quote:Hihi die ogen, dat ziet er gek uit zo! Leuk dat je weer langs komt Rewimo!
Nok, is die rooie alweer naar huis dan? Bleef hij niet slapen?
Of lees ik het nou verkeerd?
Tja dat zingen is niet op film vast te leggen, dat moet je live bijwonen. Dat geluk hadden wij dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Rewimo![]()
Foto's en filmpjes graag....en het liefst heel veel als het kan!
Heel gezellig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh, gelukkigWas het weer gezellig?
Ja dat plaatje kon ik niet laten hoor
Wij zitten ook idols te kijken, ik als ware FOK!junk met mijn laptop op schootquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Hey Senes.
Hier zit blijkbaar iedereen met een leven of met Idols
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:Ik hier ook. Met merlijn die probeert de cursor te pakken en dan achter het scherm kijkt waar dat ding is gebleven. Hij hapt er naar met geluid
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Guus![]()
TVPtje.
Greys en Maes alvast heel veel plezier bij Conleche morgen en Nok veel plezier met de Rode Kapitein![]()
Waar moet je dan geduld voor opbrengen? Waar is ie niet al te vlot in dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel gezellig.
Alleen realiseer ik me dat deze relatie mijn levenslesje in geduld is. Dat heb ik namelijk niet erg veel.
Wel met vrienden en vriendinnen, maar niet met de mannen in mijn leven en niet met de mensheid in zijn algemeen.
Ze is gewoon echt echt de allerbeste.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Nathalie was goehoedddddddddd
En toch ben ik bang dat ze er uit vliegt vanavondIk weet niet waarom, ik voel het aan mijn water.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Dit was toch gewoon een optreden van de allerbovenste plank!![]()
Die borsten die alle kanten op vlogen
Nok, ik vind het helemaal leuk voor je. Maar dat wist je al he?
Het lijkt me een hele toffe vent en fijn, fijn, fijn dat hij je aankan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |