abonnement Unibet Coolblue
pi_55963693
ik zou graag wat ongezoute meningen over profvoetballer jason oost willen horen.
een vriend van mij is een zeer grote fan van hem. en ik snap er niets van

groetjes
pi_55963724
Een oud-leraar van mij zei dat het een grote speler zou worden nadat ie debuteerde.

Hij zou naar AJax moeten gaan toen.

HIj is echt kut !
pi_55964154
Bij zn debuut vond ik hem ook wel goed overkomen, tegenwoordig niet meer.
><(({°>
pi_55965717
Pomte ooit de 3-2 erin voor RKC tegen Feyenoord

Verder niet veeel soeps.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55965959
Ik was in de jeugd ooit zijn directe verdediger, ik heb nog steeds nachtmerries van zijn plusminus 8 doelpunten en de 17-1 einduitslag. Of dat genoeg om prof-voetballer te worden weet ik verder niet.
pi_55969670
Hij is wel een leuke frivole speler maar mist rendement. Als aanvaller zijnde mist hij al helemaal killersinstinct. Daarom staat hij er bij VVV ook naast, die hebben liever dat dat ene kansje wel zit.
That's all folks!
pi_55969898
IK vond hem altijd wel goed bij RKC
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:11:07 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55969996
Had het neefje van Julian Jenner kunnen zijn.
pi_55970232
Was bij zijn komst bij VVV nog verre van fit, maakte daarom in de eerste paar wedstrijden nog geen geweldige indruk. Is de laatste pak en beet 8 wedstrijden wel fit en laat zien dat hij tot een van de beste spelers bij VVV behoort. Is altijd aanspeelbaar en houd de bal lang genog vast, waardoor hij bij bijna iedere aanval van VVV betrokken is. Die duels kosten hem wel erg veel kracht, waardoor hij wel eens een kans mist. Qua scorebordjournalistiek is het een matige spits, maar als je ziet hoe hij dit seizoen bij VVV rendeert is het helemaal geen verkeerde speler.
pi_55973692
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:16 schreef hoM3r het volgende:
Ik was in de jeugd ooit zijn directe verdediger, ik heb nog steeds nachtmerries van zijn plusminus 8 doelpunten en de 17-1 einduitslag. Of dat genoeg om prof-voetballer te worden weet ik verder niet.
Raar ook hoe sommige in de jeugd helemaal los gaan met scoren, en daarna inzakken.

OT: Oost = slecht
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:02:04 #11
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55973744
Ik had een seizoenskaart toen hij z'n eerste wedstrijden bij RKC speelde. In het begin was het erg goed, snel, onvoorspelbare acties, doelgericht. Hij werd ook genomineerd voor talent van het jaar oid, iedereen zag het wel zitten met 'm. Daarna leek het alsof hij steeds langzamer werd, z'n acties werden voorspelbaar en dat is eigenlijk nooit meer goedgekomen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_56109922
Leuke gozer, aardige voetballer. Hier een interview met hem, toen het nog niet bekend was dat hij naar VVV zou gaan.
quote:
ROTTERDAM - Op 13 april brak hij in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht zijn middenvoetsbeentje en na een revalidatieproces van enige maanden werd hij vorige week donderdag volledig genezen verklaard. Jason Oost kan dus weer aansluiten bij de selectiegroep van Sparta, die al een week eerder met de training was begonnen. Maar of Jason komend seizoen daadwerkelijk in actie komt voor de Rotterdamse eredivisieploeg is nog maar de vraag. Eind vorig seizoen liep zijn contract af en hoewel Sparta in een vroegtijdig stadium aangaf graag met hem door te willen gaan en zijn contract met twee jaar te willen verlengen, heeft de ex-Spijkenisser nog geen handtekening onder een nieuwe overeenkomst gezet. ,,We zijn toentertijd niet tot een akkoord kunnen komen’’, zegt Jason. ,,Ja, dat gaat over geld. Ik vind dat ik terug kan kijken op een goed seizoen en zag dat te weinig terug in de aanbieding die Sparta deed.’’
Een goed seizoen? Als rechtsbuiten scoorde Oost niet één doelpunt in de 28 competitiewedstrijden die hij speelde. Hoe kan hij dan van een goed seizoen spreken? ,,Ja, daarmee heb ik niet bepaald reclame voor me zelf gemaakt,’’ zegt hij lachend. ,,Toch vind ik dat ik het niet zo slecht gedaan heb. Voetballend gezien heb ik het meest constante seizoen tot nu toe gedraaid. Ik ben duidelijk beter gaan spelen, constanter ook. Veel doelgerichter, hoewel je dat met die nul goals niet zou zeggen. Maar in tegenstelling tot eerdere jaren stond ik nu vaak wel daar waar het moest en stichtte ik daardoor veel meer gevaar. In de afwerking heb ik een beetje pech gehad. Vijf of zes keer op paal of lat geschoten. Natuurlijk, er waren ook een paar niet te missen kansen bij, ballen die ik echt had moeten maken. Medespelers zeiden plagerig dat ze wel een DVD konden samenstellen van ‘Jason Oost net niet’, maar dat neemt niet weg dat ik toch tevreden ben. De voorbereiding op het vorig seizoen heb ik grotendeels gemist omdat ik ook toen kampte met een blessure. Daardoor stond ik in het begin van de competitie niet in de basis, zat zelfs een paar keer op de tribune. Maar ik heb me teruggeknokt, keerde terug in het elftal en ben daar tot aan mijn breuk in de middenvoet niet meer uit geweest. Dat zegt toch wel iets? Dat duidt toch op vertrouwen van de technische staf? Ach, ik weet zeker dat het in de toekomst wat betreft benutten van kansen beter zal gaan. Als je er in het begin van de competitie een of twee maakt, kom je in een flow en scoor je er meer.’’
Als speler met een aflopend contract wilde Jason Oost kijken of hij zich bij een andere club sportief en financieel kon verbeteren. Hij sloeg de aanbieding van Sparta in de wind en gaf zijn zaakwaarnemer Paul Nortan opdracht elders een visje uit te gooien. Op de vraag waarom een intelligente profvoetballer met een VWO-diploma op zak en studerend aan de Hogeschool Rotterdam een zaakwaarnemer nodig heeft, antwoordt Oost: ,,Natuurlijk kan ik zelf op zoek gaan naar een andere club. Maar daar komt enorm veel bij kijken en kost heel veel tijd. Je moet contacten leggen, telefoneren, lijntjes leggen, eventueel onderhandelen. Dat leidt af, gaat allemaal ten koste van het voetballen. Bij mij staat één ding voorop en dat is dat ik me helemaal wil focussen op het voetballen. Laat Paul Nortan maar het voorwerk doen. Hij heeft een uitgebreid netwerk, kent de weg in de voetbalwereld. Ik heb regelmatig contact met hem en bespreek dan hoe de zaken er voor staan. Dat er nog geen nieuwe club is, daarover maak ik me niet ongerust. Ik kom zeker aan de bak, daarvan ben ik overtuigd. Het is alleen een beetje jammer dat ik de laatste wedstrijden van de competitie geblesseerd was. Je bent als voetballer namelijk zo goed als in je laatste wedstrijd. Je kan als voetballer zoveel plannen maken over hoe je wilt dat je carrière gaat verlopen, je blijft toch afhankelijk van hoe je zelf presteert op het veld. En daarin zijn de laatste wedstrijden die je speelt het belangrijkste. Dat zie je bijvoorbeeld aan Maceo Rigters. Die stond bij Dordrecht en bij NAC niet in de picture, maar op het EK onder de 21 scoorde hij vier keer en verdiende daarmee een contract bij Blackburn Rovers. Zo snel kan het gaan dus. Daarom kan ik niet meer doen als mijn stinkende best. Goed spelen dus. Dat is het enige waar je zelf invloed op hebt. Als je op het veld laat zien wat je kan, komt het vanzelf wel goed. Wie weet komt er dan nog een club. En misschien speel ik volgend seizoen toch nog voor Sparta, wie zal het zeggen.”



.
pi_56136899
Leuke voetballer met een mooie achternaam..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:20:24 #14
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56137197
Aardige voetballer. weinig rendement.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:22:25 #15
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56137260
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56137361
Onderschatte voetballer.
pi_66165767
Ik vindt Jason Oost zwaar overschat.
Hij is IMO veel te traag als spits en scoort weinig doelpunten voor een spits.
Bovendien oogt hij heel erg log als spits, zijn enige kwaliteit is koppen door zijn lengte.
Maar verder vindt ik hem een waardeloze spits.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:16:24 #18
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66166050
Zo, vind jij dat?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66166149
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:16 schreef Kriegel het volgende:
Zo, vind jij dat?
Alle spelers met een topic staan in Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! - dus ik denk dat ADO het daar heeft gevonden .

Jason Oost gaat nooit meer ergens doorbreken .
pi_66168782
Ik vond hem altijd wel leuk spelen bij RKC
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:48:30 #21
238273 SE.Fireworks
Veilig en betrouwbaar
pi_66168858
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:
Ik vindt Jason Oost zwaar overschat.
Hij is IMO veel te traag als spits en scoort weinig doelpunten voor een spits.
Bovendien oogt hij heel erg log als spits, zijn enige kwaliteit is koppen door zijn lengte.
Maar verder vindt ik hem een waardeloze spits.
Terug naar de basisschool.
The most banging fireworks.
pi_66168972
Hij zit nu toch bij de Graafschap
pi_66169584
Ado toch
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:41 #24
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66169676
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef Rejected het volgende:
Ado toch
Da's West
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_66171820
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:
Ik vindt Jason Oost zwaar overschat.
Hij is IMO veel te traag als spits en scoort weinig doelpunten voor een spits.
Bovendien oogt hij heel erg log als spits, zijn enige kwaliteit is koppen door zijn lengte.
Maar verder vindt ik hem een waardeloze spits.
Los van de spelfouten oogt Oost helemaal niet log. Bovendien heb ik hem nog nooit een bal zien koppen. Misschien bedoel je Vennegoor of Hesselink?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')