abonnement Unibet Coolblue
pi_55020657
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.

Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.

Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)

Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
  maandag 3 december 2007 @ 21:04:55 #2
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55020708
Dat is wel herkenbaar, een aantal van mijn vrienden heeft daar ook "last" van. Je moet gewoon gaan beseffen dat je niet uitgaat voor de vrouwen, maar voor de gezelligheid.
pi_55020915
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.

Met je vriendin samen uit zal inderdaad niet veel toevoegen. Uitgaan met je vriendin en gezamelijke vrienden is veel leuker.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55020960
wat zeur je nou man.. je zegt zelf dat je er slecht in was.. dus als vrijgezel scoorde je niemand met uitgaan en nu nog steeds niet. kortom er is niets veranderd
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_55020984
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.
Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
  maandag 3 december 2007 @ 21:24:59 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_55021149
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
true that
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_55021174
Pwnd!

Je zit er onder en komt er nooit meer onderuit.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  maandag 3 december 2007 @ 21:27:39 #8
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_55021185
Je hebt op geen enkel gebied te klagen zeg je? Wat zeik je dan?
pi_55021214
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.

Maar om ca. 23:00 uur het huis verlaten met een lading aftershave in je nek, of dat net even wat leukere rokje en extra make-up is natuurlijk niet even slechts voor de gezelligheid maar veelal om een al dan niet tijdelijke partner te mogen ontmoeten.

Het is niet voor niets dat veel mensen zodra ze een relatie hebben niet meer ieder weekend uithoeven maar net zo lief thuisblijven om met partner een filmpje te kijken op de bank met een wijntje/biertje vul het maar in en daarnaast ook zo nu en dan met vrienden de bloemetjes buiten zetten.

Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar meestal wel. Er zijn genoeg mensen die klagen over dat ze jantje of pietje niet meer zien sinds hij een 'wijf' heeft en vrouwen zijn er helemaal fel op wanneer een vriendin niet meer zonodig ieder weekend de hort op moet.

Wat je er ook van vindt, zo verloopt het meestal gewoon.

En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55021417
Ik zei dan ook dat het deels waar was. Maar gewoon een zaterdagavond wat bier drinken in de lokale disco zonder bijbedoelingen is ook goed zat .

En idd, als ze eenmaal iets hebben gevonden zie je ze voorlopig niet. Tijd steken in de relatie enz.. Totdat het een beetje gaat vervelen, dat bankzitten op zaterdagavond. Dan willen ze nog wel eens samen (of gescheiden) op pad gaan .
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:
Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.
Werkweek... Dus gewoon om je ff te ontspannen ergens in een tent. Is voor mij ook uitgaan, zeker als het zaterdagavond betreft .
  maandag 3 december 2007 @ 21:42:15 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55021472
Troubles is correct.

Uitgaan doen mijn vriendin en ik amper nog. Maar als we het doen is het ook net zo gezellig.

Het hoeft van mij nu eenmaal niet meer elk weekend.
  maandag 3 december 2007 @ 21:43:19 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_55021497
Dansen en drinken kan ik thuis ook.. Waarom nog uit gaan dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 3 december 2007 @ 21:43:44 #13
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_55021504
Zeur niet zo

@ TheThirdMark:
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 3 december 2007 @ 21:44:52 #14
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_55021531
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dansen en drinken kan ik thuis ook.. Waarom nog uit gaan dan?
Ik dans ook met mijn vriend gewoon thuis maargoed we gaan ook gewoon wel samen uit en hebben lol
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_55021637
Hoezo zit TS te zeuren Hij vraagt of jullie het herkennen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 3 december 2007 @ 22:02:08 #16
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_55021947
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
Hoezo zit TS te zeuren Hij vraagt of jullie het herkennen.
Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.

Alleen het uitgaan is nu minder leuk omdat zijn vriendin het niet tof vindt als hij flirt met anderen.

Sorry hoor, maar als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor mijn vriend en heb ik nieteens de behoefte om te flirten...zeker niet als je pas een paar maanden een relatie hebt.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 3 december 2007 @ 22:06:30 #17
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_55022049
Ik kan me nieteens voorstellen dat je je na een paar maanden relatie al van dat soort dingen bewust bent eigenlijk
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_55022256
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.

Alleen het uitgaan is nu minder leuk omdat zijn vriendin het niet tof vindt als hij flirt met anderen.

Sorry hoor, maar als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor mijn vriend en heb ik nieteens de behoefte om te flirten...zeker niet als je pas een paar maanden een relatie hebt.
Alleen maar oog hebben voor je nieuwe liefde is begrijpelijk alleen loert er verwaarlozing van vrienden op de loer. Dat is echt wel iets om voor op te passen. Ik zeg niet dat jij wanneer je verliefd bent je vrienden vergeet maar in het algemeen is het wel een valkuil.

TS schrijft niet dat hij nog zo'n behoefte heeft om met andere meiden aan de zwier te gaan.
Ik lees het een beetje als cynisme dat zijn vriendin dat niet zo heel lollig zou vinden wanneer hij dat zou doen. (Enfin, het is slechts tekst maar ik lees het een beetje op die manier. )

Ik vind dat TS wel een punt heeft, toch een verandering. Ineens ga je zomaar uit met je vriendin en dan is die onbevangen swung van het uitgaan weg.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  maandag 3 december 2007 @ 22:52:10 #19
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_55023129
Ik heb er altijd zelf voor gezorgd dat er een goede balans bleef tussen vriendin tijd en vrienden tijd.
Toegegeven, in het begin is dat moeilijk en wil je vooral veel met haar doen, maar ik probeer dat wel zo snel mogelijk onder controle te krijgen, omdat ik nou eenmaal me vrienden niet wil verwaarlozen (omdat ik ze nou eenmaal ook graag zie).
Verder zorgde ik er meestal voor dat de zaterdagen wel vrij waren om uit te gaan.
pi_55023526
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.

Maar om ca. 23:00 uur het huis verlaten met een lading aftershave in je nek, of dat net even wat leukere rokje en extra make-up is natuurlijk niet even slechts voor de gezelligheid maar veelal om een al dan niet tijdelijke partner te mogen ontmoeten.

Het is niet voor niets dat veel mensen zodra ze een relatie hebben niet meer ieder weekend uithoeven maar net zo lief thuisblijven om met partner een filmpje te kijken op de bank met een wijntje/biertje vul het maar in en daarnaast ook zo nu en dan met vrienden de bloemetjes buiten zetten.

Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar meestal wel. Er zijn genoeg mensen die klagen over dat ze jantje of pietje niet meer zien sinds hij een 'wijf' heeft en vrouwen zijn er helemaal fel op wanneer een vriendin niet meer zonodig ieder weekend de hort op moet.

Wat je er ook van vindt, zo verloopt het meestal gewoon.

En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.

klopt zelf ervaring mee .. ben weer druk opstap en scoor ook nog af en toe .. WAT EEN LEVEN
pi_55023629
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.


Voor jou, misschien.
pi_55023650
Ik merk het behoorlijk in kameraden groep. Je hebt, bij mijn kameraden groep, een gedeelte die meer op de dames uit zijn en lang leve de lol en aan de andere kant heb je de mensen die een stelletje zijn.

Het uitgaan wordt niet minder. Je gaat alleen met een andere doelstelling d'r heen zeg maar. Als jij met een groepje d'r heen gaat met alleen stelletjes dan weet ik zeker dat je ook een topavond zult hebben.

Ik zeg overigens niet dat je geen topavond kunt hebben als je als stelletje meegaat met een persoon die geen stel is, maar het is toch anders!
Dit keer zonder signature
  maandag 3 december 2007 @ 23:18:58 #23
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55023826
Wat lopen er toch een boel azijnpissers met een verkeerde leesbril op dit forum rond. TS klaagt helemaal niet.

ontopic: herkenbaar, maar je raakt er aan gewend.
pi_55023933
Ik ging eigenlijk sowieso nooit doelbewust uit om te 'scoren', dus ik ga nu niet minder uit dan toen ik vrijgezel was. En een beetje flirten kan natuurlijk altijd, dat maakte het uitgaan altijd al leuk en hoort er nu ook nog bij. Of houden jullie elkaar als politiehonden in de gaten en ga je blaffen als de ander in de buurt van de andere sekse komt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_55024192
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef Roeni3 het volgende:

[..]



Voor jou, misschien.
Anders ga je ook es een keertje uit.

Ik zeg niet dat iedereen die uitgaat een op hol geslagen jachthond is he.
Dan moet je echt beter lezen.

Ik vind dat TS een punt heeft omdat het over verandering gaat. En die maken ontzettend veel mensen mee. Met je vriend of vriendin uitgaan is namelijk niet hetzelfde wanneer jij alleen of met je maten gaat stappen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')