abonnement Unibet Coolblue
pi_57800239
laatste post:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:03 schreef -Willempie- het volgende:
Doet onze Evert vanavond het commentaar bij Fiorentina - PSV?
It Never Hurts To Help!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:09:36 #3
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_57800264

WAT EEN KLASBAK DIE TVP, SCHIET DE BAL ZO OP DE DEKLAT!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:21:59 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57800507
quote:
RTL 7 zendt aansluitend op de wedstrijd Fiorentina - PSV samenvattingen uit van de overige UEFA Cup-duels.

Jan Joost van Gangelen presenteert de uitzending, Johan Derksen en Willem van Hanegem zijn de analytici en het commentaar bij de wedstrijd is in handen van Leo Driessen. Barbara Barend is ter plaatse voor de interviews.
Het is dus bij RTL7 en Leo
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57800642
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Het is dus bij RTL7 en Leo
Godver Leo, daar zit ik dus niet op te wachten.

Leo
Evert
It Never Hurts To Help!
pi_57800800

DIE TVP!!! ZAG U DAT?!?!?!?!?
  donderdag 3 april 2008 @ 12:50:20 #7
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_57802540
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
DIE TVP!!! ZAG U DAT?!?!?!?!?

18-KARAATS!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_57804066

ALTIJD WEER DIE DEKSELSE TVP
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57804306
Evert
pi_57808793

OH OH OH OH ENGCATJUH KAN IN DIT TOPIC NATUURLIJK NIET ONTBREKEN!!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57808979
"This video is no longer available due to a copyright claim by AFL AJAX NU"

  donderdag 3 april 2008 @ 18:48:34 #12
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_57810001
Dat van die daltons is ook geniaal
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_57812171

GOEIE GENADE, EEN SCHAAMTELOZE TERUGVINDPOST!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57927062
Lees en geniet, een interview met onze held in de Pers. Dit wordt zn laatste jaar
quote:
Interview Sportcommentator Evert ten Napel doet nog één jaar de eredivisiesamenvattingen
“De voetbalrechten verwachtte ik niet terug’

Studio Sport-commentator Evert ten Napel begint aan zijn afscheidstoernee. Nog één EK, de Spelen en jawel, een jaar eredivisievoetbal. ‘De NOS gaat weer terug naar de basis.’ ‘Even mijn leesbril pakken’. Evert ten Napel tuurt naar een bloemlezing van gebruikte oneliners tijdens zijn
lange loopbaan als commentator. Vaak knikt hij goedkeurend bij de tientallen woordkeuzes die met Ten Napel geassocieerd worden. Enkele clichés heeft hij echter afgezworen. ‘Dat de messen zijn geslepen zeg ik niet meer. Net als ‘de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is’. Bij één uitspraak uit het verleden veert Ten Napel op. ‘Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks’, zou zijn commentaar zijn geweest tijdens een duel tussen PSV en AEK Athene. ‘Gek, want dat kan ik mij niet meer herinneren, terwijl mensen het er wel altijd over hebben’, zegt de inwoner van Ermelo. ‘Bovendien denkt men er een seksuele associatie bij. Als ik het gezegd zou hebben, was dàt zeker niet mijn bedoeling.’ Drie jaar lang kon Ten Napel zijn gevleugelde uitspraken niet toepassen op televisiesamenvattingen van de Nederlandse competitie. Maar na de zomer mag hij weer, zo werd een maand geleden bekend tijdens een bijeenkomst in Arnhem. ‘Ik was op Papendal, maar heb begrepen dat in Hilversum wel een uitgelaten stemming was. In het NOS-gebouw werd het heroveren van de voetbalrechten toch als een enorme overwinning beschouwd. Ik had een paar maanden eerder ook niet verwacht dat de NOS een grote kans maakte.’ De rechten liggen dit seizoen nog bij RTL. Heeft u op zondagavond dan ook het bord op schoot? ‘Altijd. Op zondag ben ik meestal om zeven uur wel thuis en dan sla ik bijna nooit over. De Nederlandse competitie staat bij mij bovenaan.’ Wat vindt u van het commentaar? ‘Commentaren zijn publiek bezit, het is moeilijk daar een oordeel over te geven. Ik ken die jongens ook vrij goed. En ik heb wel eens het idee dat ze niet zichzelf zijn. Ik kan het niet hard maken, maar ik heb het vermoeden dat ze van hogere hand het dringende verzoek krijgen om het vooral enthousiast te doen. Ja, op de Britse manier. Maar dáár is het echt. En hier heb ik het gevoel dat het niet helemaal echt is. Ze overschreeuwen zichzelf. Ze maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks.’ Ze willen het anders doen. ‘Maar of de commentatoren dat zelf willen, weet ik dus niet.’ U houdt van soberheid? ‘Dat vind ik passen bij de NOS. Wij zullen ook teruggaan naar die basis. Sobere registratie, niet te rellerig, niet dingen opkloppen die er niet zijn. Rechttoe, rechtaan. Dat is het verschil met RTL.’

De afgelopen twee jaar volgde u de eredivisie voor Langs de Lijn. Stopt u daar nu mee?
‘Ik heb aangegeven bij de leiding van Studio Sport dat ik graag radio én televisie wil doen. Radioverslaggeving was als kleine jongen mijn ultieme droom, ik ben er ook begonnen (Ten Napel versloeg voor de radio onder meer in 1978 de WK-finale, red.). ik niet terug’ Ferry de Groot zei na mijn rentree op de radio: ‘Nou, boerenlul, jij kan het nog wel.’ Daarnaast zou ik het ook een beetje lullig vinden ten opzichte van mijn radiocollega’s als ik zou zeggen: ‘Ik laat jullie de moord stikken, ik ga weer lekker tv doen.’ Bent u na ruim dertig jaar een betere commentator voor radio of tv? ‘Ik ben er niet achter wat mij meer ligt. Ik rijd net zo gemakkelijk in Engeland aan de linkerkant van de weg als in Nederland rechts.’ Het wordt uw laatste jaar? ‘In principe is 2009 mijn pensioensjaar, dan ben ik 65. Al propageert minister Donner nu dat mensen dan moeten doorgaan. Maar of ik naar hem luister, weet ik nog niet hoor.’ ‘Je moet ook zorgen dat je niet te lang wacht met leuke dingen doen. Ik heb al veel motorvakanties gemaakt: Canada, de VS, Zuid-Afrika. Nieuw-Zeeland en Zuid-Amerika staan nog op mijn lijstje. En ik zou best op de motor naar Peking willen. Alleen heb ik daar nu de tijd niet voor.’ U heeft een drukke zomer? ‘Ja, ik ga naar de Olympische Spelen . Ik doe specifiek het voetbal en ik ben aangewezen voor de openingsceremonie. Maar eerst het EK, met als standplaats Bern. Ik heb in ieder geval Nederland-Frankrijk, de tweede poulewedstrijd, in mijn pakket zitten. Of Oranje ver komt? Tsja, het moet een wereldkeeper als Van der Sar frustreren dat hij geen topverdediging voor zich heeft staan.’
http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57930167
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:09 schreef Longmen het volgende:
Lees en geniet, een interview met onze held in de Pers. Dit wordt zn laatste jaar
[..]

http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16
Hij gaat de openingsceremonie op OS doen, als dat geen pareltjes gaat opleveren!!
It Never Hurts To Help!
  woensdag 9 april 2008 @ 11:56:46 #16
52871 Blight
Supersized.
pi_57931126

HOHOHOOOOO!! BLIGHT!! WAT EEN PEGEL! 24-KARAATS!! HIJ JAAGT DIE TVP ZO IN HET TOPIC! TJONGEJONGE, WAT EEN GEWELDENAAR!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57931172
Dus niet met Gatusso
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57995205
quote:
Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel

kende ik niet.

En nee dit is echt niet van mij.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58234276
Evert is er vanavond!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58234507
Ik zag het net op teletekst. Wordt weer genieten.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:15:54 #21
52871 Blight
Supersized.
pi_58234665
Ik zet in op de volgende tekst:


DIRKIE KUYT UIT KATWIJK!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58234775
Waar is de bingokaart ook alweer
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58234801
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is de bingokaart ook alweer
Het Evert ten Napel Fantopic #2: Elke dinsdag bingo!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:34:22 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_58235180
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zag het net op teletekst. Wordt weer genieten.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:40:27 #25
52871 Blight
Supersized.
pi_58235376
Hij is wel altijd netjes stil om de kijker even de sfeer te laten proeven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')