abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:20:32 #201
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_57322297
In Harm's Way is trouwens een te vette plaat.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_57324804
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:20 schreef BOKA het volgende:
In Harm's Way is trouwens een te vette plaat.
Vorige week gekregen. Idd een snoeiharde plaat!!!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:08:15 #203
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_57327172
Die zang in How Do You Like Me Now.
* BOKA gaat maar snel Kickback checken.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_57353147
Zeer vette show op 26 april 2008 in Smileys te Brunssum

Samaritan www.myspace.com/samaritantheband
Awaken demons www.myspace.com/awakendemons
Bloodtrial www.myspace.com/bloodtrial
Kill this dream www.myspace.com/killthisdream

Entree 5 euro
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_57356279
Op de site van Fat Wreck staat een mp3'tje van de nieuwe van No Use For A Name. Op die mp3 laten ze even horen waarom ze in de 90's m'n favo punkrockband waren. Mochten ze het lef hebben een hele cd de maken die zo teruggaat naar de tijd van voor de laatste 2 wanproducten sluit ik ze weer in de armen en heb ik m'n soundtrack voor de zomer klaarliggen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:54:47 #206
184465 Migue
Sensuele man
pi_57360131
Ik denk dat ik mijn soundtrack voor de zomer al gevonden heb, de nieuwe Out For The Count en October File.. Godver wat draai ik die de laatste weken veel, wat een gruwelijk heerlijke muziek, vooral October File vanwege de heerlijke groove, en Out For The Count omdat het ziekelijke Kickback-achtige hardcore is, erg donker.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:35:49 #207
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_57367817
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:54 schreef Migue het volgende:
Out For The Count omdat het ziekelijke Kickback-achtige hardcore is, erg donker.
Deze is permanent aanwezig op mijn mp3 speler
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_57378174
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:54 schreef Migue het volgende:
Ik denk dat ik mijn soundtrack voor de zomer al gevonden heb, de nieuwe Out For The Count en October File.. Godver wat draai ik die de laatste weken veel, wat een gruwelijk heerlijke muziek, vooral October File vanwege de heerlijke groove, en Out For The Count omdat het ziekelijke Kickback-achtige hardcore is, erg donker.
Ik ga dat Out For The Count eens checken

Overigens is dat niet wat ik onder zomerse muziek versta, maar met dit kutweer kan het wel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 16 maart 2008 @ 10:52:03 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57409434
Pennywise brengt gratis cd uit

En je kunt al wat van de nieuwe shit horen op: http://www.myspace.com/pennywise
pi_57429641
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Op de site van Fat Wreck staat een mp3'tje van de nieuwe van No Use For A Name. Op die mp3 laten ze even horen waarom ze in de 90's m'n favo punkrockband waren. Mochten ze het lef hebben een hele cd de maken die zo teruggaat naar de tijd van voor de laatste 2 wanproducten sluit ik ze weer in de armen en heb ik m'n soundtrack voor de zomer klaarliggen
Klinkt inderdaad goed, voor de verandering. Ook een nieuwe Pennywise juich ik toe. De nieuwe nummers van ze lijken wel okee, beter dan de voorgaande twee platen. Een trend die zich lijkt te herhalen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:10:23 #211
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_57450346
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef skyrebel het volgende:
Zeer vette show op 26 april 2008 in Smileys te Brunssum

Samaritan www.myspace.com/samaritantheband
Awaken demons www.myspace.com/awakendemons
Bloodtrial www.myspace.com/bloodtrial
Kill this dream www.myspace.com/killthisdream

Entree 5 euro
Bloodtrail zal worden vervangen door End Of Despair.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_57472622
Dit jaar voor het eerst eens Pressure Fest in Duitsland bekijken. Heb een hotel in de buurt geregeld. Heb zo'n vaag vermoeden dat het wel zeer vette shit gaat worden. Nog Fokkers die op dit festival te vinden zijn??
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:24:32 #213
184465 Migue
Sensuele man
pi_57478587
Bochum toch? Eens kijken of ik mijn Nederlandse en Duitse vriendinnetjes daarvoor kan mobiliseren, was het alweer bijna vergeten.
Vorig jaar ging het voor mij helaas niet door vanwege geldgebrek, zal dit jaar iig niet zijn

Vrijdag Antillectual releaseshow in die ene mooie stad aan de Rijn, met The Real Danger, Smash The Statues, Gewapend Beton en New Pokerface. Allemaal bands die ik nog nooit gezien heb maar stuk voor stuk geweldig vind op cd, dus dit moet een goed avondje gaan worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Migue op 19-03-2008 16:31:55 ]
pi_57495170
Pressure Fest is in Herne.

Hier een overzicht van bevestigde en nog te bevestigen bands:
36 Crazyfists (US) TBC
36 Deadly Fists (US - exclusive European show)
50 Caliber (UK)
xBishopx (US - exclusive European show) TBC
Bitter End (US)
Bleeding Through (US)
Between The Buried And Me (US) TBC
Bun Dem Out (UK)
CDC (US)
Cold World (US - exclusive European show)
Darkest Hour (US) TBC
Death Before Dishonor (US)
Death Threat (US - exclusive European show)
Dirty Money (UK)
Do Or Die (BE)
H2O (US)
Heaven Shall Burn (DE) TBC
In Blood We Trust (DE)
Kickback (FR) TBC
Lion Of Judah (US)
Meltdown (US)
Nasty (BE)
Reign Supreme (US)
Resistance (BE)
Shattered Realm (US - exclusive European show) TBC
Swear To God (US)
Terror (US - exclusive European show) TBC
The Black Dahlia Murder (US) TBC
The Boss (BE)
The Dillinger Escape Plan (US) TBC
Throwdown (US)
Trapped under Ice (US)
Walls Of Jericho (US) TBC

Vette vette line-up!!!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:31:46 #215
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_57504029
Terror (US - exclusive European show) TBC
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:10:11 #216
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_57504681
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Rites of Spring doet nog altijd harder dan menig skatepunkbandje die hier een topic geleden nog werd opgehemeld.
orchid

http://nl.youtube.com/watch?v=HMA_e3FOCbI
pi_57552323
Iemand enig idee wat Liar - Invictus - Blauw vinyl (meest zeldzame editie: 120 stuks) @ mint condition (vroegah had ik nog geen platenspeler) waard is?
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57589706
Ik had zojuist de complete discografie van de Cro-Mags gedownload. Nu had ik de albums Age of Quarrel(waar iedereen lyrisch over is)en Best Wishes al reeds in mijn bezit. Ik vond Age of Quarrel wel een degelijke CD, maar bij nader inzien toch niet zo geweldig. Maar We Gotta Know is natuurlijk wel geweldig. Maargoed, de meer metal sound van Best Wishes maar ook Alpha Omega en zelfs Near Death Expirence vind ik geweldig, meer mensen die dit delen?
pi_57608165
Ik vind eerlijk gezegd Age Of Quarrel flink overschat. Aardige plaat op z'n best. Met de rest kan ik ook niet veel, maar Revenge vind ik echt geweldig. Perfecte mix van de oude stijl met wat meer punkier songs. Was ook leuke reunie-show toen in Maastricht, tot het laatste moment geruchten dat John Joseph toch mee zou komen. Was niet zo natuurlijk, maar toch die stille hoop he...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_57608234
quote:
Op zondag 23 maart 2008 03:47 schreef refused. het volgende:
Iemand enig idee wat Liar - Invictus - Blauw vinyl (meest zeldzame editie: 120 stuks) @ mint condition (vroegah had ik nog geen platenspeler) waard is?
Eurootje of 50 schat ik zo.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_57608332
Thanx
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  woensdag 2 april 2008 @ 00:17:43 #222
42555 Tomek
Take on the world!
pi_57771185
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Op de site van Fat Wreck staat een mp3'tje van de nieuwe van No Use For A Name. Op die mp3 laten ze even horen waarom ze in de 90's m'n favo punkrockband waren. Mochten ze het lef hebben een hele cd de maken die zo teruggaat naar de tijd van voor de laatste 2 wanproducten sluit ik ze weer in de armen en heb ik m'n soundtrack voor de zomer klaarliggen
helaas, ik heb het album net binnen maar de track waar jij het over hebt is één van de weinigen op de nieuwe plaat die doet denken aan het oude no use for a name...

heb als troost net de daily grind nog maar een keer opgezet
pi_57785658
Inderdaad toch een tegenvallertje, maar ik vind hem wel beter dan Hard Rock Bottom en Keep Them Confused. Vooral denk ik omdat Tony's stem weer wat minder zoet is, hij probeert minder 'mooi' te zingen. Aardig plaatje, maar helaas niet wat ik had gehoopt.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 2 april 2008 @ 20:11:39 #224
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57787457
Ik heb al een tijdje Canyoneer van No Trigger binnen. Is niet meer zo heel nieuw, cd uit 2006.
Maar dit is echt uitzonderlijk goede melodische hardcorepunk. Verbaast me dat ze nog geen bekende naam zijn binnen de punk.
pi_57787697
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb al een tijdje Canyoneer van No Trigger binnen. Is niet meer zo heel nieuw, cd uit 2006.
Maar dit is echt uitzonderlijk goede melodische hardcorepunk. Verbaast me dat ze nog geen bekende naam zijn binnen de punk.
* Zoekt op Youtjoep en vind het wel wat

Nitro Records van onze vriend he Inaxy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')