Zoals mijn moeder altijd zei: "Dan maak je maar zin!"quote:Op maandag 7 april 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, en je kent me... dat doe ik dus niet.
Maar het is opzich geen probleem omdat ik zo die toren wel uit kan en even wat nieuwe armor ga kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in.
Je kunt het ook anders bekijken.quote:Op maandag 7 april 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, en je kent me... dat doe ik dus niet.
Maar het is opzich geen probleem omdat ik zo die toren wel uit kan en even wat nieuwe armor ga kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in.
Dat ken ikquote:Op maandag 7 april 2008 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik probeer het over het algemeen wel te doen, maar vergeet gewoon te vaak te saven
Zelfs na 3 uur? Dan ben je echt een mannetje!!quote:
Mee eens, ik focus me daarom nu helemaal op Final Fantasy Xquote:Op zondag 6 april 2008 21:14 schreef Ixnay het volgende:
Je moet maar 1 FF tegelijk spelen. Anders ga ja alles door elkaar halen.
Nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
[..]
Zelfs na 3 uur? Dan ben je echt een mannetje!!
Ja, ik begrijp dat het NES-games waren. Ik denk alleen dat ik liever een remake speel, omdat ik NES net te lelijk vind. Ik had vroeger ook een NES, maar daar beleef ik nu weinig lol aan omdat het gewoon echt grafisch te hard suckt. De SNES speelt overigens prima, dat ziet er prima uitquote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Reken maar op 20 uur.
[..]
Nee. De orginele is voor de NES (in het japans)
Maar als je de echte FF3 wil spelen kan dit nog altijd met een NES emulator op je PC.
FF3 is overigens de slechtste FF, zegt men, dus veel mis je niet.
[..]
Het makkelijkste is gewoon met 4 fighters. Dan lukt het misschien wel in 10 uur.
Laatst met FFVI 15 uur aan gameplay verloren, omdat ik 100% wilde spelen , maar vergat op shadow te wachten op het floating continent, was ik echt ziek vanquote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat ken ik
Was zo bezig met rondrennen door dungeons zaterdag dat ik bijna 3 uur weggooideHad nog 20 hp over op 1 char en geen enkele potion toen ik terug in een stad arriveerde
Oh en 'flee' is voor watjes! Dood of de gladiolen
Battlesysteem van FF2 is wel raar. Moet je jezelf damagen om te levellen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet
Ben trouwens door ff1 heenen nu begonnen aan ff2
![]()
Is even wennen dat systeem van ff2 maar het bevalt me wel.
Dat klopt, ik heb de PSX versie van 1 en 2 gespeeld. 3 had ik eerst op een emulator gespeeld, maar was grafisch gewoon zo slecht dat het niet meer leuk was op een gegeven moment. Toen hij op de NDS uitkwam had ik em wel meteen gekocht en uitgespeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat het NES-games waren. Ik denk alleen dat ik liever een remake speel, omdat ik NES net te lelijk vind. Ik had vroeger ook een NES, maar daar beleef ik nu weinig lol aan omdat het gewoon echt grafisch te hard suckt. De SNES speelt overigens prima, dat ziet er prima uit
Battle systeem van 2 liet je te makkelijk cheaten idd, verder vond ik dat gedoe met die keywoards ook nie echt tof.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Battlesysteem van FF2 is wel raar. Moet je jezelf damagen om te levellen.
Keyitems hebben is iets anders dan bij ieder gesprek met ieder poppetje alle mogelijke keywords af te gaan. De keyitems worden automatisch op de juiste plek gebruikt, keywords moest je zelf maar uitvinden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Ja die keywords maakt FF2 anders als de rest. Maar bij FF1 moest je bijvoorbeeld een "lute" hebben of "TNT" om verder te kunnen. Bij FF2 moest je woorden hebben.
Eigelijk hetzelfde.
+1quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
die eerste![]()
![]()
die laatste O_o
[x] verkapt lekkere jappen cos-play topique
[ ] stop eens met die plaatjes
En bevalt het??quote:
VIII zuigtquote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja ik vind FFX echt superIk heb alleen VII en nu dus X gespeeld, en beide spellen vond ik super
.
Ik was met VIII wel begonnen, maar dit spel boeide mij dan weer een stuk minder.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
VIII zuigtEmo gothic huilie kutpersonages!
Het is idd een van de mindere delen, maar zuigen... Neuh. Dat nou ook weer niet. Anders was het best een lekker deel geweest.quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lol, ja ik ben ook geen fan iddquote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke muur? dequote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Twarres het volgende:
He vraagje over deel XII..
Als je in the Tomb of Raithwall komt, krijg je zo'n muur op je af waarvoor je dan weg kan rennen. Is het het waard om er tegen te vechten? En welk level moet je dan zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn commentaar:
Ik vind tot nu toe alle delen leuk.
FF1 onlangs op de psp erdoorheengejaagd.
FF2 ben ik nu af en toe mee bezig (ben net de orkaan ingestapt).
FFX en FFX-2 waren leuk. Puzzels vind ik altijd wel leuk maar X-2 had wel een erg hoog japans georienteerde fanservice gehalte (niks mis mee af en toe)
FFXII vond ik erg goed maar ik ben blijkbaar 1 van de weinige![]()
1 van de FF's trok ik niet lang (die waar je met 2 joysticks moet bewegen om vooruit te komen en te kunnen kijken). Ik denk dat het 7 was. Maar daar ga ik nog wel een keer aan beginnen. De meeste lijken er lyrisch over te zijn maar ik ben nog geen 10 minuten in het spel en ergerde me al aan de controls
Ben nog op zoek naar 9.
FF Tactics heb ik besteld van de week (4 weken levertijd).
[ Bericht 21% gewijzigd door wdn op 23-04-2008 11:33:33 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze dus, maar welk level moet je daarvoor zijn en wat krijg je ervoor terug? Als het alleen exp en LP is, dan loop ik wel een extra rondje in de dungeon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...![]()
Ik denk dat ik het met Vaan op lvl 20 met een aantal quickenings heb gered. Maar wel lange series (van 10+). Meestal laat ik rank 3 weg want dan raak je snel door alle mist charges heen en focus ik op 'mist charge' en rank 1 en rank 2.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef Twarres het volgende:
[..]
Deze dus, maar welk level moet je daarvoor zijn en wat krijg je ervoor terug? Als het alleen exp en LP is, dan loop ik wel een extra rondje in de dungeon.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, zelfde hier, vooral 1 & 2 mist quickenings gebruiken. En soms als je een mist charge te pakken hebt de gok wagen en een level 3 er doorheen doen. Maar je hebt zeker een stuk of 10 chains nodig, als t niet meer is.
Volgens mij krijg je er aardig wat LP voor, maar opent 't ook een weg zodat je de demonsbane kan halen (hoe precies weet ik zo niet meer, het is een tijdje geleden. Volgens mij moet je een juweel op de muur achter de demonwall aanraken, zodat er elders een deur opent, daar moet je in, en dan de trappen naar beneden volgen waar een kist met een zwaard kan staan (maar niet altijd) waar dan weer een demonsbane in kan zitten (ook niet altijd) ) En het is t zeker waard om na de demon walls te saven en een aantal keer te proberen 't zwaard te krijgen, bij mij duurde 't max 5-6 pogingen. Ik kan je zeker aanraden te proberen de demonwall te verslaan, demonsbane is een erg goed zwaard voor dat punt in 't spel, ik heb er erg lang gebruik van gemaakt. En je kan in de sandsea aardig levellen mocht je dat nodig hebben.
[ Bericht 11% gewijzigd door xienix84 op 23-04-2008 13:47:35 ]![]()
Ik was op het einde teruggegaan en toen was het poepsimpel.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Twarres het volgende:
He vraagje over deel XII..
Als je in the Tomb of Raithwall komt, krijg je zo'n muur op je af waarvoor je dan weg kan rennen. Is het het waard om er tegen te vechten? En welk level moet je dan zijn?
Die puzzle is ook veruit het lameste stuk uit FFX.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Lol, ja ik ben ook geen fan idd.
Nadeel van FFX zijn die lompe kut puzzels. Nu zit ik bij een soort tetrispuzzel. Half uur bezig geweest, stap ik per ongeluk naar het vorige gebied en kan ik die kut puzzel weer opnieuw doen.... En de puzzels duren zo lang, omdat de animaties zo lang duren.
FF9 vind ik de meest ondergewaardeerde. Dat spel heeft een sfeertje dat je in geen enkel ander spel tegenkomt. Het is t.o.v. deel 8 weer meer cartoon en meer medieval.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef wdn het volgende:
Ben nog op zoek naar 9.
FF Tactics heb ik besteld van de week (4 weken levertijd).
Echt een aanrader als je FF goedvindt.
Waar heb je Tactics besteld?? Voor de PSX of de PSP?![]()
Maar dan heeft die demonsbane weer minder nut. Juist zo'n zwaard op dat punt van 't spel is heel erg fijn (vond ikquote:Op woensdag 23 april 2008 22:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik was op het einde teruggegaan en toen was het poepsimpel.) plus 't is een uitdaging.
Helemaal mee eens, final fantasy 9 is een stukje kunst; prachtige settings, muziek, karakters, humor.quote:[..]
FF9 vind ik de meest ondergewaardeerde. Dat spel heeft een sfeertje dat je in geen enkel ander spel tegenkomt. Het is t.o.v. deel 8 weer meer cartoon en meer medieval.
![]()
Oke. Ik ga het gewoon proberen, kan mij het schelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:35 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar dan heeft die demonsbane weer minder nut. Juist zo'n zwaard op dat punt van 't spel is heel erg fijn (vond ik) plus 't is een uitdaging.
quote:[..]
Helemaal mee eens, final fantasy 9 is een stukje kunst; prachtige settings, muziek, karakters, humor.
Eensch. Mijn favoriete deel uit de serie!!
Das leben ist ein skippybal
9 is alleen voor de psx?
Beatus vir qui suffert tentationem.
Kan ook op PS2 en PS3 gespeeld worden!quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
De gfx bij 9 zijn heel hoogwaardig voor een PSX spel.
De laadtijden zijn daarom wel weer erg lang, vooral bij random battles.![]()
Ja... Und?quote:
FFVII en FFVIII heb je neem ik aan ook de PSX versie gespeeld.Das leben ist ein skippybal
Wdn had het eerder al over FFXII. Dus ik ga ervan uit dat hij een PS2 heeft en dus FFVII en FFVIII daarop heeft gespeeld. Maar ja, assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:59 schreef xienix84 het volgende:
VII & VIII zijn ook voor de PC uitgekomen, wel pure directe ports volgens mij... IX niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door Twarres op 25-04-2008 09:32:40 (typo) ]Das leben ist ein skippybal
Ja, opzich is dat ook wel weer logischquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:21 schreef Twarres het volgende:
[..]
Wdn had het eerder al over FFXII. Dus ik ga ervan uit dat hij een PS2 heeft en dus FFVII en FFVIII daarop heeft gespeeld. Maar ja, assumption is the mother of all fuck-ups.
Ik ben (nav dit topic eigenlijk) weereens verder gegaan met FFXII, en ik ga eens trainen voor de yiazmat hunt. Nog wat levellen, qua equipment zou ik goed moeten zitten (oa. zodiac spear en zodiac escutcheon,)...
![]()
ik ben nu bezig met FF4 en deze is echt vet !
Dat had ik niet gedacht.
Zit nu in de underworld dwarven castle![]()
FF4 is goed ja.quote:Op zondag 27 april 2008 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu bezig met FF4 en deze is echt vet !
Dat had ik niet gedacht.
Zit nu in de underworld dwarven castle
Voor de NDS? PSX? SNES?![]()
Bijna goed!! PS3quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:21 schreef Twarres het volgende:
[..]
Wdn had het eerder al over FFXII. Dus ik ga ervan uit dat hij een PS2 heeft en dus FFVII en FFVIII daarop heeft gespeeld. Maar ja, assumption is the mother of all fuck-ups.
Deze week ga ik op zoek naar games (denk dat ik eens a'dam, r'dam of den haag induik)
Voor de volledigheid:
psp FF1 + FF2
ps2 FFVII FFX FFX-2 FFXII en speel ze op een ps3.
Ik ken een aantal andere ff's maar die heb ik niet zelf op mijn eigen systeem gespeeld.
Dus ik ben nog zoekende naar de rest van de serie:
[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 27-04-2008 14:06:49 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
So close.quote:Op zondag 27 april 2008 13:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijna goed!! PS3
Deze week ga ik op zoek naar games (denk dat ik eens a'dam, r'dam of den haag induik)
Voor de volledigheid:
psp FF1 + FF2
ps2 FFVII FFX FFX-2 FFXII en speel ze op een ps3.
Ik ken een aantal andere ff's maar die heb ik niet zelf op mijn eigen systeem gespeeld.
Dus ik ben nog zoekende naar de rest van de serie:
FFIX kan ik je toch nog steeds aanraden. In Zoetermeer zit een gameshop die verkoopt hem ook nog steeds. Tenminste afgelopen vrijdag nog wel.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: