opmerkingen waarmee je ze gek kunt krijgen! Shoot!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef trettie het volgende:
Ok voor jaap dan!
Nog een fricandelletje???
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkersquote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk man! En idd wat Noekje zegt
Amanda over dr pruik beginnen. Brian over alleenstaande moeders? Het Palma verhaal etc etc![]()
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:16 schreef Prospera het volgende:
Omdat ze denken dat ze zo beroemd gaan worden en á la Jolie/Pitt de wereld rond gaan, moet je ze eens vragen wie de winnaars waren van BB1t/mBB7.
Roem is vergankelijk...
Wedden dat ze hooguit 1 naam kunnen verzinnen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Ik doe wel een naamkaartje op, ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaatquote:
airguitar kan toch wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef Darklight het volgende:
Advisser B. dat die maar beter niet kan gaan zingen/rappen/dichten/gitaar spelen etc
Ach, als ze m'n achternaam dan maar wel goed schrijvenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaat.
ik neem ook een lijstje met moeilijke woorden mee, zoalsquote:Op donderdag 3 april 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Muziekrecensisten zijn allemaal verzuurde, mislukte en dus stikjaloerse musici, weet Brian.
okeeeeej...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Als je gesprekken gaat doen met hen dan Huub en Claire samen laten gaan, die zijn immers verloofd, Brian en Amanda dan apart want die hebben geen officieel geregistreerd partnerschap/trouwplannen/samenwoonplannen, Brian zei immers NEE toen Amanda vroeg of er ruimte was voor haar spullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |