En mijn vraag aan Qwea of zij het ook al eens gehad heeft dat er iets gekrakt moest worden en of ze dat dan niet eng vondquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Senesta wat erg!![]()
Ik ben vreselijk blij dat ik mijn wederhelft op Kerstavond heb ontmoet, da's lekker makkelijk onthouden![]()
Fysio net, in een poging om me af te leiden omdat ik me veel te veel aan het schrap zetten was: "Hoe heet ik eigenlijk?".
Greys, nog steeds schrap zettend want ik trap niet in dat soort geintjes: "Huh? Euh...."
Fysio: "Ik heet Michel/Marcel nogwat" (Ben het dus nu alweer vergeten he)
Greys: "Oh... " *schrap zet*
Fysio: "Nou, ga maar zitten, want dit gaat niet werken zo".
Greys: "sorry"
Fysio: "En hou nou eens op met steeds maar sorry zeggen".
Greys: "Sorry".
Wij hebben een leuke relatie, de fysio en ik
Heb je er dan niet van vorig jaar nog een paar over? Of had je toen wel een courant aantal?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap niet dat ze die kerstzegels niet gewoon per stuk of 5 of 10 verkopen.
Ik heb dus net weer 41 kaarten
Geen idee hoe vaak ik nog moet, dit was (pas?) de tweede keer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik alweer!
Greys, knapt het wel op dan door die fysiotherapie? Hoe vaak moet je (nog)?
De vriend van een vriendinnetje van mij moest ook es heen voor de rug en kon zich ook niet ontspannen.
Uiteindelijk had de fsyio hem zover dat hij er relaxed bij lag en toen wassie dus iets te ontspannen en liet een scheet!![]()
Erg lullig als je in je onderbroekie ligt met je kont omhoog.
Nog wel eentje op een envelop die op het laatst toch maar niet heb verstuurd, dan zou ik die moeten uitknippen en er op lijmen, Dat staat zo zuinig! Maar idd...opa en oma vinden dat vast niet erg!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er dan niet van vorig jaar nog een paar over? Of had je toen wel een courant aantal?
ze hebben mn nek toen moeten kraken. Haar handen aan weerskanten van mn hoofd, en trekken/buigen en duwen maar. Het deed wel wat pijn, maar eng niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Nog ff mijn laatste uit het vorige topic:
[..]
En mijn vraag aan Qwea of zij het ook al eens gehad heeft dat er iets gekrakt moest worden en of ze dat dan niet eng vond
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef nokwanda het volgende:
Moest je het er ook nog afkrabben of was het wel los spul?
ik heb mezelf afgeleerd met borden en bestek achter de pc te zitten, hele stapels vielen afentoe van mn bureau inclusief borden enzo, messen die rondvliegen door de kamerquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Qwea het volgende:
mijn bureau is ook altijd een tering bende
Met heul veul papier, borden, lepels, messen, ect ect. Als ik het opruim heb ik ook altijd een zak vol
*smeerkees is
Wat ga je voor ons koken dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Moge de mensen met een schoonmaak manie een weekendje hier komen logeren
Dat wil ik dan wel doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |