Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Nonneke het volgende:
Holy shit 115 euro !![]()
Hier heeft de DA ook zo'n actie, meestal eind maart ofzo, en dan is het voor de helft geloof ik.
Ik zou volgende keer dan toch maar even checken waar ze die actie wel hebben, het is iets landelijks van de DierenBescherming![]()
je zal het ongetwijfeld niet erg vinden dat het zoveel was (leuk is anders) maar als het bij een andere DA maar like de helft is is het eigenlijk geld weggooien (uiteraard zijn je dieren het wel waard, maargoed je snapt me wel denk ik
)
Nou ik heb nog niks geen toestemming gehad hoor om CP te boeken
Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.
Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
"waarom moeten we weg? het is thuis toch ook leuk...kunnen we lekker elke dag uitslapen"quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zit via bungalows.nl voor je te kijken, maar die huisjes zijn in die periode allemaal tussen de 350 en 450 voor een week, zie ik!
Ing, meneer Greys blijft ook liever over zijn huisje en kevertje waken enzo
Als je zeker weet dat ze dan kan, dan kan je het als verrassing boeken jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Nonneke het volgende:
ik kreeg gister het advies gewoon te boeken
Dat zal het ook wel worden gok ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Jawel joh... gewoon een weekje. En een weekje thuis. Allebei je zin
Kost dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ga naar Madeira, Ing, net als wij (waarschijnlijk weer!)
Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ook
Tuurlijk baal je dat het zoveel geld is, zo hebben we hier een kat van ruim 800 gulden pootje amputeren enzo en een stel cavia's van bijna 300 euro cadeautje van de opvang, schuft en luisrondlopen, je kan het geld voor andere dingen (goed) gebruiken (boodschappen, rekeningen etcetcetc), maar ja je beestjes he
![]()
![]()
![]()
Al zou ik de hele maand droog brood moeten eten
![]()
En gelukkig kun je anders zulke dingen altijd nog op rekening betalen(tenminste hier)
Been there done that ! Maar het scheelt idd als je zelf al weet welke medicatie je moet hebben, want die consult kosten zijn afentoe ook belachelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.
Rosa was hier de dure poes qua DA kosten. En daar heb ik idd weleens droog brood voor moeten eten of hulp van vrienden voor moeten inroepen om ook nog iets op de boterham te hebben.
Gelukkig kan ik heel veel zelf aan kleine zaken. Ik hoef niet altijd voor ieder klein ding naar de DA.
Meestal weet ik al welk medicijn er nodig is en ze kennen me en vertrouwen best wel op mijn inschattingsvermogen. Dus dat scheelt de kosten van een consult.
En over vakantie gesproken.... de beestjes houden dat ook wel wat tegen. Maar als ik dan weg ga moet ik ook oppas regelen in huis. Ik wil volgend jaar, als EW examen heeft gedaan, weer samen naar Zuid Afrika. Daarom ga ik niet. Een dagje hier en daar kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |