cutequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Greys het volgende:
Een eh... hoe noem je zo'n ding...
Weet je wel, zo eentje?
Nee, effe kijken:
Zijn oude kever heeft een versnellingspook (gelukkig wel) en daarop zit zo'n knop die je vast houdt tijdens het schakelen en daar wilde hij al een hele tijd een nieuwe voor. Maar dan wel zo'n ouderwetse die er op hoor, ivoor kleurig, met een schakelschema er op. En die heb ik gehaald vanmiddag. Want dat past in zijn schoen. Snap je het nog?
kijken of greys ook een ruikdoosje heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Morretje het volgende:
Wat gaat de fysio doen dan Greys dat je zenuwachtig bent?
Schoencadeautjes zijn
Ik ben nog nooit bij een fysio geweest en dat maakt me zenuwachtig!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Morretje het volgende:
Wat gaat de fysio doen dan Greys dat je zenuwachtig bent?
Schoencadeautjes zijn
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
kijken of greys ook een ruikdoosje heeft..
waarvoor ga je heen? je nek/rug? dan mag je je tietenhouder aanhouden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een fysio geweest en dat maakt me zenuwachtig!![]()
Geen idee wat me te wachten staat, hoe 'bloot' je moet enzo!(Ik ga rustig naar een sauna, maar daar zijn de anderen ook in hun nakie. Ik hou er niet van als ik wel in mijn halve nakie ben en de ander niet
).
Poeh, dat klinkt niet lekker zeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja voor mijn rug ja.
Heb heel wat jaren geleden een ongelukje gehad met mijn paard destijds (met springen ging het paard rechtsaf en ik rechtdoor) en zijn er wat wervels tussenuit gesprongen
Dat hebben ze gefixed (vraag me niet hoe, ik heb het uit mijn geheugen geblocked) maar ik heb het idee dat er nu weer iets niet helemaal goed zit
vergeet dan niet te vertellen over dat gehoorapparaatje, misschien zegt hij gelijk wel dat het een super idee isquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef Qwea het volgende:
ik heb de dokter gebelt of ik voor mn oren doorverwezen kan worden naar de KNO arts.
Morgen tussen 08:00 en 12u terug bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |