quote:Op maandag 10 maart 2008 11:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In principe geldt: koop is koop, en ruilen is dus een gunst van de verkoper, en mag dus onder zijn voorwaarden.....
Je krijgt je geld ook terug, de enige voorwaarde is dat je het bonnetje vandaag nog inlevert. Dat lijkt me geen onredelijke eis. Als je je spullen terugbrengt loop je toch meteen door naar de kassa?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef M2theC het volgende:
Je hoort je geld terug te krijgen, dit staat wettelijk vast. De vraag is alleen of hier een termijn voor is?
op kado bonnen staat ook altijd een datum maar dit is geen wettelijke datum. want je hebt er voor betaald en dus blijft een kado bon geldig. maar of dat ook zo is met terug geven van geld???quote:Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef M2theC het volgende:
Je hoort je geld terug te krijgen, dit staat wettelijk vast. De vraag is alleen of hier een termijn voor is?
Nee hoor. Koop is koop.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef M2theC het volgende:
Je hoort je geld terug te krijgen, dit staat wettelijk vast.
Nee. Dat een winkel afgenomen goederen terug neemt danwel ruilt is een gunst.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef M2theC het volgende:
Staat er inderdaad op, maar nog nooit problemen gehad met inleveren.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:31 schreef RJD het volgende:
Als je lege flessen inlevert in de supermarkt krijg je een retourbon. Deze is volgens mij ook alleen maar geldig op de dag van afgifte. Een vergelijkbare situatie.
Nee googem, soms heb je iets anders nodig dan wat je had. Dat heet ruilen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je krijgt je geld ook terug, de enige voorwaarde is dat je het bonnetje vandaag nog inlevert. Dat lijkt me geen onredelijke eis. Als je je spullen terugbrengt loop je toch meteen door naar de kassa?
Is dat zo? Heb je die bon niet gewoon gekocht op de voorwaarde dat 'ie besteed wordt voor een bepaalde datum?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:53 schreef T42 het volgende:
op kado bonnen staat ook altijd een datum maar dit is geen wettelijke datum. want je hebt er voor betaald en dus blijft een kado bon geldig. maar of dat ook zo is met terug geven van geld???
niet volgens de wetquote:Op maandag 10 maart 2008 13:27 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb je die bon niet gewoon gekocht op de voorwaarde dat 'ie besteed wordt voor een bepaalde datum?
Heb je daar toevallig ook een bron van. Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het wel interessant hoe dat precies zitquote:
kassa? zo geen bron van maar weet het via een vriend die winkel heeft en dus bonnen verkooptquote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig ook een bron van. Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het wel interessant hoe dat precies zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |