Heej DML, leuk dat je der weer bentquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys opent 99% van alle F&F SC's volgens mij.
Anyway, ik vroeg mij af of die Artis get together toen nog plaats gevonden had?
Regelteefquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had braaf telefonisch overleg met Maes en hang nu nog aan de lijn![]()
Ja ik heb besloten dat ik de SC hier te gezellig vind om weg te blijven en jouw spontane reactie bewijst het.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej DML, leuk dat je der weer bent![]()
Artis is destijds niet doorgegaan, het werd een mini-gt tusen Greys, Maes en Conleche.
Binnenkort weer herkansing
Ik schaam mequote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Regelteef![]()
![]()
MSN valt steeds uit hier, raar hoor
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:32 schreef Maes het volgende:
Na serieus telefonisch overleg hebben we besloten dat (mijn lieve vriendin) Greys dit topic maar moest openen. Ik ben daar nog niet zo goed in en nu hebben we het samen gedaan de volgende x doe ik het alleen
Datum nog niet afgesproken, maar dat ie er komt staat vast!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten dat ik de SC hier te gezellig vind om weg te blijven en jou spontane reactie bewijst het.
Herkansing, waar?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten dat ik de SC hier te gezellig vind om weg te blijven en jou spontane reactie bewijst het.
Herkansing, waar?
Ja maar ja maar ik ben 10 jaar jonger dus die muziek is geen herkenning voor mij. Niet dat de muziek van de skihut daarnaast wel herkenning isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Datum nog niet afgesproken, maar dat ie er komt staat vast!
En anders ga jij voor die tijd vast gewoon een keer mee naar de Get Back
Ja nu heb je me dus gequote inclusief die stomme grammatica fout terwijl ik 'm inmiddels aangepast hebquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb destijds afgehaakt, aangezien in de eindafse van een opleiding zit en examen na examen heb momenteel.
Maar als alles goed blijft gaan dan is dat 6 mei klaar en dan mag het van mij gebeuren!
* Greys afdruipt en in een hoekje bejaard gaat zitten wezen....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben 10 jaar jonger dus die muziek is geen herkenning voor mij. Niet dat de muziek van de skihut daarnaast wel herkenning is
Oh ja ik ging wondersponsjes kopen![]()
De vorige meeting is uiteindelijk ook zonder dierentuin geweest, in de galerie van Conleche.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Artis![]()
Gezien het F&F is heeft een locatie zonder dieren voorstellen geen zin zeker?
Greys je bent niet bejaard! Ik luister gewoon weinig muziek.
Action here I come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |