Ok, bedankt! Ik ga waarschijnlijk mijn haar bij de kapper laten doen, ben zelf niet zo'n ster in het verven van mijn haarquote:Op zondag 30 december 2007 19:35 schreef MLI het volgende:
Spoeling is er met 3 weken uit, verf niet. Verf vervaagt wel vrij snel meestal. Etos huismerk is een hele goede verf. En verder, als je je haar wil laten groeien en je gebruikt verf, dan moet je het bij blijven werken, met spoeling niet. Als het de eerste keer is zou ik sowieso spoeling gebruiken.
Ik heb donkerblond haar, en ik wil graag de chocolate brown van de loreal reclame op tv met penelope cruzquote:Op zondag 30 december 2007 19:52 schreef Dipendere het volgende:
Welke kleur haar heb je? en welke kleur wil je?
Ik ben ook vorig jaar van blond naar chocoladebruin gegaan, kan niet veel mis mee gaan dus zou het zelf doen! Waar je op moet letten:quote:Op zondag 30 december 2007 19:55 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Ik heb donkerblond haar, en ik wil graag de chocolate brown van de loreal reclame op tv met penelope cruz
Volgens mij kan je in principe elke donkere kleur kiezen, rode kleuren zijn moeilijker en van donker naar blond is zelf ook vrijwel niet te doen in 1 keer. Maar in jouw geval kan je gewoon zo donker als je zelf wil kiezen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef mariskasl het volgende:
Oke, maar als ik het laat spoelen, kan je dan elke kleur kiezen die je wilt, of staat de kleur van je spoeling altijd dicht bij je eigen kleur?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
Ik ga zelf eerdaags mijn haar verven met L'oréal chocolate, als je het nog niet hebt gedaan dan zal ik even vertellen hoe het beviel.
Wat altijd handig is, als je zelf aan de slag gaat is billendoekjes (pampers) bij de hand te hebben. Die haalt heel makkelijk de verf van je gezicht/oren/hals af.
Ik zou wel oppassen dat je geen oranje haar krijgt. Je kan beter een warm-blonde (whaha) kleurspoeling kopen dan een rode, anders krijg je dat, en dat ziet er vreemd uit!quote:Op zondag 30 december 2007 22:36 schreef grizegrijn het volgende:
Ah, ik wilde net zo'n zelfde topic openenIk heb lang blond haar, donkerblond boven naar middenblond onder ongeveer, en die kleur zou ik graag wat warmer maken door er een roodachtige kleurspoeling door te gooien die er na een paar keer wassen weer uit is.
Welke merken kunnen jullie aanraden voor een spoeling? Er zijn er zoveel, van Loreal en Guhl en Schwarzkopf dat ik niet echt een keuze kan maken. Het gaat sowieso de eerste keer worden dat ik iets met m'n haarkleur doe.
Ik heb het nog niet gedaan, maar de reden waarom ik het niet zelf wil doen is, ik ben bang dat ik straks een plek vergeet achter op me hoofd ofzo, en dat staat zo stomquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
Ik ga zelf eerdaags mijn haar verven met L'oréal chocolate, als je het nog niet hebt gedaan dan zal ik even vertellen hoe het beviel.
Wat altijd handig is, als je zelf aan de slag gaat is billendoekjes (pampers) bij de hand te hebben. Die haalt heel makkelijk de verf van je gezicht/oren/hals af.
Nog handiger is om je haarrand e.d. van te voren in te smeren met vaseline oid dan veeg je het na het verfen zo wegquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb nu een pakje van Schwarzkopf geloof ik, 8 wasbeurten. Ik heb een pluk gedaan om te proberen en het is niet echt de kleur die ik bedoelde, maar ook niet lelijk dus morgen ga ik de rest waarschijnlijk ook verven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik zou wel oppassen dat je geen oranje haar krijgt. Je kan beter een warm-blonde (whaha) kleurspoeling kopen dan een rode, anders krijg je dat, en dat ziet er vreemd uit!
Ik heb altijd die van Schwarzkopf gebruikt, die doen het prima, maar volgens mij zijn die van Guhl ook goed. Die van L'oreal heb ik geen idee, alleen neem sowieso geen 'spoeling die er na 24 wassingen uit is', want die blijft gewoon zitten. Ik had zo'n 'spoeling' er in gedaan en heb ontzettende uitgroei gekregen, mn haar was amper lichter geworden en ik moest het terugverven, wat een ramp was dat.
Ik wil ook wel weten hoe die bevalt.En een handige tip,ik smeer het van te voren meestal in mat vasalinequote:Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
je hele haar met vaseline?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:24 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten hoe die bevalt.En een handige tip,ik smeer het van te voren meestal in mat vasaline
Nee, het voorhoofd, oren etc.. Zodat je makkelijk het verf van je huid kan verwijderen.quote:
Nee die van Schwarzkopf 8 wassingen gaan er gewoon uitquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ik heb nu een pakje van Schwarzkopf geloof ik, 8 wasbeurten. Ik heb een pluk gedaan om te proberen en het is niet echt de kleur die ik bedoelde, maar ook niet lelijk dus morgen ga ik de rest waarschijnlijk ook verven.Ik hoop wel dat hij niet altijd blijft zitten, ik had een keer een gel die er na 3 keer uit zou zijn en toen heb ik nog meer dan een half jaar met paars haar rondgelopen
Toen ik het er neer had gezet dacht ik het nog,maar ik denk dat snappen ze wel!quote:
Ja uiteindelijk wel hoor....denk trouwens dat heel veel spoelingen niet mooi worden/dekkend zijn op rood haarquote:Op woensdag 8 april 2009 17:43 schreef lauwevis het volgende:
ik had een vraagje , ik wil graag mn haar kleuren maar dan met een spoeling,
veel mensen vinden het zonde ( heb namelijk rood haar) maar als ik er een spoeling in doe krijg ik dan weer exact mijn eigen haar terug ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |