abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56208709
Zoals je ziet heb ik een JBL on time te koop.
Omdat ik er al 1tje heb, mag deze weg.

De JBL is helemaal nieuw, en alles zit nog in de verpakking.

Wat zit er allemaal in de doos :

• JBL On Time, in de kleur wit.
  • Stroom adapter
  • Opzet stukjes voor verschillende ipods ( de Ipod Shuffle kan alleen met de mini-jack)
  • Een AUX-in kabel (Stereo Mini-Jack)
  • Een antenne voor de radio
  • Handleiding

Foto's :

JBL zelf :
    Stroom adapter :
    Opzet stukjes :
    Aux in kabel :
    Antenne :

Foto's zijn niet van super kwaliteit,heb ze met een telefoon gemaakt, en ja er zit geen foto bij van de handleiding, maar als ie ook nodig is, maak ik die ook.

Omdat er op een fok een startbod of richtprijs nodig is, zet ik die op : 150 euro's exclusief verzendkosten

Kan via de post, als een zeker pakket(kijk daarvoor op TNT.nl) en de kosten daarvoor zijn ¤7.95
  • Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_56209476
    Ik verbaas me er altijd over hoeveel die dingen kosten (zonder commentaar te leveren op je vraagprijs) in de verhouding met het geluid dat geproduceerd wordt..

Ding levert 6 watt.
    pi_56210462
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef kortsluiting87 het volgende:
    Ik verbaas me er altijd over hoeveel die dingen kosten (zonder commentaar te leveren op je vraagprijs) in de verhouding met het geluid dat geproduceerd wordt..

Ding levert 6 watt.
    heb je prijs ook bekeken, die ze in de winkel vragen? het is btw 3x6
    (dit is ook zonder commentaar op jou post)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_56219257
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

heb je prijs ook bekeken, die ze in de winkel vragen? het is btw 3x6
    (dit is ook zonder commentaar op jou post)
    Ja, ik zie hier dat het ding 198,= in de winkel kost (Bron) en ik zat er naast wat betreft die 6 watt ja. Drie keer zes watt is wel meer, maar voor 275,= heb je een 505 watt RMS set waar je ook een iPod aan kan hangen en dat is wat ik bedoel.
    pi_56219881
    Mooi ding...maar wel duur (niet de vraagprijs maar überhaupt ;-)

Maar om te beginnen bied ik 50 euro.
    Waarom heb je er eigenlijk 2???
    pi_56223973
    Ik heb er 2, Omdat ik er 1tje een maand of 3 geleden heb gekocht.
    En vanwege dat me pa in het buitenland werkt en ik niet zo heel vaak spreek, heeft die er ook 1tje voor me gekocht
    Vandaar dat de 2de weg mag

¤50 is genoteerd, maar nog te weinig en dat begrijp je misschien zelf ook
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_56224235
    195 views en 1 bod...

75 geboden...
    pi_56225069
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 14:20 schreef Iceman05 het volgende:
    195 views en 1 bod...

75 geboden...
    209 zelfs en 1 bod
    maar goed, je bod staat nu op 75? (is de helft wat ik er voor vraag, en vind ik zelf nog te weinig)
    En dan heb ik het over je bod he, niet de vraagprijs
    pi_56225732
    hahahaha...tsja...tis duur spul.
    ik heb toevallig vorige week een andere iPod wekker gekocht maar deze kan wel terecht bij mijn vriendin.
    de andere koste me 99 in de winkel (SDI iHome iH8-wekkerradio met iPod-luidsprekers - zwart van 119 voor 99)vandaar dat ik 150 teveel vind.

we wachten maar eens af...
    pi_56227715
    ¤100 hier...
    pi_56236280
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:
    ¤100 hier...
    Ok staat genoteerd
    pi_56277070
    Kick-je!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')