abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 19:24:37 #1
163650 Greys
pi_56081016
Het topic waarin:

- We vakantieplannen maken.
- Het lijstje van de gettogether weer komt te staan.
- Nokwanda een rib kwijt is door haar poesje.
- Nonneke wacht op toestemming om in a state of happiness te geraken.
- Ingetje79 is geslaagd.
- Qwea de zweep erover jaagt.
- Morretje wellicht nog een keer ontbijt met slagroomtaart.
- MissBliss vraagt of Re ook mee gaat dierentuinen.
- Senesta een oogje in het zeil houdt.
- Greys hopelijk knopen gaat doorhakken!

en nog veeeeeeeeel meer!!

En wat betreft onze gettogether op zondag 17 februari te Amsterdam:

Zeker mee
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Marietje_34
Senesta (toch?)
Greys
Maes

Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea + MM
ijsmeis
Nonneke

[ Bericht 50% gewijzigd door Greys op 17-01-2008 20:50:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:27:00 #2
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56081086
A staaaaaaaaate of haaaaaaappiiiiiinneeeeeeeeeeesssssssssss *neuriet*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 19:32:20 #3
163650 Greys
pi_56081258
Zo, even de OP opgeleukt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56081383
Jeeeezzzz, hoe je het zegt: een rib kwijt ben door mijn poesje. Hoe bijbels. Ik ben Adam niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56081474
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Nonneke het volgende:
Holy shit 115 euro !
Hier heeft de DA ook zo'n actie, meestal eind maart ofzo, en dan is het voor de helft geloof ik.
Ik zou volgende keer dan toch maar even checken waar ze die actie wel hebben, het is iets landelijks van de DierenBescherming
je zal het ongetwijfeld niet erg vinden dat het zoveel was (leuk is anders ) maar als het bij een andere DA maar like de helft is is het eigenlijk geld weggooien (uiteraard zijn je dieren het wel waard, maargoed je snapt me wel denk ik )

Nou ik heb nog niks geen toestemming gehad hoor om CP te boeken
Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.
Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:45:59 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56081739
goddamn. Ik kan niet echt iets leuks vinden in de belgische ardennen. Heb een huisjes gevonden in waimes. 3 sterren, van 02-08-08 tot 09-08-08. Kosten ; 379 euro. exclusief toeristen belasting en energie verbruik.

Maar wel een vet groot stuk grond voor Baloe. De meeste van de andere huizen van dogsincluded zijn al geboekt in onze vakantie periode.

Ik zei net al tegen MM ; Het hoeft niet perse de belgische ardennen te zijn het mag ook ergens anders zijn zoals NL zelf oid, als we er maar lekker met Baloe kunnen ravotten. Zwemmen met hem, in het bos lopen enzo. En natuurlijk moet er ook iets leuks voor onszelf te doen zijn.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 19:57:36 #7
163650 Greys
pi_56082113
Wat is er mis met die ene dan? Te duur? Ik weet niet of dat duur is namelijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:58:30 #8
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56082153
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.
Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ook
Tuurlijk baal je dat het zoveel geld is, zo hebben we hier een kat van ruim 800 gulden pootje amputeren enzo en een stel cavia's van bijna 300 euro cadeautje van de opvang, schuft en luis rondlopen, je kan het geld voor andere dingen (goed) gebruiken (boodschappen, rekeningen etcetcetc), maar ja je beestjes he Al zou ik de hele maand droog brood moeten eten
En gelukkig kun je anders zulke dingen altijd nog op rekening betalen (tenminste hier)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_56082166
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.

Hier ook hoor...dan eten we zelf maar droog brood, als die beestjes iets moeten hebben dan krijgen ze het.

Ik wil ook vakantieplannen maken, maar meneer Ingetje houdt absoluut niet van op vakantie gaan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:59:52 #10
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082196
Ik vind dat zeker niet duur in het hoogseizoen Q. Denk ook niet dat je het hier in NL goedkoper zal krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:00:30 #11
163650 Greys
pi_56082215
Qwea, ik zit via bungalows.nl voor je te kijken, maar die huisjes zijn in die periode allemaal tussen de 350 en 450 voor een week, zie ik!

Ing, meneer Greys blijft ook liever over zijn huisje en kevertje waken enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:04:16 #12
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082333
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zit via bungalows.nl voor je te kijken, maar die huisjes zijn in die periode allemaal tussen de 350 en 450 voor een week, zie ik!

Ing, meneer Greys blijft ook liever over zijn huisje en kevertje waken enzo
"waarom moeten we weg? het is thuis toch ook leuk...kunnen we lekker elke dag uitslapen"

NEE!!! IK WIL NAAR DE ZON!!!!

Denk niet dat ik het ga winnen dit jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:09:25 #13
163650 Greys
pi_56082500
Jawel joh... gewoon een weekje. En een weekje thuis. Allebei je zin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:10:32 #14
163650 Greys
pi_56082542
Ga naar Madeira, Ing, net als wij (waarschijnlijk weer!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:10:34 #15
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56082543
ik kreeg gister het advies gewoon te boeken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:11:35 #16
163650 Greys
pi_56082573
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Nonneke het volgende:
ik kreeg gister het advies gewoon te boeken
Als je zeker weet dat ze dan kan, dan kan je het als verrassing boeken ja
Ik durf zoiets uiteraard niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:11:41 #17
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082575
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Jawel joh... gewoon een weekje. En een weekje thuis. Allebei je zin
Dat zal het ook wel worden gok ik.
Vorig jaar hebben we 4 dagen in een hotel aan zee gezeten. Kostte echt klauwen vol geld voor die paar dagen.
Maar goed, dan krijgen we hier weer het dilemma; "waarom moeten we vliegen? Nederland is ook leuk. Anders huren we weer een boot"

Zucht
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:12:09 #18
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082586
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ga naar Madeira, Ing, net als wij (waarschijnlijk weer!)
Kost dat?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:15:12 #19
163650 Greys
pi_56082688
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Kost dat?
Voor 8 dagen ongeveer 650 p.p. inclusief huurauto
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:18:11 #20
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082758
Valt mee dus...

Volgende week werkoverleg, dan moet ik m'n vakantie er ff doordrukken en dan toch maar es voorzichtig beginnen met aftasten wat meneer Ingetje wil.
Vorig jaar hadden we 3 weken vakantie en tijdens die vakantie hadden we elke vrijdag een bruiloft waar we ook echt wel heen moesten.
Dus toen hebben we aan een van de bruiloften maar een paar nachtjes hotel geplakt. Om vervolgens weer op tijd thuis te zijn voor de volgende.
pi_56082793
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ook
Tuurlijk baal je dat het zoveel geld is, zo hebben we hier een kat van ruim 800 gulden pootje amputeren enzo en een stel cavia's van bijna 300 euro cadeautje van de opvang, schuft en luis rondlopen, je kan het geld voor andere dingen (goed) gebruiken (boodschappen, rekeningen etcetcetc), maar ja je beestjes he Al zou ik de hele maand droog brood moeten eten
En gelukkig kun je anders zulke dingen altijd nog op rekening betalen (tenminste hier)
Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.
Rosa was hier de dure poes qua DA kosten. En daar heb ik idd weleens droog brood voor moeten eten of hulp van vrienden voor moeten inroepen om ook nog iets op de boterham te hebben.
Gelukkig kan ik heel veel zelf aan kleine zaken. Ik hoef niet altijd voor ieder klein ding naar de DA.
Meestal weet ik al welk medicijn er nodig is en ze kennen me en vertrouwen best wel op mijn inschattingsvermogen. Dus dat scheelt de kosten van een consult.

En over vakantie gesproken.... de beestjes houden dat ook wel wat tegen. Maar als ik dan weg ga moet ik ook oppas regelen in huis. Ik wil volgend jaar, als EW examen heeft gedaan, weer samen naar Zuid Afrika. Daarom ga ik niet. Een dagje hier en daar kan ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:22:24 #22
163650 Greys
pi_56082878
Serieus, ik kan je Madeira ontzettend aanraden
Tis maar 3 uur vliegen ofzo, dus dat is een voordeel voor Meneer Ingetje (2 uur, dan een overstapje, dan nog een uurtje van Portugal naar Madeira). Check anders mijn postgeschiedenis maar even in het topic van Duderinnetje
Als jullie houden van hele dagen bakken op het strand of discotheken tot diep in de nacht, dan moet je er niet heen gaan, want dat is er niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:27:41 #23
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56083023
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.
Rosa was hier de dure poes qua DA kosten. En daar heb ik idd weleens droog brood voor moeten eten of hulp van vrienden voor moeten inroepen om ook nog iets op de boterham te hebben.
Gelukkig kan ik heel veel zelf aan kleine zaken. Ik hoef niet altijd voor ieder klein ding naar de DA.
Meestal weet ik al welk medicijn er nodig is en ze kennen me en vertrouwen best wel op mijn inschattingsvermogen. Dus dat scheelt de kosten van een consult.

En over vakantie gesproken.... de beestjes houden dat ook wel wat tegen. Maar als ik dan weg ga moet ik ook oppas regelen in huis. Ik wil volgend jaar, als EW examen heeft gedaan, weer samen naar Zuid Afrika. Daarom ga ik niet. Een dagje hier en daar kan ook.
Been there done that ! Maar het scheelt idd als je zelf al weet welke medicatie je moet hebben, want die consult kosten zijn afentoe ook belachelijk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 20:30:33 #24
163650 Greys
pi_56083118
Wat me ook wel leuk lijkt is om de tent achterin de Smart te gooien, met de boot naar Zuid-Engeland te gaan (voor een Smart betaal je het tarief van een motor op de boot!) en dan daar lekker te gaan rondcrossen enzo. Maar dan toch ook ergens in het jaar een weekje Madeira, dat moet gewoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56083129
Ik is ook weer hier..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')