Joh!quote:Arie Boomstra, Co
Allrighty then: Greys is back in grace! (begon al te twijfelen of je ogen niet gelasert moesten wordenquote:Op zondag 13 april 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik iets typ en ik druk op invoeren is het weg en kan ik weer opnieuw beginnen
Maar mijn post was dus iets als:
Ing! Wees niet bang, ik heb geleerd van mijnfouten
No way dat ik nog een topic ga openen als ik niet de laatste poster was, jij strengerd!![]()
En Co... ik zei LEUK! Niet aantrekkelijk! Daar zit bij mij een wereld van verschil tussen hoor, trust me.
Arie lijkt me best een sympathieke vent en ik vind het wel stoer dat hij er voor uit durft te komen dat ie zo gelovig is enzo. Maar ik vind hem niet 'lekker' ofzo
Arm beestje inderdaad. Weinig aan te doen, maar wel triest.quote:Op zondag 13 april 2008 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Liep ik zonet door de tuin zie ik een dood konijn liggen. Het arme beestje zat met zijn kop (of wat daar van over was) tussen het gaas vast.Het was een wild konijn, die je altijd in de duinen of op de hei ziet lopen
![]()
Gezien de staat van ontbinding lag hij er al een paar dagen....Gek dat mijjn honden niets hebben laten merken... normaal staan ze bij elke steen die ineens anders ligt minuten lang stil ofzo
Heb het beestje maar op een afgelegen stukje grond in de tuin gelegd. Schep zand erover
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |