abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:49:46 #1
207841 Andersmezelf
Beetje anders, compleet mezelf
pi_57153587
Ik kijk al een tijdje hier mee, maar wist niet goed hoe hier een goed topic van te maken. Laat ik het maar gewoon proberen.

Ik merk de laatste tijd dat mijn interesse vooral uitgaat naar meiden die toch wel wat jonger zijn dan mezelf. Niet dat het nu een illegale leeftijd is, maar wel zo rond de 18-20 jaar. Nu ben ik zelf 30 en jullie kunnen je misschien voorstellen dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn. Ik vraag me nu af hoe groot dat probleem is. Nu zoek ik al een beetje op datingsites, maar misschien zoek ik daar wel te specifiek. Ik zoek dus een jongere vriendin, een leuke meid die jong van geest is, maar tegelijkertijd ook serieus kan zijn. Een meid die bijvoorbeeld liever naar het theater gaat dan naar de discotheek. Een meid die echt iets wilt opbouwen, aan haar toekomst denkt. Maar ja, waar vind je die?

Waarom nu een jongere meid? Ik ben iemand die graag zijn vriendin het naar de zin wil maken. Ik bedoel daarmee om leuke dingen te gaan doen, zoals een dagje of weekend weg. Ik vind het leuk om iemand kennis te laten maken met allerlei leuke dingen. Ze is misschien nog maar zelden of nooit in het theater geweest, maar staat er wel voor open en zou graag met haar vriend zoiets willen doen. Of arthousefilms zien, misschien is ze nog nooit in een filmhuis geweest. Zo zijn er meer dingen wat ik leuk vind om dan met haar te kunnen delen. Voor mijn gevoel kan een jongere meid meer open staan voor nieuwe dingen.

Toch is het ook misschien wel heel raar, ik als 30 jarige die een vriendin heeft van onder de 20. Ik vraag me af of hier meiden zijn van rond die leeftijd die hier ervaring mee hebben, misschien een vriend hebben die best wel wat ouder is, of misschien een relatie hebben gehad met zo'n man. Of misschien zijn hier wel meiden die het gevoel hebben dat ze geen aansluiting vinden bij jongens van hun eigen leeftijd en juist een oudere man aantrekkelijker vinden. Hoe gaan jullie met dat gevoel om, durven jullie ervoor uit te komen? Of hebben jullie hetzelfde als ik, eigenlijk niet goed weten wat ermee aan te moeten?

Ik weet het in elk geval niet. Ik ben dus 30, heb een goede baan, heb een leuk huis, maar wil zo graag mijn leven met een bijzonder iemand kunnen delen. En nu zit ik dus met dit gevoel.

Om de niet-serieuze reacties voor te zijn:
quote:
pe·do·fiel1 (dem; pedofielen)
1 iem. die zich seksueel tot jonge kinderen voelt aangetrokken
Ik voel me dus niet aangetrokken tot jonge kinderen!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:01:21 #2
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_57153760
ben zelf 27 en heb hetzelfde denk ik....

maar ik zie er ook niet uit als 27, eerder 22. Snap niet dat je er zo een groot verhaal kan van maken. daar MOET iets anders achter zitten.

Dames van 18-21
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_57153927
Waarom zou het een probleem moeten zijn?
Zolang het niet illegaal is wat je doet moet je het toch zelf weten. Alleen het vinden van zo iemand is misschien moeilijker. Sowieso denk ik niet dat types die jij zoekt (zeker op die leeftijd) op een dating site staan.

Verder vind ik leeftijd maar een raar criterium om op te selecteren. Levenservaring, volwassenheid enzo komt toch bij iedereen op een andere leeftijd.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_57153937
Als ik jou was zou ik psychologie gaan studeren. Allemaal meisjes die potentieel dit soort dingen(filmhuis, musical) leuk vinden, maar dit nog of niet zo vaak hebben gedaan. Weet je trouwens heel erg zeker dat je niet gewoon voor het strakke lichaam gaat
pi_57155182
Je zoekt een jongere vriendin die van arthouse houdt en theater, maar er geen ervaring mee heeft. Wat als je haar daar kennis mee laat maken en ze vind het niks? Inruilen? Is het niet handiger om iemand met dezelfde interesses te vinden dan dat je iemand zoekt die nog niks heeft meegemaakt en die omvormt tot jouw ideale partner?
pi_57155619
Het zal voornamelijk lastig zijn om iemand van die leeftijd te vinden denk ik...aangezien die toch vaak rondlopen in een discotheek, waar TS liever niet naar toe gaat...
pi_57156972
Mijn ouders scheelde 21 jaar, dus zo raar is dat echt niet. Ik hoop dat je snel iemand vind (misschien wel volgende keer in het filmhuis...heerlijke films daar meestal trouwens) Succes!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:08:48 #8
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_57158279
Volgens mij heeft iedere man een voorkeur voor dames van rond die leeftijd.

Alleen mogen ze dat niet toegeven van hun echtgenotes.
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:11:47 #9
195784 tzja
anonymous
pi_57158369
je wilt gewoon een lekker jong sletje

kom niet met die lulkoek man
het is gewoon geile op jonge wijven
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:23:17 #10
207841 Andersmezelf
Beetje anders, compleet mezelf
pi_57158756
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Kerdaben het volgende:
Verder vind ik leeftijd maar een raar criterium om op te selecteren. Levenservaring, volwassenheid enzo komt toch bij iedereen op een andere leeftijd.
Op zich hou ik me niet vast aan die leeftijd hoor, maar ik heb gewoon het gevoel daar meer op te vallen. Ik vind soms ook vrouwen van mijn eigen leeftijd aantrekkelijk Maar ik zoek zelf meer het wat jonger op.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Heldopsokken het volgende:
Als ik jou was zou ik psychologie gaan studeren. Allemaal meisjes die potentieel dit soort dingen(filmhuis, musical) leuk vinden, maar dit nog of niet zo vaak hebben gedaan. Weet je trouwens heel erg zeker dat je niet gewoon voor het strakke lichaam gaat
Dat studeren heb ik intussen wel gehad Ik heb ook een hypotheek te betalen, dan kan ik niet zomaar stoppen met werken, zelfs minder gaan werken om dan te studeren is niet echt een optie.
En een strak lichaam, dat is wel zo, maar dat is niet de eerste reden waarom ik naar die leeftijd kijk.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef n0a het volgende:
Je zoekt een jongere vriendin die van arthouse houdt en theater, maar er geen ervaring mee heeft. Wat als je haar daar kennis mee laat maken en ze vind het niks? Inruilen? Is het niet handiger om iemand met dezelfde interesses te vinden dan dat je iemand zoekt die nog niks heeft meegemaakt en die omvormt tot jouw ideale partner?
Misschien heb ik het wat ongelukkig verwoord. Ik moet misschien dan wel zeggen dat het fijn zou zijn als ze van dat soort films en theater houdt omdat ze het al op televisie heeft gezien. Al is het natuurlijk ook leuk als ze al wel eerder in het filmhuis en/of is geweest. Het is in elk geval leuk om nieuwe ervaringen te delen
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
Mijn ouders scheelde 21 jaar, dus zo raar is dat echt niet. Ik hoop dat je snel iemand vind (misschien wel volgende keer in het filmhuis...heerlijke films daar meestal trouwens) Succes!
Het is inderdaad wel de moeilijkheid om iemand te ontmoeten. Ik ben daaro mook zo benieuwd naar hoe de mensen (en vooral ook de meiden van die leeftijd) er nu eigenlijk over denken. Ik ben wel een aantal keer eerder in het filmhuis geweest, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet echt mensen van die leeftijd tegen gekomen. DIe kans is gewoon kleiner naar mijn idee. Hoewel, een aantal jaar geleden was ik in het filmhuis in Wageningen en die zat in een van de faculteitsgebouwen, veel studenten daar Alleen bestaat dat filmhuis daar niet meer.

Maar op datingsites zal ik zo'n iemand niet snel tegenkomen, wat me opvalt is dat de meesten zoeken tussen de 18 en 23, hooguit 25 jaar. Dus als iemand nog een tip heeft
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:26:32 #11
195784 tzja
anonymous
pi_57158848
sukkel
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57159137
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Andersmezelf het volgende:

Dat studeren heb ik intussen wel gehad Ik heb ook een hypotheek te betalen, dan kan ik niet zomaar stoppen met werken, zelfs minder gaan werken om dan te studeren is niet echt een optie.
En een strak lichaam, dat is wel zo, maar dat is niet de eerste reden waarom ik naar die leeftijd kijk.
[..]

Misschien heb ik het wat ongelukkig verwoord. Ik moet misschien dan wel zeggen dat het fijn zou zijn als ze van dat soort films en theater houdt omdat ze het al op televisie heeft gezien. Al is het natuurlijk ook leuk als ze al wel eerder in het filmhuis en/of is geweest. Het is in elk geval leuk om nieuwe ervaringen te delen
Waarom wil je zo graag nieuwe dingen met iemand ontdekken die je zelf al ontdekt hebt? Het is toch veel leuker om nieuwe dingen te ontdekken die je allebei nog niet kent? Het lijkt er op dat je het allemaal wat idealiseert. Juist mensen van jouw leeftijd zullen die interesses hebben waar jij het over hebt.

Ook boven de 30 vallen er genoeg nieuwe dingen te ontdekken(zegt de 25 jarige )
pi_57159392
Sukkel idd
quote:
Waarom nu een jongere meid? Ik ben iemand die graag zijn vriendin het naar de zin wil maken. Ik bedoel daarmee om leuke dingen te gaan doen, zoals een dagje of weekend weg. Ik vind het leuk om iemand kennis te laten maken met allerlei leuke dingen. Ze is misschien nog maar zelden of nooit in het theater geweest, maar staat er wel voor open en zou graag met haar vriend zoiets willen doen. Of arthousefilms zien, misschien is ze nog nooit in een filmhuis geweest. Zo zijn er meer dingen wat ik leuk vind om dan met haar te kunnen delen. Voor mijn gevoel kan een jongere meid meer open staan voor nieuwe dingen.

Ik ben 21, ga van kleins af aan naar musea, ik heb een redelijk aantal arthouse films hier in de kast staan. en weet ook hoe een filmhuis er van binnen uit ziet. Nu ken ik een leuke meid is 28 jaar, zou hier ook voor openstaan en heeft dit allemaal nog nooit gedaan.

Age aint nothing but a number. Je bent echt zo kort door de bocht.
Je steroetypeert kijk eens verder dan je bekrompen gedachtes.

Zet in je zoekprofiel dat je daar naar opzoek bent.
Geef aan dat je haar nieuwe ervaringen wil laten op doen.
En vraag naar wat voor haar nieuwe ervaringen zijn.
Sta eens open voor andere dingen man

[ Bericht 0% gewijzigd door lxa op 04-03-2008 21:45:43 (Lol spelfouten) ]
pi_57159536
Je wilt dus een meisje dat je nog een beetje kunt vormen, met name op het gebied van 'high culture' zullen we maar zeggen. Dat kan. Het stikt van de meisjes die daar open voor staan. Vooral 1e/2e/3e jaars 'gamma/alfawetenschapstertjes' zijn wel gecharmeerd van een wat 'rijpere' manskerel die hen wat cultureel besef bijbrengt (dit klinkt pathetischer dan het bedoeld is..), al heeft dat niet zoveel met leeftijd te maken misschien. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een vrouw getroffen met meer muziekkennis dan ik, niet in mijn leeftijdsklasse en niet daarbuiten. Dat maakt ook niet uit, aangezien lopende muziekencyclopedieen sowieso zelden tot het vrouwelijk geslacht behoren.

Met pedofilie heeft je voorkeur natuurlijk geen kloot te maken. Overbodig om dat in je OP te zetten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57160097
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:21:17 #16
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57160563
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben die meiden ook niet het privilege om eeuwig jong en strak te zijn. Helaas voor hun kijken mannen dan vaak weer naar de volgende generaties "jailbait".
pi_57160641
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Gelukkig hebben die meiden ook niet het privilege om eeuwig jong en strak te zijn. Helaas voor hun kijken mannen dan vaak weer naar de volgende generaties "jailbait".
Dat is ook de gedachte achter het plaatje volgens mij.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57160932
Er was een tijdje terug een onderzoek waaruit bleek dat veruit de meeste mannen het lichaam van een 17-jarige het aantrekkelijkst vinden.
Vraag me niet naar een bron want die kan ik niet vinden. Stond in de spits of metro iig.
pi_57161267
in het bejaardentehuis zijn ook vrouwen die wel met je naar zo'n art film willen.
misschien zijn ze wel nog nooit in een filmhuis geweest.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:59:09 #20
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57161945
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Er was een tijdje terug een onderzoek waaruit bleek dat veruit de meeste mannen het lichaam van een 17-jarige het aantrekkelijkst vinden.
Vraag me niet naar een bron want die kan ik niet vinden. Stond in de spits of metro iig.
Da's meestal de leeftijd waarop een vrouwenlichaam "volledig gerijpt" is en nog het minste gebreken vertoont, mits de vrouw een gezond leefpatroon heeft natuurlijk.
pi_57162263
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Da's meestal de leeftijd waarop een vrouwenlichaam "volledig gerijpt" is en nog het minste gebreken vertoont, mits de vrouw een gezond leefpatroon heeft natuurlijk.
Precies. Het is helemaal fresh en er zijn waarschijnlijk nog maar weinig anderen overheen gegaan.
pi_57162308
Je bent een ebofiel
pi_57162339
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:49 schreef Andersmezelf het volgende:
Nu lijkt het net alsof het jou er vooral om gaat 'ouder' te zijn: wijzer, meer ervaren, enzovoort. Dat jongere meisjes meer open staan voor nieuwe dingen is natuurlijk onzin; het is een kwestie van karakter of iemand zich openstelt voor iets nieuws. Ook hier lijkt het er dus op dat jij het wel erg leuk vindt om de 'leermeester' te zijn, een soort pygmalion die zijn jonge en naïeve vriendinnetje eens kennis zal laten maken met het Echte Leven. Is dat geen minderwaardigheidscomplex? Niet lullig bedoeld, maar waarom zou je met een meisje van je eigen leeftijd, dat misschien al uit zichzelf die belangstelling voor Art House films en andere High Culture heeft, geen leuke tijd kunnen hebben? Nee, zo'n meisje zal niet ademloos aan je lippen hangen, zij heeft al een eigen mening - maar dat lijkt me eerder een voordeel.

Om eerlijk te zijn: er is niks mis met dat verlangen naar 'superioriteit' (want volgens mij komt het daar een beetje op neer), maar op de lange duur heb je meer aan gelijkwaardigheid.
pi_57162373
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Zoals je het zegt alleen al.
pi_57162522
Ik denk dat ik ongeveer zo'n meisje ben. Ik viel altijd al op mannen die een jaar of 10 ouder waren. Jongens van mijn eigen leeftijd waren vaak wel leuk om mee om te gaan, maar ik voelde me niet aangetrokken tot ze. Bovendien was ik inderdaad nieuwsgierig naar dingen waar mensen van mijn leeftijd zich niet echt mee bezig hielden. Ik woonde in een klein plaatsje in het oosten van nederland en daar merkte je toch nog wel 'dat een boer niet eet wat hij niet kent'. Ik las veel en luisterde veel onbekende muziek. Mensen rondom mij dachten vaak dat muziek buiten de top 40 muziek is die of heel hard is of heel oud, terwijl ik een hele wereld van mooie muziek buiten de commercie ontdekte (en oude muziek). Helaas kwam ik er al snel achter dat mensen die 10 jaar ouder zijn niet altijd wijzer of cultureler ingesteld zijn.
Gelukkig heb ik tegenwoordig wel iemand gevonden die een aantal jaar ouder is (9 jaar) en ook nog eens de slimste persoon is die ik ken. We hebben ongeveer dezelfde smaak in muziek, literatuur, film, kunst en speciaal bier ( ). In de jaren dat we samen zijn heb ik heel wat nieuwe dingen leren kennen, alhoewel dit ook zal komen doordat ik in die tijd naar het westen ben verhuisd om te studeren. Andersom heeft hij door mij ook een heleboel nieuwe dingen leren kennen.

Ik neem aan dat dit ongeveer is wat je beschrijft? Het bestaat dus en ik denk dat er een boel meisjes zijn die hetzelfde in een man zoeken. Ik denk alleen dat het in enkele gevallen wel moeilijk zal zijn om in zo'n omstandigheid een gelijkwaardige relatie te behouden. Of een langdurige relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')