quote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef brando het volgende:
Ja, maar koop ik dan liever een klop-boor of een boor-hamer?
Een hilti is dan ook wel proffesioneel gereedschapquote:Op zondag 24 februari 2008 23:41 schreef Noway666 het volgende:
Gisteren met een Hilti in de weer geweest is toch nog wat zwaarder dan een metabo of andere klopboormachine.
Weet alleen niet meer wat voor ding het precies was maar je hebt genoeg vermogen dus dat is gewoon fijn om te hebben, je hebt het niet altijd nodig dat vermogen. Dat ding zit dus niet te zwoegen, tenzij je toevallig een steen of kei in het beton tegenkomt.
't zal dan ook 't stucwerk wel zijn wat naar beneden is gekomen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Als een simpel spijkertje een gedeelte van de muur meeneemt als ie er uitkomt is dat zeker geen betonnen muur
Naar mijn mening troep maar he je hoeft er niet het hele jaar dag in, dag uit mee te werken toch ? Hoop het niet voor je muren en buren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:13 schreef brando het volgende:
Lieve mensen, zoveel weet ik er allemaal niet van. Des te meer bewijs dat ik, geloof ik, geen boorhamer moet gaan kopen.
M'n muur is keihard en ik krijg er met moeite een spijker in. Zegt dat iets?
De Praxis heeft een klopboor voor ¤ 17,99 in de krant staan... verstandig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |