Oh oops een relletje op mijn naam maar liefst.
Nee gebakken spons zou ik echt niet doen hoor, neemt niet weg dat t wel heel aanlokkelijk klinkt als dat beest weer nachten lang alles bij elkaar gaat gillen.
Maar die pepperspray die gebruik ik wel als het moet om mijn eigen honden te beschermen, of ze nu lelijk zijn of niet, daar hoeft zo;n kat toch niet op te duiken? Mn honden kunnen geen kant op aan de riem , en die beesten hier belagen ze echt ( en plantenspuit werkt bij deze katten niet hoor, been there done that , trekken ze zich niks van aan).
Ze hebben al es een hond een oog uit gemept, nou de mijnen gaan het niet worden als het aan mij ligt. Ik vind dat echt niet zo raar van mezelf, dat ik dat voor ze over heb.
Chico heeft de littekens op zijn lijf staan van die beesten, en hij heeft zelfs al es zn hele gezicht aan gort gehad van diezelfde kat, was een kwestie van geluk dat zn ogen nog in zn hoofd zaten toen.
Hier geen een woning met een kattenluikje trouwens, als je katten voor zoveel overlast zorgen dan hou je ze maar lekker binnen, ik laat mijn honden toch ook niet buiten gillen en mensen/ honden/ katten aanvallen?
Echt ik heb NIKS tegen katten in het algemeen, maar wel tegen katten die me uit mn slaap houden en tegen katten die mijn honden aanvallen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )