abonnement Unibet Coolblue
pi_56393433
Gokje... sinds de politie daar een blunder maakte door mensen in een bus te stoppen die op eigen vervoer waren. Daarna vlogen er stenen door de ramen, omdat grunn dacht dat er hooligans in zaten.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:47:55 #277
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56393476
Belachelijke situatie was dat. Mensen die de auto verderop hadden staan werden de bus ingedwongen, om daarna stenen om de oren te krijgen (ouders met kinderen!!!) Erg apart.

Trouwens... VItesse heeft hooligans?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:45 #278
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56394300
Op EVV naar Heerenveen, zin in! Helemaal na het nieuws van vanmorgen, dat maakt mijn liefde voor Vitesse alleen maar groter.

VITESSE, al meer dan 115 jaar
Bridge over troubled water
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:12:35 #279
184465 Migue
Sensuele man
pi_56395447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:47 schreef Yozzz het volgende:
Trouwens... VItesse heeft hooligans?
Welnee, kutkinderen en aso's, erger zal het in Arnhem ws nooit worden.. Elitaire stad weetje
pi_56398927
Groningen uit was idd chaos toen. Terwijl er tijdens de wedstrijd helemaal niets was gebeurd of wat dan ook.

Mja, H'veen op evv blijft altijd mooi. Leuk om 's middags lekker even een biertje te pakken en 't is eigenlijk naast de deur voor mij.
Don't think twice, it's all right.
pi_56399737
Oant sneon!!!
pi_56400185
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef JH87 het volgende:
Groningen uit was idd chaos toen. Terwijl er tijdens de wedstrijd helemaal niets was gebeurd of wat dan ook.

Mja, H'veen op evv blijft altijd mooi. Leuk om 's middags lekker even een biertje te pakken en 't is eigenlijk naast de deur voor mij.
Busje 315, tot zaterdag!
pi_56403633
Jup, Bus 315.
Don't think twice, it's all right.
pi_56414574
We zijn niet de enige club in Gelderland met financiële problemen
quote:
NEC leent geld van de gemeente Nijmegen om het veld in het stadion te vervangen. Het gras van de eredivisieclub is er zo slecht aan toe, dat het niet meer te herstellen is. Het veld is beschadigd tijdens wedstrijden in zeer slecht weer.

Voornamelijk de duels met Ajax en SC Heerenveen deden de ondergrond geen goed. De schade is in deze tijd van het jaar niet te repareren. De raad van commissarissen van NEC stemde in met de lening bij de gemeente, die in veertig maanden tijd wordt terugbetaald.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:30:04 #285
184465 Migue
Sensuele man
pi_56417306
Vreemd, er loopt toch elke week wel koeienstront over het veld daar.
pi_56417640
Iemand hier nog enig idee of er nog goeie kroegen zijn in H'veen? De afgelopen twee jaar kwam ik steeds in dezelfde kroeg terecht, waar uiteindelijk van die RFA paupers kwamen die afgelopen jaar zelfs rookbommen voor de deur afstaken zodat we met tranen in de ogen rook stonden in te ademen en amper lucht kregen. Ik zal er wel weer aan moeten geloven vrees ik, maar volgens mij zijn er ook zo bar weinig alternatieven daar...
Don't think twice, it's all right.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:50:42 #287
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56419609
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:43 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier nog enig idee of er nog goeie kroegen zijn in H'veen? De afgelopen twee jaar kwam ik steeds in dezelfde kroeg terecht, waar uiteindelijk van die RFA paupers kwamen die afgelopen jaar zelfs rookbommen voor de deur afstaken zodat we met tranen in de ogen rook stonden in te ademen en amper lucht kregen. Ik zal er wel weer aan moeten geloven vrees ik, maar volgens mij zijn er ook zo bar weinig alternatieven daar...
Misschien even in het H'veen topic vragen? .
pi_56419789
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:43 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier nog enig idee of er nog goeie kroegen zijn in H'veen? De afgelopen twee jaar kwam ik steeds in dezelfde kroeg terecht, waar uiteindelijk van die RFA paupers kwamen die afgelopen jaar zelfs rookbommen voor de deur afstaken zodat we met tranen in de ogen rook stonden in te ademen en amper lucht kregen. Ik zal er wel weer aan moeten geloven vrees ik, maar volgens mij zijn er ook zo bar weinig alternatieven daar...
Cafe Bak is okay en er is volgens mij een kroeg waar de uitfans meestal heen gaan, weet MaxPower wel.
pi_56419865
Ja maar daar wil hij juist niet heen. Gewoon oude koemarkt, waar o.a. Café Bak en ;t Houtsje enzo zitten. Genoeg aardige kroegjes. Alleen die zitten niet op grote groepen supporters te wachten.
pi_56419988
Lijkt me logisch. Ach, ik zie wel.
Don't think twice, it's all right.
pi_56422304
quote:
OPROEP
AAN ALLEN DIE VITESSE EEN WARM HART TOEDRAGEN.


Opnieuw naar het gemeentehuis!
Vandaag heeft de Gemeenteraad besloten om de uitspraak over een schuldsanering voor onze club op te schorten tot vrijdag. De gemeente is één van de laatste crediteuren die nog niet heeft ingestemd met dit akkoord.
De gemeente is een aantal jaren geleden schuldeiser geworden in het kader van een reddingsplan. Dit plan heeft echter naar nu blijkt niet het gewenste effect gehad. Vitesse is niet gered! In tegenstelling tot andere clubs die door hun gemeente zijn gesteund, wordt het dagelijks functioneren van Vitesse belemmerd door een enorme en schuldenlast. Hierdoor wordt bovendien een gezonde opbouw van de club in de toekomst onmogelijk. De supportersvereniging schaart zich daarom achter het verzoek van de Vitesse-directie om te komen tot een crediteurenakkoord. Wij zien hierin de enige mogelijkheid om Vitesse gezond te maken en dus Arnhem te geven wat het verdient: een voetbalclub die meedraait in de subtop van de hoogste voetbalcompetitie en daardoor ook meedraait in alle lagen van de samenleving.

Wij willen weer kunnen genieten van een goed potje voetbal zonder dat die strop om onze hals steeds strakker wordt. Zonder dat het eerste gesprek onder supporters altijd de financiële situatie moet zijn en dat voetballers moeten vertrekken. Wij willen zo onderhand wel eens een keer dat voetballers die toonaangevend zijn voor Vitesse behouden kunnen blijven. Laten wij iedereen ervan overtuigen dat Vitesse en Arnhem niet zonder elkaar kunnen. Om Vitesse te redden zal de Gemeenteraad vrijdagochtend een moedige beslissing moeten nemen. Er zal kritiek neerdalen op de hoofden van de voorstemmers. Toch zijn we ervan overtuigd dat ze op lange termijn gelijk zullen krijgen als Vitesse weer de trots is van Gelderland. Laten we daarom de mensen die de moedige beslissing moeten nemen op alle mogelijke manieren steunen. Laat de Gemeenteraad de juiste beslissing nemen in het belang van Vitesse én Arnhem.

Ga vrijdagochtend met ons mee naar de raadsvergadering en kleur het stadhuis opnieuw geel/zwart. Verzamelen vrijdag om 9:00 uur bij het supportershome (vervoer wordt geregeld) of 9:30 uur bij het gemeentehuis

Supportersvereniging Vitesse
pi_56422369
Puik initiatief.
Don't think twice, it's all right.
pi_56427966
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef JH87 het volgende:
Puik initiatief.
idd , en die lui kan je ook nog gaan bombaderen met mails de e-mail adressen staan op .org.
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef JH87 het volgende:

[..]

Evv?
met de auto.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:10:31 #294
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56430216
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef Migue het volgende:
Vreemd, er loopt toch elke week wel koeienstront over het veld daar.
Koe Patrick voorop.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:03:35 #295
184465 Migue
Sensuele man
pi_56437551
Rutger Lintworm
pi_56437622
Alle Acties gaan NIETdoor!!!
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:13:30 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56437774
En dat heeft als reden...?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56438084
Vitesse en gemeente weer in gesprek en lijken naar een oplossing te gaan!
pi_56438091
Zeker omdat er her en der al geschreven werd dat er helemaal geen gemeenteraadvergadering was?
Don't think twice, it's all right.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:28:50 #300
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56438123
quote:
Beste Vitesse-supporters!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie support de afgelopen dagen!

Het signaal dat Vitesse-supporters massaal hebben afgegeven heeft enorm bijgedragen aan de recente ontwikkelingen. En die zijn dat Vitesse en de gemeente Arnhem sinds woensdagmiddag constructief met elkaar in gesprek zijn over een oplossing ten aanzien van de uitstaande schuld van Vitesse aan de gemeente. Deze gesprekken, die donderdag zijn voortgezet, hebben ertoe geleid dat er zicht is op een oplossingsrichting. Vitesse is bijzonder content met deze positieve ontwikkeling.

Echter er is echter het bericht in de wereld gekomen dat de gemeenteraad vrijdag 1 februari vergadert over Vitesse. Dat klopt niet. De gemeenteraad komt pas eind februari weer bij elkaar en zal dan, in de raadsvergadering, een besluit nemen. Weliswaar was het de bedoeling dat het College van Burgemeester en Wethouders vrijdag bij elkaar zou komen in een extra vergadering, echter deze vergadering is door de recente ontwikkelingen uitgesteld.

Omdat wij beseffen dat veel supporters vrijdag richting het gemeentehuis wilden gaan om hun stem te laten horen, laten wij met dit bericht weten dat jullie stem reeds is gehoord! Vitesse en de gemeente gaan de komende tijd gebruiken om de oplossingsrichting verder uit te werken. Wanneer een besluit is genomen, zal dit uiteraard direct aan jullie bekend worden gemaakt.

Nogmaals spreek ik mijn dank uit voor jullie actieve betrokkenheid bij onze prachtige club! Ik houd jullie op de hoogte over de ontwikkelingen.

Paul van der Kraan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')