abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 februari 2008 @ 19:57:58 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56532677
19:38 Huub baalt...

Aan tafel bespreken de Miljonairs de verschillende regels waaraan zij zich moeten houden. Huub voert het hoogste woord, hij is het met veel dingen niet eens. "Wat zou jij veranderen dan?", vraagt Amanda. "De bedtijdregel en de drankregel", moppert Huub. "Iedereen is toch verantwoordelijk voor zijn eigen daden", beargumenteert hij. "Maar het is voor je eigen bestwil. We hebben ook veel slaap nodig hier", gaat de Amsterdamse tegen hem in. Maar Huub is onvermurwbaar. Wel logisch dat hij baalt, hij moest net zijn visbouillon afslaan omdat er alcohol inzat...

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 20:17:50 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56533134
19:56 Gekke Gerrit

Het gesprek gaat over op tweede namen. Als Amanda aan Jaap om zijn tweede naam vraagt krijgt ze natuurlijk geen serieus antwoord. "Ik heet Jaap Huub Brian", lacht de grote Miljonair. "Vertel eens wat je bij Media Markt gedaan hebt! Bij het signeren van je singles!", moedigt Huub hem aan. "Ik heb alles ondertekend met 'Gerrit'", vertelt Jaap. "En als mensen ernaar vroegen zei ik dat ik zo heette alleen dat ik van Talpa mezelf Jaap moest noemen", vervolgt hij. "Dat is toch briljant!", lacht Huub hard om de grap. En iedereen lacht hartelijk mee. Wat is het toch een grapjurk, die Gerrit!

20:12 De Miljonairs naar Oprah?

Tussen de gerechten door grijpen Huub en Claire meteen de kans om een sigaret op te steken. De Miljonairs keuvelen ook wat af. "Volgende week komt Peter R. toch bij Oprah?", vraagt Amanda. "Ik wil ook naar Oprah!", zegt Huub. "Ik ook!", roept Selène. Ze voelen zich al echte sterren... De Miljonairs praten wat door over Amerikaanse programma's, dat mensen daar altijd zo overdreven reageren. Het gesprek komt toch weer terug op Oprah, hoe slim, cool en rijk ze wel niet is. Ja Miljonairs, een goed voorbeeld voor jullie, niet?

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 20:57:47 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56534035
20:35 Een nieuwe butler?

De Miljonairs hebben het over de butlers, wie vinden ze wel goed en welke butlers vonden ze niet goed? "Willen we een andere butler?", vraagt Brian. "Ja", zegt Huub meteen. "Wie zou je dan willen vervangen?", vervolgt de Antilliaan. Jaap wil Melisa wel vervangen, de anderen zijn het daar alleen niet over eens. Ricardo en Dimitri worden ook gewaardeerd. "Misschien kunnen we er één voor vervanging aannemen?", oppert Amanda. "Ja, misschien is het wel leuk om een andere butler erbij te hebben", reageert Brian positief. "Hedda is een leuke butler!", zegt Amanda heel overtuigd. "Hedda zal dat nooit doen", zegt Huub meteen resoluut. "Ze heeft wel ervaring in de horeca!", probeert Brian nog. Erik, Kelly, Sylvia en Ilona komen ook nog aan de beurt als kandidaat. "En Lieke terug als schoonmaakster!", roept Jaap er ook nog bij. Dat zal allemaal mooi worden! Wanneer zijn de sollicitaties jongens?

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 21:17:47 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56534478
20:38 Pestkop Huub

Huub heeft weer even de ruziekriebels en Mike is wederom het slachtoffer. "Lambal!", scheldt de Oldenzaler. De voormalig zwerver blijft er rustig onder en probeert niet op hem te reageren. De sfeer aan tafel is lichtelijk verpest. "Ik vind het zo jammer dat ik geen kaas lust", probeert Amanda het op een ander onderwerp te brengen. Maar Huub is nog niet uitgepraat. "Jij bent een huichelaar, je zegt sorry op dingen waar je geen spijt van hebt", verwijt hij hem. Vervolgens wordt Huub boos dat Mike hem geen weerwoord geeft. Arme Mikey...

20:43 "Vies klein laf mannetje!"

Inplaats van het voor Mike op te nemen, worden ook de anderen een beetje boos op hem. Brian valt over het feit dat hij hem een staatslot heeft gegeven, op voorwaarde dat hij hem voor zichzelf zou houden. Dit heeft hij niet gedaan en dat stelt Brian teleur. Ook Selène wordt hier echt boos om. "Zeg dan dat het je spijt!", roept ze uit. Huub gaat erover heen met een nieuwe aanval. "Je moet niet over de kleinste dingen vallen omdat je hier te lang zit", laat Mike weten. "De kleinste dingen? Jij disrespecteert Claire!", schreeuwt ook Huub. "Jij vies klein laf mannetje dat je er rond loopt!", gaat hij verder. "Mike laat je niet gek maken", adviseert Amanda hem tussendoor. "Vind je het gezellig, Pieter?", vraagt ze vervolgens aan de kok. Tja, echt gezellig kunnen wij het niet noemen...

21:07 Lachen naar het vogeltje!

Dan horen we Dilana hard blaffen en wordt het gezellige etentje verstoord. Dj Uli staat voor de deur maar is pas van plan binnen te komen als Brian de grote hond tot rust heeft gekregen. Kok Pieter zet de dj meteen aan het werk en geeft hem een fotocamera. De Miljonairs en gastspelers poseren braaf met de kok. Zou Pieter een herinnering willen aan zijn eerste keer in de Villa, of zijn enige keer in de Villa? Als het aan de Miljonairs ligt mag hij vaker terugkomen! Het eten heeft hen goed gesmaakt!

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56535099
Claire
  maandag 4 februari 2008 @ 21:57:46 #256
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56535487
21:31 Ook Amanda ontdekt de PSP

Nu Brian in de Chill Room aan het draaien is grijpt Amanda haar kans. De PSP ligt nu namelijk onbeheerd op hun bed! En nu kan ze eindelijk zelf eens checken wat er nou zo spannend is aan de gele spelletjescomputer. Claire duikt naast haar en kijkt gebiologeerd toe hoe Amanda speelt. "Wat een lelijke auto!", roept de Tilburgse uit. "Ik vind hem helemaal niet knap!", roept Amanda over een van de karakters in haar spelletje. Tja, dat is de manier waarop vrouwen naar de details kijken...



Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 22:37:46 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56536544
21:55 En de kok vertrekt!

Het is weer tijd voor kok Pieter om de Villa te verlaten. Hij zegt iedereen gedag, krijgt drie kussen van de dames, een hand van de mannen en een boks van Jaap. "Ik vond het heerlijk! Dankjewel en ik hoop dat je nog een keer terug kan komen!", roept Amanda hem na. Claire, Huub en Jaap zwaaien de kok zelfs uit op het bordes. Zal Pieter nog terugkomen? Of is hij toch een beetje geschrokken van de felle discussie aan tafel?

22:15 Muziek en gekroel!

Na zijn draailes is Brian nog niet klaar met muziek. Met Amanda zit hij in de Chill Room en de twee spelen om beurten een stuk op de piano. Claire en Huub hebben elkaar weer helemaal gevonden op de bank. Ze liggen tegen elkaar aangekroeld en geven elkaar kusjes. Tijdens het eten zinspeelde Jaap nog op een komend gesprek met de Tilburgse vanavond, maar zij heeft het op dit moment toch echt te druk met haar Huub. De twee speculeren over wat er morgen gaat gebeuren. Als jullie nou vroeg naar bed gaan, is het héél snel morgenochtend en dan komen jullie erachter!

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 22:57:45 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56537035
22:41 En dan eindelijk...

Dan is het moment daar: Jaap en Claire gaan in gesprek. De twee trekken zich terug in de fitness ruimte. Maar in plaats van te praten over de verhoudingen tussen hun twee, begint Jaap over zijn seksuele frustratie. "Amanda doet mij niets meer, maar Selène wel...", vertelt hij. "Het lullige is dat zij er niets aan kan doen", vervolgt hij. "Ik wil het veranderen", besluit hij. "Dan moet je erover praten. Kun je Cora niet uitnodigen? Al is het maar een knuffel", probeert Claire hem te helpen. Gaan de twee het nog over hun teampositie hebben?

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 23:17:44 #259
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56537466
22:00 Amanda tekent haar vriendje...



Hij lijkt sprekend!

23:00 Jaaps sociale eenzaamheid

"Het is zwaar om hier structureel alleen te zitten. Selène is op dit moment de trigger vanwege haar outfitje...", vervolgt Jaap zijn relaas. Dan komt Brian de twee verstoren doordat hij even wil trainen in de fitnessruimte. De twee teammatties vertrekken naar de kapsalon. Maar de verandering van omgeving zorgt niet voor een verandering van onderwerp. "De Gouden Kooi staat op nummer één en dat weet zij. Zij heeft besloten op mij te wachten", vertelt Jaap over zijn verloofde. "Een tijdje geleden was het seksuele frustratie maar nu is het meer sociale eenzaamheid...", vervolgt hij. Claire knikt en zegt dat ze hem begrijpt. Zou dit helpen de twee dichter naar elkaar te laten komen? Of test Jaap Claire uit?

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 februari 2008 @ 23:37:45 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56537937
23:30 Morgen wordt de Villa verbouwd!

Morgen is het zover: de Villa wordt verbouwd! Dat kwam aannemer Ton vandaag vertellen en Mike mag helpen! Vandaag had Huub zijn pestkop op. Hij had commentaar op Claire, ze loopt te veel achter hem aan. Mike kon ook niets goed doen en dat heeft Huub hem laten weten ook! Selène is weer terug en de Miljonairs kregen een heerlijk diner van kok Pieter. Het is nog niet bekend wat de Miljonairs morgen gaan doen. Een verrassing! Wat staat voor leuks op de planning? Hou de site in de gaten en je komt er snel achter!

Bron: Villa Vandaag, 04-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:17:57 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56541017
08:24 Vroeg uit de veren!

Het is vroeg dag vandaag voor de Miljonairs! Omdat de Villa vandaag verbouwd gaat worden, hebben ze vandaag een uitje. Selène mag mee met de Miljonairs, maar Mike blijft in de Villa om de klussers te helpen. Wat gaan de Miljonairs vandaag doen? En hoe zal de Villa er straks uitzien? Blijf het volgen op Villa Vandaag!

08:48 Klussen met Mike

Inmiddels hebben de klussers bezit genomen van de Villa. Alle hoeken worden grondig bekeken en gemeten en ook Mike helpt mee. De ex-stagiair bevindt zich in de kapsalon en plakt zorgvuldig de deurpost af, dus één en ander zal ongetwijfeld een nieuwe kleur krijgen. Ook in de slaapkamer wordt hard gewerkt en Palma, Herma en Thijs houden de klussers goed in de gaten!



Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:57:57 #262
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56541517
09:43 Koffiepauze nummer 1

Tijd voor een kop koffie! Het hoofd huishouding Palma voorziet de heren klussers van een welverdiende bak cafeïne. Het is alleen spijtig dat er in de kapsalon nog driftig geklust wordt; voorlopig dus nog geen koffie voor Mike. Palma babbelt er in de woonkamer vrolijk op los met de werklieden. Ach, of je haar nu Miljonairs voorschotelt of een stel noeste arbeiders; Palma vindt het allemaal prima.

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:17:56 #263
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56542838
10:55 Schilderen maar!

Intussen is het nog steeds een groot mysterie waar de Miljonairs uithangen. Ze zijn nog niet aangekomen op de plek van bestemming, maar in de Villa zelf zijn de werkzaamheden weer volop hervat. De tafel is opnieuw geschilderd, Palma helpt met schilderen van de wandborden uit de keuken en ook Mike is met de verfroller aan de slag gegaan. We zijn benieuwd naar het eindresultaat!



Koffiezetten, schilderen... Ze kan alles!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 12:38:15 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56543893
12:08 Even los

Terwijl er binnen druk verder geklust wordt, neemt Ellen de paarden even mee naar buiten. Fries is blij dat hij even uit kan razen en even later mag ook Tanner even door de bak dartelen. Zouden de dieren iets begrijpen van wat er om hen heen allemaal gebeurt? En zouden de paardenstallen ook een opknapbeurt krijgen vandaag?

12:34 Arme Fries...



Mag je eindelijk naar buiten, begint het te hozen!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:38:17 #265
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56544912
10:08 Koffiepauze nummer 1

Tijd voor een kop koffie! Het hoofd huishouding Palma voorziet de heren klussers van een welverdiende bak cafeïne. Het is alleen spijtig dat er in de kapsalon nog driftig geklust wordt; voorlopig dus nog geen koffie voor Mike. Palma babbelt er in de woonkamer vrolijk op los met de werklieden. Ach, of je haar nu Miljonairs voorschotelt of een stel noeste arbeiders; Palma vindt het allemaal prima.

13:47 Zwoegende zwerver

Ook het kantoor is onderhevig aan een behoorlijke metamorfose. Een aantal schilders gaat er rustig zijn gang en Mike gedraagt zich als een voorbeeldige werknemer. Dat is misschien maar beter ook, want gister is hij door zowel Huub als Brian aangesproken op zijn gedrag. Huub schreeuwde de ex-zwerver toe dat hij zielig was en Brian gaf hem een preek waarin hij vertelde dat Mike meer moest accepteren en incasseren. Vanavond zullen Huub en Brian ongetwijfeld trots zijn op Mike, die vandaag hard aan het werk is.

14:19 Intussen bij de Miljonairs...



Ze kleden zich om... Maar wat voor pakken trekken ze aan?

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:57:51 #266
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56545123
14:48 "Wat is hier gebeurd?"

In de Villa is het tijd voor een werkonderbreking, want opnieuw snakken alle hard werkende mannen naar koffie. Wederom vervult het hoofd huishouding alle wensen en binnen de kortste keren heeft iedereen koffie. Ton is ook even komen kijken naar de verrichtingen van zijn mannen, maar heeft hier en daar een kanttekening. "Wat is hier gebeurd?", vraagt hij vertwijfeld wanneer hij de keukenmuur inspecteert. Tja, er zal nog wel het één en ander gekeurd moeten worden vandaag...

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:18:13 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56545314
15:11 Palma op jacht

Nu de Miljonairs een dag weg zijn, moet Palma andere slachtoffers zoeken, zo blijkt. Een nietsvermoedende klusser krijgt opeens een veeg uit de pan. "Jij moet niet de hele tijd zo mopperen!", roept ze. "Ik? Mopperen?", reageert de klusser goedgeluimd. "Ja! Jij zit de hele tijd te mopperen!", roept Palma weer. De goede man is zich werkelijk van geen kwaad bewust en gaat weer rustig door met waar hij mee bezig was. Nog even inhouden, Palma! Morgenochtend heb je vast wel weer een huis vol Miljonairs!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:37:59 #268
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56545506
15:26 Brian op een snowboard?



Dan weten we eindelijk wat de Miljonairs doen!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:17:51 #269
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56545938
15:55 Een frisse Mike!

Mike is na het klussen maar eventjes onder de douche gesprongen. Hij kan in alle rust zich even opkalefateren, en dat maak je in de Villa niet iedere dag mee! Zou dit betekenen dat hij klaar is met al zijn klusjes? Of moet hij zo opnieuw aan de bak? Mike geniet er in ieder geval zichtbaar van om even alle tijd voor zichzelf te nemen!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:37:49 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56546145
16:25 Stoere mannen...



...houden ook van bloemschikken hoor!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:18:52 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56546519
17:01 Wat doet Jaap?

Eindelijk weten we wat de Miljonairs aan het doen zijn! Ze zijn gezellig een dagje aan het skiën! Het lijkt er op dat Brian en Amanda er erg veel zin in hebben, de Antilliaan is meteen op een snowboard gesprongen. Alleen Jaap is niet zo heel erg enthousiast. Zal de Briellenaar een poging durven wagen op de piste?

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:38:26 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56546731
17:25 Miljonairspret!

De Miljonairs genieten met volle teugen van hun uitje. Amanda en Brian ontpoppen zich tot echte waaghalzen op de piste, Huub en Claire zijn zoals gewoon erg vol van elkaar en Jaap beweert zich niet lekker te voelen. Na een stevige lunch met friet en een frikandel kan iedereen er weer tegenaan en worden de activiteiten hervat!



De tortelduifjes vermaken zich opperbest!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:18:13 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56547112
17:57 Eenzaam in luxe

De Villa oogt inmiddels redelijk verlaten, maar wel opgefrist. Mike struint er wat verloren rond en lijkt zijn Miljonairsvrienden onderhand toch wel te missen. Desalniettemin heeft de voormalig zwerver vandaag weer ervaring op kunnen doen voor zijn toekomstige baan. We hopen voor hem dat zijn huisgenoten snel weer terugkomen, zodat er weer wat leven in de brouwerij komt!

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:57:51 #274
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56547499
18:30 Wachten, wachten, wachten...

Mike weet niet precies wat hij met zichzelf aan moet en ploft uit pure wanhoop maar op de bank. De luxe zwerver wordt na enkele minuten zowaar getrakteerd op een uurtje televisie zodat het wachten op zijn Miljonairsvrienden toch nog wat aangenamer wordt. Mike kijkt geboeid naar 'The beauty and the nerd', dat zal Selène leuk vinden! Ondertussen begeven de Miljonairs zich weer in de bus. Ze hebben genoten van hun dagje uit op de piste en rijden nu richting de Villa. Zullen ze meteen opmerken dat de Villa opgeknapt is?

Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:18:05 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56547745
19:08 Mike...



Bron: Villa Vandaag, 05-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')