Dat ziet er dan ook niet uitquote:
Ja nou LOPEN kan wel. Alleen het doet gruwelijk pijn aan mn kuiten/voeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ziet er dan ook niet uit
Ik kan het wel doen lijken alsof ik erop kan lopen, al verga ik van de pijn bij de meeste hakken. Heb wel een paar hakdinges waar ik het wel op red. Vooral de sleehak maakt me blij.
en dat in die kouquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:14 schreef Qwea het volgende:
GODVER. Ik naar super de boer alles halen voor op een br gezond, hebben ze geen bolletjes. Alle supermarkten zijn verder al dicht
zonder broodje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
maak je een sandwich gezond?? is ook lekker!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk Marietje![]()
Ik ben net lekker ff naar de kapper geweest, eindelijk![]()
Tevens TVP!
Graag zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
En trouwens, wanneer gaan jullie meeten, en waar, en mag ik ook mee?
Als ik kan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ff naar de kapper
Haiiiiii maisjes!
Ben weer terug van een retourtje Hilversum. Op de heenweg slechts 24 km file
Marietje, jij bent toch ook F&F SC incrowd? Dus je MOET mee met de meeting!
Ha ja!! Ik ga over een paar weken richting Arnhem en zat er al over te denken om je te bellen. Kan ik eindelijk bewijzen dat ik geen man benquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag zelfs![]()
wat was het ook alweer? 24 of 26 januari?
We zijn er nog niet helemaal over uit welke dierentuin het gaat worden, geloof ik.
Centraal was de bedoeling, maar niet alles is open in januari.
met boterhammen. of heb je niks meer??quote:
nee dat was Qwea, maar het wordt wat verwarrend met al die jochemavatarsquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
met boterhammen. of heb je niks meer??
Het een sluit het ander niet uit. Meet of geen meet, je kunt me toch wel bellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha ja!! Ik ga over een paar weken richting Arnhem en zat er al over te denken om je te bellen. Kan ik eindelijk bewijzen dat ik geen man ben![]()
Maar een F&F meet is ook goed
volgens mij heb ik die al ergensquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Meet of geen meet, je kunt me toch wel bellen.
Ik zal je ook even mijn huisfoonummer pmmen, voor het geval dat ik weer eens vergeet om de mobiel op te laden. (heb ook een werkmobiel en die is wel altijd opgeladen en wakker. Maar op de een of andere manier is het teveel gevraagd om dan ook aan mijn eigen foon te denken op niet werkdagen)
Dacht dat je alleen mijn mobiele nummer had. Ik heb het jouwe ook jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die al ergens
jij hebt mijn nummer ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |