Hallo,
Ik heb hier de hobbyruimte eens goed opgeruimd, en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel erg veel heb liggen waar ik niets (meer) mee doe...
E.e.a. is te koop, mocht je interesse of vragen hebben, stuur me dan een PMetje.
Hieronder een globale lijst van hetgeen ik heb. Er staat ook e.e.a. op marktplaats, wat hier weer niet bij staat...
Zoek je iets specifieks: vraag het. Grote kans dat ik het heb liggen...
Wat ik zoek:
Een (versterkt) mengpaneel, zangmicrofoons, DMX apparatuur, Wii, Xbox, PS3, Ipod, Laptop, Aplle stuff, etc. gewoon reageren, wie weet... :-)
Lijst:
Even zo uit het hoofd:
- breezecom WBS en WBS wireless bridge. (ca. 20 stuks van liggen) Kunnen ook als normaal accespoint dienst doen, maar zijn uitermate geschikt om 2 lokaties op langere afstand met elkaar te verbinden. (ik heb momenteel 1 link van 29Km en 1 link van 7Km lopen)
- Diverse interne en externe antenne's
- Diverse routertjes om bijv. kabel of ADSL te verdelen
- Stuk of 25 Compaq WL200 pci insteekkaarten met prism chipset
- Diverse switches en hubs
- Diverse netwerkkaarten, intel, ook glas
- diverse voedingsadapters, netwerkkabels, powerkabels, pigtails, pcmcia adapters
- CD-rom servertje met harddisk tbv emuleren cd-roms over het netwerk
- Patchkastje
- Patchpanelen tbv bedraad netwerk
- los spul, toetsenbordjes, muizen, etc.etc.etc.
Veel electrisch spul, Frequentieregelaars, softstarters, stopcontacten, knoppendozen, timers, sensoren, pompen, klik-aan-klik-uit modules (domotica), lasdozen, etc..etc...etc.
Ik heb, nieuw in de doosjes, erg veel knoppen (die je in schakelkasten zet zeg maar) in diverse kleuren, met led- en schakelaarmodule's (ook nieuw), noodstoppen, etc.
verder, wat ik veel heb, is (professioneel) draadloos netwerkapparatuur, met name voor stabiele lange afstandsverbindingen.
nog wat CEEform stopcontacten, kabel, ymvk, etc.
Ohja, ik heb ook nog 2 roestvaststalen kasten staan, van ca. 100x100 h/b, en ca 40cm diep
Zijn apparatuurschakelkasten.van Rittal. Zitten geen gaten rondom in, enkel wat wartelaansluitingen onderop.
Emmm, jeeeetje. PIR sensoren (licht aan bij benaderen, maar dan niet de gamma-zooi)
nog 2 long distance "lichtsluizen" (ik geloof 50 meter tussenruimte, zo uit het hoofd..)
Sensoren, naderingssensoren van Turck, inductiesensoren...
19" geleiderails (voor bijv. apparatuur in een 19" rack)
Als ik er zo eens over nadenk, heb ik hier een gemiddelde TD staan/liggen :-)
Te veel techniek om op te noemen eigenlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door dutchlincoln op 05-02-2008 16:07:41 ]