bij twee andere avonden is M. pas laat thuis.
Dan vind ik het niet zo gek als ze behoefte heeft om na al het gehaast van ophalen, eten, spelen en naar bed nog even behoefte heeft aan extra mama/papa tijd.
Ze heeft dan ook echt behoefte aan knuffels, kruipt bijna in je en wil alleen maar heel dicht tegen een van ons aan slapen.
Maar vermoeiend is het wel
pi_58082088
Ai, Moonah, verschieten lijkt me dat. Hopelijk gaat het goed nu.

Ik zou het gewoon doen hoor, Owlet. Ze zal wel nog lang genoeg alleen slapen...
  woensdag 16 april 2008 @ 09:46:26 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58082364
Herkenbaar owlet. Hier hetzelfde verhaal als we drukke weken hebben... Ik word er zelf soms tureluurs van want het is altijd als je zelf juist hard je slaap nodig hebt. Wij laten Brent trouwens standaard wat later op 's avonds zodat hij ons beiden ziet (lukt niet altijd). Hij is dat zo gewend dat hij ook wat later wakker wordt en dat is soms wel heel lekker
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58082446
Dat heeft Ronja ook inderdaad. Als we haar niet wakker hoeven maken voor het KDV dan slaapt ze zo tot half negen door. Heerlijk.
En als ik dan weer bedenk dat er nog zo veel jaren zullen komen dat ze niet meer met een zweterig koppie op haar buik met haar kont in de lucht tussen ons in slaapt dan probeer ik deze momenten maar een beetje te koesteren.
Het is alleen inderdaad altijd zo dat wij bij die drukte juist lekker door zouden willen slapen terwijl zij dat het liefste niet doet
pi_58082538
Moonah wat schrikken zeg! Hoe is het nu met hem?
pi_58085257
Moonah wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik ben toch zo blij dat wij hier geen trap hebben.
Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Vanochtend zijn wij naar het CB geweest.
Damian is nu 79 cm lang en weegt 10,9 kg. Verder deed hij alles wat hij moest doen, alleen had hij er geen zin in om daar rond te gaan stappen. En natuurlijk weer 2 prikken gehad.
We moeten binnenkort wel een keer langs de oogarts maar dat is eigenlijk meer voor de zekerheid.

Hier komen ze trouwens met 18 maanden op huisbezoek, is dat normaal?
pi_58088982
Ja appelsap dat is normaal.....

Moonah, jeetje wat schrikken zeg. Heb je nog een oog dichtgedaan vannacht?
En hoe gaat het met Thies?

Owlet, Meike doet dat ook af en toe. En ik ben er al zo vaak ingetrapt. Ze gilt moord en brand, je denkt minstens dat ze een blindedarmontsteking heeft ofzo, pak haar op, leg haar bij ons in bed, en binnen een halve minuut slaapt ze. Nu trap ik er niet meer in. Ze probeert het af en toe nog, ik laat haar gewoon gillen. Duurt soms wel een uur, maar dan gaat ze toch maar weer slapen.
Maar ik moet zeggen,.....het heeft toch ook wel wat hoor, zo'n klein snurkje naast je.....
Als Meike weer eens begint dan heb ik het ook moeilijk hoor, om haar niet te pakken. Maar ik weet dan ook zeker dat ze het de volgende nacht weer doet.
Het is op zich niet zo gek dat ze na een vermoeiende dag slechter slaapt, kinderen verwerken de indrukken van de dag toch in hun slaap?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_58090500
Op zich denk ik wel dat je gelijk hebt, Karin maar voor ons werkt dat niet zo goed, helaas.
M. en ik zitten wat dat betreft niet heel erg op een lijn. Hij kan Ronja echt niet laten huilen, dat voelt voo rhem zo verkeerd dat hij er erg gespannen van raakt waar ik op mijn beurt dan weer stressig van wordt.
Om half-half situaties naar Ronja te voorkomen gaan we het dus niet eens meer proberen.
En over het algemeen gaat het gewoon hartstikke goed en slaapt ze gewoon lekker door of wordt ze ergens op de avond een keer wakker om na een slok water en wat knuffelen weer goed te gaan slapen.

Het hakt er alleen zo in hè, die rommelige avonden/nachten. Dan lijkt het alsof het nooooooit meer goed komt en dan vergeet je gewoon dat ze de week er voor en vast ook de week hier na lekker sliep

Ze heeft wel een tand die maar niet door wil komen. Al weken zit er een witte bult en ik denk dat ze er last van heeft. Hopelijk is hij snel door, anders toch maar even naar de huisarts als ik zelf ook moet wantik kan me voorstellen dat het energie vreet om steeds last te hebben van iets in je mond.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:34:24 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58090798
Owlet heb je al eens aan je man/vriend gevraagd hoe hij het voor zich ziet als de baby er straks is? Zeker de eerste tijd zal deze veel bij jou liggen 's nachts ivm de bv.. Wil hij Ronja dan ook nog erbij in het grote bed? Of is het dan ineens wel over en moet ze in d'r eigen bedje liggen?
Dan heb je natuurlijk wel het gevaar dat Ronja dat kan gaan zien als 'de baby heeft mijn plekje bij papa en mama ingenomen'

dit is absoluut niet belerend ofzo bedoeld, maar aangezien jij wel graag wilt dat Ronja in d'r eigen bed slaapt en je man/vriend steeds overstag gaat, is dit wellicht een 'argument' om jouw wil te ondersteunen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58090900
tsja alles valt en staat met een goede nachtrust

Ronja mag best een paar nachtjes komen logeren hoor
Nee ik snap het wel hoor, ik kon er ook echt niet tegen eerst.
Maar nu ik in de gaten heb dat ze ons gewoon uitprobeert ben ik om

En tandjes krijgen het blijft een barbaars gebeuren
heeft de huisarts daar iets voor dan dan sla ik ook even wat in, met de 4 tandjes die
Meike nu heeft staat ons nog heel wat te wachten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 16 april 2008 @ 17:09:42 #21
19529 Fendy
True Spirit
pi_58091384
Hoi, kom me ook maar weer eens melden

Jayden is ondertussen 14 maanden, heeft 8 tanden en loopt als een kivitje door huis
Hij eet alles wat los en vast zit, liefst hetgeen wat wij aan het eten zijn...garnalen, bami, nasi...kroepoek...echt alles

Hoe is het hier dan verder?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  Jubileum moderator woensdag 16 april 2008 @ 20:11:58 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58095300
Jeutje Moonah, ik kan me goed voorstellen hoezeer je geschrokken bent. Hoe is het vannacht en vandaag gegaan met Thies?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 16 april 2008 @ 20:53:10 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58096555
Dankjulliewel voor het medeleven. Dat is lief.
Het lijkt echt alles mee te vallen. Pfieuw! Onvoorstelbaar eigenlijk he, hij is zeker 3/4 van de trap naar beneden geduikeld. Bah, ik zie het nog steeds voor me. De nacht zijn we goed doorgekomen. Ik ben ook wel gewend aan gebroken nachten.
Thies heeft in zijn hele leven welgeteld 3 nachten doorgeslapen.... Hij wordt altijd 1 of 2 keer wat wakker, huilt dan heel eventjes, en slaapt weer door. Mama daarentegen.....

Dus Owlet, van mij hoef je geen tips te verwachten!
Het punt van ET vind ik wel een goede.

Oh, en ik durf het bijna niet te vertellen, maar vandaag is Thies gevallen en heeft een enorme bloedlip gehad. Tand gelukkig niet erdoor, maar bloeden als een rund....
Mijn kleine brokkenpiloot.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 16 april 2008 @ 20:58:31 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_58096751
Wat fijn dat het goed is afgelopen Moonah!! Wat zul jij geschrokken zijn zeg.

Zit er iets in de lucht ofzo qua slapen? Ive doet opeens alweer dagen moeilijk met doorslapen. Afgelopen nacht was erg, om ongeveer 11 uur werd hij wakker en pas om half 2 is hij fatsoenlijk gaan slapen. En vanavond wilde hij niet in slaap vallen. Net als ik dit tik wordt hij stil. Na ruim 1,5 uur brommen, piepen, huilen en krijsen...
Ssssst dus, en duimen dat hij nu tot morgenvroeg doorslaapt.
pi_58105343
Daar heb je wel een goed punt, ET. Sowieso zal de baby niet bij ons in bed slapen. We hebben twee matrassen en dekbedden dus dat vind ik te link. Ronja sliep naast ons bed en voor deze baby willen we een co-sleeper aanschaffen. Ronja was pas over het half jaar oud toen ze echt bij ons in bed sliep af en toe.
Het is ook niet zo dat ik wil dat ze in haar eigen bed slaapt maar na zo'n tijd ben ik het wel weer even goed zat.

Ik heb je argument meteen maar aangedragen toen hij belde . Hij was het er zo waar mee eens (ik denk dat die eerste slapeloze weken met pasgeboren Ronja wel indruk hebben gemaakt . Het zal nog wat gesprekjes kosten tot we tot een echte oplossing zijn maar aangezien Ronja vanochtend wakker werd met een enorme diarreeluier en zowel M. als ik ook ziekig zijn kan het ook gewoon zijn dat ze zich niet lekker voelde en dat het met een paar dagen weer goed gaat.
Zoals het altijd goed gaat na een paar dagen, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')