En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef ashutosh het volgende:
Dat hoor je Automatisch te worden na 1 jaar werken bij jouw AH. Zo niet dan moet je erom vragen.
Kader ben je altijd droppie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:56 schreef kmaestro het volgende:
Vanavond weer eens kader, lekker rustig aan doen
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.
Exact. Je functiecode moet bij niet doorstromen A -> B veranderd worden, je hoort dan ook een brief te krijgen waarin gemotiveerd wordt waarom je niet doorstroomt. Als het MT die functiecode niet veranderd, stroom je (mits caissiere A of verkoper A) automatisch door naar B.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kader ben je altijd droppie.
[..]
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.
Waarom mag ik dan niet altijd beetje rond lopen door de winkel en niks doen?quote:
Als ik goed geteld heb, hebben jullie vanaf dat moment precies twee keer zoveel kaderleden als wij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef Brammie1 het volgende:
deze week begint mijn kader-opleiding
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze het verplicht zijn nee...
Over een maand weer personeelskorting, 75 euro erbij
Overplaatsing op aanvraag is bij mij in het filiaal wel vaker gebeurd (ik ken zelfs iemand die ook naar Utrecht is overgeplaatst), maar het zou wel lekker zijn als het een verplichting was voor de filiaalhouders... dan kan ik eerst gewoon lekker even teamleider wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |