nutte loos postquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Je hebt per ongeluk tóch een CRT gekocht?
dat klopt geen hdcp maar goed dan nog moet ik via de xbox 360 vga wat analoog is naar de dvi-i versie wat ook analoog ondersteunt gewoon werken?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:08 schreef Devion het volgende:
Scherm ondersteunt waarschijnlijk geen HDCP.
Oftewel, gaat nooit werken.
Ziet er naar uit dat dat ding überhaupt geen DVI interface heeft....quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
DVI Interface: No
HD ready: without HD Ready
HDMI Interface: No
PC Interface: Yes
VGA / D-Sub Interface: Yes
Kan gewoon mee gamen geen last van ghost op de tv (speel geen shooters)quote:Op maandag 31 maart 2008 20:15 schreef gelly het volgende:
Lekkere responsetijd ook, daar kun je toch niet mee gamen ?
Wat heeft een xbox360 te maken met ati control centre? Je tekst is niet echt duidelijkquote:Op maandag 31 maart 2008 20:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Kan gewoon mee gamen geen last van ghost op de tv (speel geen shooters)
verder de tv ondersteunt gewoon 720p op 60hz
Via vga kan ik gewoon game op 1280\768 zonder problemen
alleen ik heb te weining aansluiting en dacht wel er zit ook nog een dvi-i aansluiting op
helaas die werk niet zoals het hoort
Dit is achterlijk
Verwijdert de ati control centrum software er van af en ik krijg nu wel beeld op de dvi poort via een dvi-d kabel .
Helaas kan ik niet clone of iets anders doen omdat je daar net nu de ati control centrum nodig heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |