Dit dus. Hoewel, er is een jongen die dezelfde voornaam heeft, maar die is naar mij vernoemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
Dit is natuurlijk grote onzin. De topicstarter heet in het echt natuurlijk niet "gebrokenglas", dit is slechts een virtuele nickname en wordt verder niet geassocieerd met zijn echte naam.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:07 schreef CosmoNut het volgende:
Tsja wie noemt zijn kind dan ook gebroken glas
Dat dacht ik van mijn naam ook, maar er is ergens een 15 jarige scholiere uit Oegstgeest die precies zoals ik heet. Kwam er ooit achter toen ik een mailtje kreeg of ik mijn deel van het werkstuk wilde inleveren, alleen was ik toen allang afgestudeerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
En smaakte de lollie voor het geheimpje wat je moet bewaren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:53 schreef xrrwr het volgende:
Mijn oom is de enige naamgenoot in de wereld van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |