Vet en dope zijn de termen die LL gebruikt, wel op blijven letten....kicken is zo 2007.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Maar goed, de belevenissen van Luc in de jetto zijn ook enorm kicken natuurlijk.
Ik snap je , denk ikquote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
Snap ik ook niet. Dat hij dat principe niet snapt dus. Niet dat je denkt dat ik ook niet snap
dat DGK zijn imago geen goed doet.
LL had het te druk met optredens omdat zelf via de streams te beoordelen?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef avonne het volgende:
Selene en Amanda zitten Luc even te vertellen hoe stom Claire is
Ik vind dat blousje van LL anders verre van vet of dope. Dat ie dat nu eens in de kliko kickte.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Vet en dope zijn de termen die LL gebruikt, wel op blijven letten....kicken is zo 2007.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef avonne het volgende:
Selene en Amanda zitten Luc even te vertellen hoe stom Claire is
En kick LL er dan achteraan. Straks natuurlijk urenlang streams op Brian en LL, hoe saai wil je het hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat blousje van LL anders verre van vet of dope. Dat ie dat nu eens in de kliko kickte.
Ik wilde het net schrijven..wat loopt dat mokkel weer te bléééhrenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat kan die Amanda doortetteren
En ze heeft nu nog geen druppel alcohol op...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde het net schrijven..wat loopt dat mokkel weer te bléééhren
Je geeft het antwoord op mijn ongestelde vraag...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ze heeft nu nog geen druppel alcohol op...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Tanner is van slag en is er maar bij gaan liggen.
Nope...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand iets meegekregen van Brian op de radio?
Brian vertelde net zelf ook dat ze er zaterdag om 18.00u naar mogen luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nope...
Zag wel op de site dat er iets is met Brian op zaterdag vanaf 18:00...programma onderdeel heet VIP-Zone ofzo. Dus misschien zenden ze het dan pas uit, geen idee hoe dat daar werkt. Luister nooit naar Juize.nl
Kan me niet voorstellen dat hij zaterdag weer terug moet.
Brian zegt dat het a.s. zaterdag om 18.00 uur uitgezonden wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand iets meegekregen van Brian op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |