Laat me raden center parcs. Maar ze hoeven het van mij niet allemaal te doen hoor, als ik alleen wat adressen van mogelijke banken kan vinden, dan zou ik ze in ieder geval kunnen aanschrijven en dan zien we verder wel hoe t loopt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef donroyco het volgende:
Die willen dat ook lang niet altijd doen hoor
Ik werk in een supermarkt (van een internationaal recreatiepark) en zie genoeg mooie munten voorbij komen
Heb daarom ook al alle euromunten uit de 12 landen (inclusief Finse 1 en 2 eurocent)
Daar heb ik een hele rol van dus als je die nog wilquote:Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef -SG- het volgende:
ik heb een euromunt van de olympische spelen in athene zijn er maar een aantal van gemaakt
Ik wilde geen reclame makenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Laat me raden center parcs. Maar ze hoeven het van mij niet allemaal te doen hoor, als ik alleen wat adressen van mogelijke banken kan vinden, dan zou ik ze in ieder geval kunnen aanschrijven en dan zien we verder wel hoe t loopt.
Iemand die anders een website weet waar je naartoe kan mailen voor de aanvraag van muntrollen?
Een paar honderdduizend jaquote:Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef -SG- het volgende:
ik heb een euromunt van de olympische spelen in athene zijn er maar een aantal van gemaakt
Daar moet je extra voor betalen, als je rolletjes wil. Vraag me niet hoeveel, maar het is wel zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:37 schreef donroyco het volgende:
Probeer het eens bij de plaatselijke bank, die zullen toch vast ook wel rolletjes hebben? Gewoon 20 euro vs. een rolletje van 50 cent (40x50ct= 20 euro)...
Tijd voor een vakantie?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef Curri het volgende:
Ik heb ze allemaal gewoon gekregen, had ze binnen een jaar compleet =)
Nu wacht ik op Malta en Cyprus
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef Diego27 het volgende:
Niemand maar dan ook niemand die ergens een site weeet met adressen waar je zoiets via kan bestellen. Vast niet is FOK he daar helpt niemand elkaar, alleen maar dom doen, de goeden daargelaten.
Dit is dan ook mijn laatste post op FOK wat een zielige zooi mensen hier....
Niemand maar dan ook niemand die ergens een site weeet met adressen waar je zoiets via kan bestellen. Vast niet is FOK he daar helpt niemand elkaar, alleen maar dom doen, de goeden daargelaten.
Toch maar niet de laatste post?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:01 schreef Diego27 het volgende:
Hulp wat voor hulp ?
Misschien heb ik daar interesse in, een kennis verzamelt die munten ook. Kun je pm aanzetten of een mailtje sturen naar fok [kringel] dehertog [punt] net? Alvast bedanktquote:Op zondag 6 januari 2008 16:36 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele rol van dus als je die nog wildie heb ik zat....
Allemaal in UNC versie, iemand nog een idee, misschien komen we ergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |