abonnement Unibet Coolblue
pi_64259343
oke!, tnx
All I want is fucking you man
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:03:30 #127
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_64278541
staat ! bekend als een altijd zo lyrisch blad, of zijn ze ook nog wel eens kritisch?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:47:18 #128
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_64293604
quote:
Anton Corbijn maakt film U2

LOS ANGELES - Fotograaf en filmmaker Anton Corbijn werkt aan een film over U2. De film, met muziek van U2, komt uit op dvd en als download bij de nieuwste cd van de rockband.

Dat meldde muziekwebsite Billboard.com dinsdag.

Het nieuwe album No Line on the Horizon komt op 2 maart wereldwijd uit. Naast de gewone cd-versie en een op vinyl komen er ook drie speciale uitvoeringen in beperkte oplagen op de markt.

Twee van die versies bevatten behalve een boekje van 36 pagina's en een grote poster, een link naar de download van de film. De speciale box bevat een exclusief boekwerk over U2, twee posters en de film van Corbijn op dvd.

Corbijn is wereldwijd bekend om zijn foto's van internationale sterren. Vorig jaar maakte hij zijn speelfilmdebuut met de film Control over het leven van Joy Divisionvoorman Ian Curtis.
http://www.nu.nl/muziek/1889711/anton-corbijn-maakt-film-u2.html
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_64296969
Geweldig nieuws!
pi_64324513
Tracklist:

Stand Up
Rousing groove-based rocker with shades of Led Zep and Cream

Magnificent
Slow building anthem.......Edge at his most dynamic........"Only love can rest your mind"

Get on Your Boots
Demented electro grunge with rock and roll riff and a hip-hop twist ind the middle.........."I dont wanna talk about war between nations"

Momement of Surrender
Gorgeusly melodic............this album's One............U2 Classic.............."I did not notice the passers by/And they did not notice me". Recorded in one take.

Unknown Caller
About a man "at the end of his rope" whose phone bizarrely begins texting him random insructions.........."Reboot yourself, Password enter here, Youre free to go!"

No Line on the Horizon
Abrasive punk..........few versions hanging around.............its the buzzcocks meets Bow Wow Wow!

Crazy Tonight
Upbeat 60's pop track era of Phil Spector..........."I'll go crazy I dont go crazy tonight" Sounds like a slogan for a tour T shirt!!!

Every Breaking Wave
With or Without You style building up layers of guitar over electroncially enhance verses............Key line "Every Sailor knows that the Sea/Is a friend made enemy"

Breathe
Arabic cello gives way to joyful chorus. Bran Eno says this is U2's best ever song.

Winter
6 minute ballad. Acoustic string laden ballad about a soldier in the snow in Afganistan. Will appear in the new film 'Brothers' starring Tobey Maguire.

Cedars of Lebanon
In the style of a war correspondent lyric from Bono.............end with "Choose your enemies carefully cos they will define you"
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_64331249
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
...blaat...
Leuk en aardig allemaal, maar het zegt me werkelijk geen reet hoe die nummers in het echt zullen klinken.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 24 december 2008 @ 17:53:30 #132
165633 eriksd
The grand facade...
pi_64331797
Daarop zul je moeten wachten vriend.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_64334011
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef eriksd het volgende:
Daarop zul je moeten wachten vriend.
Dat bedoel ik dus ...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_64479063
U2 Deluxe Edition Box Set [Amazon.com Exclusive] [BOX SET]

3 x de 2cd remastered versions voor ongeveer 57 euro inclusief verzendkosten .
pi_64584184
Verdammt!!
Ik bel al de hele week stad & land af voor de nieuwe Q4Music/Qmagazine maar geen 1 boekhandel heeft 'em!

Is er iemand met een abo of het blad maandelijks koopt en weet wanneer de nieuwe release is met U2 erin?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_64701043
http://www.rollingstone.c(...)_line_on_the_horizon

In early December, Rolling Stone traveled to London to visit U2 in the studio as Bono and Co. worked on the upcoming No Line on the Horizon. For the full story, see the new issue, which hits newsstands Wednesday, January 7th. Here's a first listen to 10 of the album's tracks:

"Get On Your Boots"
The likely first single, this blazing, fuzzed-out rocker picks up where "Vertigo" left off. "It started just with me playing and Larry drumming," the Edge recalls. "And we took it from there."

"Stand Up Comedy"
Another hard rock tune, powered by an unexpectedly slinky groove and a riff that lands between the Beatles' "Come Together" and Led Zep's "Heartbreaker." Edge recently hung out with Jimmy Page and Jack White for the upcoming documentary It Might Get Loud, and their penchant for blues-based rock rubbed off: "I was just fascinated with seeing how Jimmy played those riffs so simply, and with Jack as well," he says.

"Crazy Tonight"
"It's kind of like this album's 'Beautiful Day' — it has that kind of joy to it," Bono says. With the refrain "I know I'll go crazy/If I don't go crazy tonight," it's the band's most unabashed pop tune since "Sweetest Thing."

"Unknown Caller"
This midtempo track could have fit on All That You Can't Leave Behind. "The idea is that the narrator is in an altered state, and his phone starts talking to him," says the Edge.

"Tripoli"
This strikingly experimental song lurches between disparate styles, including near-operatic choral music, Zooropa-style electronics, and churning arena rock.

"Cedars of Lebanon"
"On this album, you can feel what is going on in the world at the window, scratching at the windowpane," says Bono, who sings this atmospheric ballad from the point of view of a war correspondent.

"Magnificent"
"Only love can leave such a mark," Bono roars on what sounds like an instant U2 anthem. Will.i.am has already done what Bono calls "the most extraordinary" remix of the tune.

"Moment of Surrender"
This seven-minute-long track is one of the album's most ambitious, merging a Joshua Tree-style gospel feel with a hypnotically loping bass line and a syncopated beat.

"Every Breaking Wave"
A swelling soul-pop song, with bright synth sounds influenced by OMD and, Bono says, "early electronica." "You don't hear indie bands doing blue-eyed soul [like this]," he adds.

"No Line on the Horizon"
The title track's relentless groove began as a group improvisation. "It's very raw and very to the point," says the Edge. "It's like rock & roll 2009."

[From Issue 1071 — January 22, 2009]
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:04:39 #137
165633 eriksd
The grand facade...
pi_64713320
K was een tijdje U2 af, maar nu ze toch weer een draai richting Pop/AB maken hebben ze mijn interesse weer te pakken!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_64763019
weet iemand hoe het komt dat dat Q-magazine nog niet in de winkels ligt in nederland?
volgens de Qsite zou het vanaf 31 december te koop zijn, maar in de winkels in nederland ligt nog steeds de vorige uitgave
pi_64763369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef donutsarenasty het volgende:
weet iemand hoe het komt dat dat Q-magazine nog niet in de winkels ligt in nederland?
volgens de Qsite zou het vanaf 31 december te koop zijn, maar in de winkels in nederland ligt nog steeds de vorige uitgave
Daar gaat altijd een paar weken overheen. Duurt ff voordat het in Nederland is .
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:11:17 #140
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64809817
Ons kikkerlandje heeft 27-2 de primeur.
Ik kijk er al naar uit .. heb zeer goede hoop dat het weer perfect gaat worden
There is a silence that comes to a house, where no one can sleep
I guess it is the price of love, I know it's not cheap!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:12:26 #141
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64809866
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn muur heeft een vriend van me gemaakt voor me
WOW! Errrrug mooi moet ik zeggen!
We hebben wel een JT poster aan de muur een een beautiful day poster met handtekening aan de muur, maar deze is echt uniek.

[ Bericht 0% gewijzigd door empee1977 op 08-01-2009 14:22:51 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:22:34 #142
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64810379
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Zeker mee eens. Het is gewoon één van de meest aparte platen die U2 heeft gemaakt. maar dat maakt het zeker nog niet tot een slecht album. Met name mijn favoriete track If God Will Send His Angels
MOFO kick ass. Kan me de popmart tour in Rotterdam nog herinneren. Goeie show, jammer alleen dat het regende die middag.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:25:13 #143
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64810490
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 07:01 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik heb ook de hele tijd een Achtung Baby-gevoel. Maar kan het dan niet alleen maar tegenvallen?
Het hoeft van mij zeker geen 2e Achtung Baby te worden, moet je ook niet willen denk ik. Maar eenzelfde soort sfeer proberen te creeren in 2008 is perfect. Ik wil geen kopie van AB, wel nieuwe innovatieve kwalitatieve hoogstaande songs die ergens over gaan.
pi_64813017
als ik deze site moet geloven knalt de nieuwe single van U2 binnen twee weken uit onze radio's
http://www.atu2.com/
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:15:34 #145
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64839403
ben benieuwd ... !
mooi site dat atu2.com
  maandag 12 januari 2009 @ 22:31:24 #146
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_64970197
http://www.exploremusic.c(...)id/1465/Default.aspx

Een stukje over Get On Your Boots...
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:27:26 #147
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_64997350
Ja die had ik ook al gelezen. Ben
pi_65036233
Hoe zit het met de Tour?
Moet ik al lid worden van de fanclub ivm kaarten enzo? Had de vorige keer nog geen creditcard dus werd een nachtje in de rij liggen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat dat niet persé ZO ontzettend goed beviel dat ik dat wéér wil gaan doen.

Ben benieuwd naar het album. U2 heeft me - op Zooropa misschien na - nog nooit heel erg teleurgesteld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:14:20 #149
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65037043
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe zit het met de Tour?
Moet ik al lid worden van de fanclub ivm kaarten enzo? Had de vorige keer nog geen creditcard dus werd een nachtje in de rij liggen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat dat niet persé ZO ontzettend goed beviel dat ik dat wéér wil gaan doen.

Ben benieuwd naar het album. U2 heeft me - op Zooropa misschien na - nog nooit heel erg teleurgesteld.
Ik zou lid worden als ik jou was, zeker nu Mojo heeft besloten de kaarten uitsluitent online te gaan verkopen. Daarnaast is er ook een kans dat op het moment dat de tourdata bekent gemaakt worden je voor een bepaalde datum lid moest zijn, om gebruik te kunnen maken van de fanclub pre-sale.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:37:44 #150
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_65037897
is er wat te zeggen over de tour, gaan ze eerst Europa doen, of de States. Ik ga balen als ik nu mijn vakantie ga boeken deze zomer, en dat ze dan gaan komen.

Zit ook over de fanclub na te denken, dat internetverkoopsysteem werkt gewoon niet. krijg je bijvoorbeeld als je al kaarten kan regelen dat je heel moeilijk kan kiezen waar je wilt zitten en/of staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')