Gisteren 6 maandenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meer dan 10 x denk ik.
Want hoe oud zijn die freggels van jou nou? Nog nat achter de poezeoortjes, al was het maar van de plantenspuit
Je katersquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt weinig te zien voor je ben ik bang
Dan is ze tenminste 20x zo oud, maar geloof maar dat ze net een nijlpaard is... dat dikke lijf kan opeens verbazend snel zijn als ze de kolder in haar kop heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gisteren 6 maanden, ik was in de veronderstelling ergens hier gelezen te hebben dat chip 4 jaar oud was.
quote:
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achterquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
zit ik gewoon twee keer in me eigen fobo te reageren omdat ik weer niet zie dat het bij Morretje en Dizzy niet kon
doet MSN het nog? ik krijg een foutmelding, kan er niet meer op![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achter![]()
Alleen jammer van die anonieme lurkersZou verboden moeten worden, maar mijn lobby vindt geen gehoor
quote:
Denk dat ik nog 'ingelogd' sta... terwijl ik al afgesloten heb.. .Iemand zei dat ik in offline modus stond terwijl ik mezelf online zagquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha![]()
Mijn msn doet het in ieder geval
hij doet het weerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Morretje het volgende:
Ravage heeft daar ook wel eens last van, toevallig ook een Mac?
En ja, hij is idd een anonieme lurker
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik ga er nog steeds vanuit dat je het bij het rechte eind hebt wat betreft de 20 graden!
En hou eens op over tongmassages, daar word ik hitsig van
Oh.. enneh....
[ afbeelding ]
Ja hallooooo, is de massage nu al afgelopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
leuk plaatje
Niks mis met tongmassages hoor...
* Frutsel neemt Greys maar even mee naar een donker hoekje...
Nonwanka ligt 'of' nog te genieten van de massage, of ze is zo geschrokken van mijn fobo dat haar pc gecrashed is
Inkoppertje voor je Greys...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Die lange hier op de bank bedoel je? Die erg druk voetbal aan het kijken is?
Dus eigenlijk ben ik tweede keus?quote:Ssssssssssssssht, ik doe effe vreemdgaan met Fruts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |