Als Belg heb ik geen enkel idee waarje het over hebt..quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Blik het volgende:
Als je in Zambia bent, ga je dan ook in die lodge slapen uit de serie: "Van Amstelveen tot Afrika"?
Is een serie op RTL4 over een Nederlands echtpaar dat in Zambia een lodge heeft opgezetquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Masanga het volgende:
[..]
Als Belg heb ik geen enkel idee waarje het over hebt..![]()
oeh ben ik ook geweest (South Luangwa dan)quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zambia is top!
Ze noemen het 'the real africa' en ik kan het alleen maar beamen! Als je vragen hebt, kom maar op. Heb niet heel veel ervaring met het rondreizen door Zambia zelf (paar keer van Botswana naar Livingstone geweest) en heb Lusaka - Mfuwe gedaan. Maar op het moment woon ik in Mfuwe, op de grens van South Luangwa National Park.
Wat is daar zo raar aan? Het is afrika, dus dat er altijd stromend water is, is niet vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Masanga het volgende:
[..]
Als Belg heb ik geen enkel idee waarje het over hebt..![]()
Als je op zoek gaat naar plaatsen om te slapen als backpacker kom je al snel uit bij Cha Cha Cha in Lusaka en de Lodge van de Jollyboys in Livingstone, maar dan vond ik vb een review online waarin stond dat in Lusaka (Cha Cha Cha) vanaf 8PM geen stromend water meer is wat uiteraard niet zo smakelijk is op het toilet als iemand last heeft van maag/darmenIk kan dat precies niet zo goed geloven,maar misschien is dat een traditie daar..
knap wat ze doen, maar ik vind het soms wel erg decadente toestandenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Is een serie op RTL4 over een Nederlands echtpaar dat in Zambia een lodge heeft opgezet
Site van RTL waar de afleveringen op staan: http://www.rtl.nl/reality/vanamstelveennaarafrika/
Site van de lodge zelf: http://www.mukambi.com/
Wat vind je decadent dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:23 schreef DarkHelmet het volgende:
[..]
knap wat ze doen, maar ik vind het soms wel erg decadente toestanden
niet mijn cup-of-tea
Jaja, ik weet wel dat dat niet zo evident is, maar het kan geen kwaad de te verwachten situatie te kunnen inschatten lijkt me. En daarover geet deze topic mijns insziens, dat er concrete zaken te lezen kunnen zijn rond het backpacken in Afrika, en niet zozeer rond de schoonheid van een bepaalde toeristische trekpleister. Zoiets zal me zeker niet tegenhouden een bepaalde plaats op te zoeken. Over die bewuste plaats: als er een bar is die open is tot 23u elke avond in het hostel, vind ik het vreemd dat stromend water afgesloten wordt om 20u.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:22 schreef DarkHelmet het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Het is afrika, dus dat er altijd stromend water is, is niet vanzelfsprekend.
Dat hoort nu eenmaal bij de hele experience als je daar wil gaan backpacken naar mijn idee
En het is niet slecht eens te leren hoe het is zonder stromend water uit de kraan
zonder overleef je ook wel
Dan heb je gelijk die Afrikaanse sfeer te pakken (diarree én geen water).quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Masanga het volgende:
[..]
... maar dan vond ik vb een review online waarin stond dat in Lusaka (Cha Cha Cha) vanaf 8PM geen stromend water meer is wat uiteraard niet zo smakelijk is op het toilet als iemand last heeft van maag/darmenIk kan dat precies niet zo goed geloven,maar misschien is dat een traditie daar..
Namibie is goed te doen, maar wil je echt wat zien dan zul je toch snel uitkomen bij een backpackbudgetsafari, zoek eens op crazy kudu safari of op The Cardboard Box.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:34 schreef Travelmonkey het volgende:
Namibie is niet echt geschikt voor backpacken of wel? Tenminste vervoer lijkt me dan een probleem als je niet zelf een auto huurt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |