Wats de leeftijd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Beide katten negeren me. Tyler is chagrijnig en moet niets hebben van voer, z'n zusje of mij, Djinn is zich overal en nergens aan het verstoppen en loopt af en toe vrolijk langs met zo'n 'je krijgt me toch niet
'-kop.
Tis me wat.
Negen maanden. Djinn is gisteren gesteriliseerd, dus heeft d'r pijnstillertjes nodig. Tyler is de laatste 2 dagen ontzettend aan het mokken. We dachten dat er iets flink mis met 'm was, omdat hij zelfs z'n snoepjes niet at, maar vandaag issie iets levendiger en wast zichzelf en drinkt gewoon, dus gewoon een chagrijnige bui ofzo.quote:
Tyler was van de wap omdat z'n zussie weg was, is heel normaalquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negen maanden. Djinn is gisteren gesteriliseerd, dus heeft d'r pijnstillertjes nodig. Tyler is de laatste 2 dagen ontzettend aan het mokken. We dachten dat er iets flink mis met 'm was, omdat hij zelfs z'n snoepjes niet at, maar vandaag issie iets levendiger en wast zichzelf en drinkt gewoon, dus gewoon een chagrijnige bui ofzo.
Ja, die ga ik morgenochtend proberen. Als ik dat nu nog doe vergeeft de kat het me echt nooit meer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:19 schreef conleche het volgende:
Hadden jullie nu mijn laatste post van het vorige topic geleen? Want dat helpt echt hoor!
Da lieffiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:20 schreef Greys het volgende:
Ja dat heb ik idd ook gehoord Co! Dan moeten ze wel slikken!
(Wat klinkt dat fout)
Als je ze in hun nekvel pakt worden ze sowieso meestal rustig volgens mij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef conleche het volgende:
Daar ben ik weer en een beetje tipsy ook nog! Nou ja valt wel mee, maar wel een paar glazen wijn gedronken...... was wel gezellig! 't Koekiebeest was erg blij toen ik weer terugkwam!
Clumsy: Je moet op je knieen gaan zitten met de kat d'r tussengeklemd. Dan pak je met 1 hand het nekvel en met de andere hand duw je het pilletje naar binnen en dan DIRECT over het keeltje wrijven, daar krijgen ze nl. een slikreflex van. Zelfs met mijn wilde krabkatten lukt dat!!
Zelfs met DIE techniek lukte het mij niet. Hellekattenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
Ow ja, die quote ik nog even:
[..]
Als je ze in hun nekvel pakt worden ze sowieso meestal rustig volgens mij.
Dan ben je te lief. Bij mij kunnen ze echt geen kant meer op. Knieen goed aanklemmen, stevig vast in de nek en zorgen dat het wrijven in een splitsecond gebeurd, anders hebben ze het alweer uitgespuugd. De krengen....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zelfs met DIE techniek lukte het mij niet. Hellekatten
Dan ken je mijn Zoë nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ben je te lief. Bij mij kunnen ze echt geen kant meer op. Knieen goed aanklemmen, stevig vast in de nek en zorgen dat het wrijven in een splitsecond gebeurd, anders hebben ze het alweer uitgespuugd. De krengen....
Zoë is nog wel zo'n lieflijke naam!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je mijn Zoë niet
Bij de andere twee werkt dat prima. Bij de teef niet. Die moet ik de pil letterlijk in haar slokdarm persen met mijn vingers
Ze is tweedehandsquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Zoë is nog wel zo'n lieflijke naam!
Hik.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:38 schreef Greys het volgende:
Die pillen trekken allemaal nieuwe bezoekers van de SC!
*borrels uitdeelt*
SQ proost met een Grolschjequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hik........niet voor conleche...die heeft al iets teveel op
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
Ik zit aan de koffie, moet nog rijden straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |