Ik voel me dus niet aangetrokken tot jonge kinderen!quote:pe·do·fiel1 (dem; pedofielen)
1 iem. die zich seksueel tot jonge kinderen voelt aangetrokken
Op zich hou ik me niet vast aan die leeftijd hoor, maar ik heb gewoon het gevoel daar meer op te vallen. Ik vind soms ook vrouwen van mijn eigen leeftijd aantrekkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Kerdaben het volgende:
Verder vind ik leeftijd maar een raar criterium om op te selecteren. Levenservaring, volwassenheid enzo komt toch bij iedereen op een andere leeftijd.
Dat studeren heb ik intussen wel gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Heldopsokken het volgende:
Als ik jou was zou ik psychologie gaan studeren. Allemaal meisjes die potentieel dit soort dingen(filmhuis, musical) leuk vinden, maar dit nog of niet zo vaak hebben gedaan. Weet je trouwens heel erg zeker dat je niet gewoon voor het strakke lichaam gaat
Misschien heb ik het wat ongelukkig verwoord. Ik moet misschien dan wel zeggen dat het fijn zou zijn als ze van dat soort films en theater houdt omdat ze het al op televisie heeft gezien. Al is het natuurlijk ook leuk als ze al wel eerder in het filmhuis en/of is geweest. Het is in elk geval leuk om nieuwe ervaringen te delenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef n0a het volgende:
Je zoekt een jongere vriendin die van arthouse houdt en theater, maar er geen ervaring mee heeft. Wat als je haar daar kennis mee laat maken en ze vind het niks? Inruilen? Is het niet handiger om iemand met dezelfde interesses te vinden dan dat je iemand zoekt die nog niks heeft meegemaakt en die omvormt tot jouw ideale partner?
Het is inderdaad wel de moeilijkheid om iemand te ontmoeten. Ik ben daaro mook zo benieuwd naar hoe de mensen (en vooral ook de meiden van die leeftijd) er nu eigenlijk over denken. Ik ben wel een aantal keer eerder in het filmhuis geweest, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet echt mensen van die leeftijd tegen gekomen. DIe kans is gewoon kleiner naar mijn idee. Hoewel, een aantal jaar geleden was ik in het filmhuis in Wageningen en die zat in een van de faculteitsgebouwen, veel studenten daarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
Mijn ouders scheelde 21 jaar, dus zo raar is dat echt niet. Ik hoop dat je snel iemand vind (misschien wel volgende keer in het filmhuis...heerlijke films daar meestal trouwens) Succes!
Waarom wil je zo graag nieuwe dingen met iemand ontdekken die je zelf al ontdekt hebt? Het is toch veel leuker om nieuwe dingen te ontdekken die je allebei nog niet kent? Het lijkt er op dat je het allemaal wat idealiseert. Juist mensen van jouw leeftijd zullen die interesses hebben waar jij het over hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Andersmezelf het volgende:
Dat studeren heb ik intussen wel gehadIk heb ook een hypotheek te betalen, dan kan ik niet zomaar stoppen met werken, zelfs minder gaan werken om dan te studeren is niet echt een optie.
En een strak lichaam, dat is wel zo, maar dat is niet de eerste reden waarom ik naar die leeftijd kijk.
[..]
Misschien heb ik het wat ongelukkig verwoord. Ik moet misschien dan wel zeggen dat het fijn zou zijn als ze van dat soort films en theater houdt omdat ze het al op televisie heeft gezien. Al is het natuurlijk ook leuk als ze al wel eerder in het filmhuis en/of is geweest. Het is in elk geval leuk om nieuwe ervaringen te delen
quote:Waarom nu een jongere meid? Ik ben iemand die graag zijn vriendin het naar de zin wil maken. Ik bedoel daarmee om leuke dingen te gaan doen, zoals een dagje of weekend weg. Ik vind het leuk om iemand kennis te laten maken met allerlei leuke dingen. Ze is misschien nog maar zelden of nooit in het theater geweest, maar staat er wel voor open en zou graag met haar vriend zoiets willen doen. Of arthousefilms zien, misschien is ze nog nooit in een filmhuis geweest. Zo zijn er meer dingen wat ik leuk vind om dan met haar te kunnen delen. Voor mijn gevoel kan een jongere meid meer open staan voor nieuwe dingen.
Gelukkig hebben die meiden ook niet het privilege om eeuwig jong en strak te zijn. Helaas voor hun kijken mannen dan vaak weer naar de volgende generaties "jailbait".quote:
Dat is ook de gedachte achter het plaatje volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die meiden ook niet het privilege om eeuwig jong en strak te zijn. Helaas voor hun kijken mannen dan vaak weer naar de volgende generaties "jailbait".
Da's meestal de leeftijd waarop een vrouwenlichaam "volledig gerijpt" is en nog het minste gebreken vertoont, mits de vrouw een gezond leefpatroon heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Er was een tijdje terug een onderzoek waaruit bleek dat veruit de meeste mannen het lichaam van een 17-jarige het aantrekkelijkst vinden.
Vraag me niet naar een bron want die kan ik niet vinden. Stond in de spits of metro iig.
Precies. Het is helemaal fresh en er zijn waarschijnlijk nog maar weinig anderen overheen gegaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's meestal de leeftijd waarop een vrouwenlichaam "volledig gerijpt" is en nog het minste gebreken vertoont, mits de vrouw een gezond leefpatroon heeft natuurlijk.
Nu lijkt het net alsof het jou er vooral om gaat 'ouder' te zijn: wijzer, meer ervaren, enzovoort. Dat jongere meisjes meer open staan voor nieuwe dingen is natuurlijk onzin; het is een kwestie van karakter of iemand zich openstelt voor iets nieuws. Ook hier lijkt het er dus op dat jij het wel erg leuk vindt om de 'leermeester' te zijn, een soort pygmalion die zijn jonge en naïeve vriendinnetje eens kennis zal laten maken met het Echte Leven. Is dat geen minderwaardigheidscomplex? Niet lullig bedoeld, maar waarom zou je met een meisje van je eigen leeftijd, dat misschien al uit zichzelf die belangstelling voor Art House films en andere High Culture heeft, geen leuke tijd kunnen hebben? Nee, zo'n meisje zal niet ademloos aan je lippen hangen, zij heeft al een eigen mening - maar dat lijkt me eerder een voordeel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:49 schreef Andersmezelf het volgende:
Waarom nu een jongere meid? Ik ben iemand die graag zijn vriendin het naar de zin wil maken. Ik bedoel daarmee om leuke dingen te gaan doen, zoals een dagje of weekend weg. Ik vind het leuk om iemand kennis te laten maken met allerlei leuke dingen. Ze is misschien nog maar zelden of nooit in het theater geweest, maar staat er wel voor open en zou graag met haar vriend zoiets willen doen. Of arthousefilms zien, misschien is ze nog nooit in een filmhuis geweest. Zo zijn er meer dingen wat ik leuk vind om dan met haar te kunnen delen. Voor mijn gevoel kan een jongere meid meer open staan voor nieuwe dingen.
Zoals je het zegt alleen al.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's meestal de leeftijd waarop een vrouwenlichaam "volledig gerijpt" is en nog het minste gebreken vertoont, mits de vrouw een gezond leefpatroon heeft natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |