Admini/Logistieke werknemer..quote:
Same here ^^quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe niet aan Valentijn heur, maar wie wil mag me natuurlijk altijd een kaart sturen
11 februari beginnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt goed!![]()
Nou, veel plezier dan maar!
MMquote:
Voordeel is ook dat het in me eigen woonplaats is, lekker op de fiets er heenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef Morretje het volgende:Prima toch?
En leuke aanboden zijn er ook om aan te nemen..!
Je bedenkt je nu dat je na morgen een week vakantie hebtquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik na morgen weer een week vakantie heb!![]()
Nooit bij stil gestaan, omdat ik eigenlijk stage zou gaan lopen, maar dat gaat niet door!
Oeh, lekker!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik na morgen weer een week vakantie heb!![]()
Nooit bij stil gestaan, omdat ik eigenlijk stage zou gaan lopen, maar dat gaat niet door!
Jawel, maar dan moet het onder werktijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!!
Moet je die week niet ergens anders inhalen dan?
Ik heb wel eens op de fiets gezeten naar school, me halverwege beseffend dat het zaterdag wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd lekker ja!
Net als op zaterdagochtend heel vroeg wakker worden, denkend dat je zo naar je werk moet en dan ineens beseffen dat het weekend is
Joah. ff kaartje gekocht. Meer doen we niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:42 schreef Morretje het volgende:
Q, je bent al bezig met Valentijn? Ik had er nog niet eens aan gedacht..
Nee. Dat zal ik vandaag nog ff doen. Eerst ff dingen zoeken die ik kwijt ben en nodig hebquote:
Sukkelquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de fiets gezeten naar school, me halverwege beseffend dat het zaterdag was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |