Mooi scheelt mij weer een tvp in de anderequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
hier maar verder. Senes mag mijne wel dicht mikken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Jij hebt heul niks te kiezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Nee, jij hebt je slechts aan te passen aan de vrouwenquote:
Hoi Morretjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Morretje het volgende:
Haai! * Morretje ligt alweer in bedje, alleen, na een lange zit werken..
en morgenochtend om 7 uur weer..
haai Senesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Morretje![]()
Dat is een beste zit, hou je nog wel wat ruimte over om even lekker te ontspannen?
Aankomende volle maanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
haai Senes
morgenavond pas echt weer, als m'n dienst dan tenminste niet veranderd.. Kids zijn deze week bijzonder onrustig.
Ja, dat werkt hier ook altijd erg meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zou het? Aankomende vakantie kan ook..
nah.. Troelaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
Ik doe mee met de neut. maar dan geen wijnquote:Ik heb weer een avondje braaf zitten leren na een hele intensieve schooldag, dus ik heb nu wel een wijntje verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |