abonnement Unibet Coolblue
pi_130677027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2007 10:52 schreef Pegasus_rules het volgende:
Toch maar naar de huisarts gegaan.
Het waren aambeien met een vleugje trombose.
Ze heeft ze per direct weggesneden, zonder verdoving. Het schijnt dat de verdoving erger is dan het snijden.
Mijn god, wat heb ik een pijn gehad. 1500 mg paracetmol om de snijdende pijn een beetje te verzachten....
Ik durf nu niet naar de plee te gaan.......
Tot zover.
Godver. Herinner me eraan om nooit naar de dokter te gaan met een aambei. :{
pi_130683071
Over het algemeen is het insnijden van een getromboseerde aambei juist vrij dankbaar werk.
pi_130684539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef dotKoen het volgende:
Over het algemeen is het insnijden van een getromboseerde aambei juist vrij dankbaar werk.
Dat zeker pijn in 1 keer weg. Snap alleen niet dat die dokter zei geen verdoving want die doet meer zeer. Daar kan ik mij niks van heugen van al de 3 keer dat ik nou zo'n trombose aambei heb laten weghalen. 1 keer was helemaal leuk dokters praktijk met wat leerlingen 3 man met hun vinger in mijn gaatje, mochten ze 1 voor 1 voelen hoe zo'n zooitje het bij mij was/is.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_130684800
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:40 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Dat zeker pijn in 1 keer weg. Snap alleen niet dat die dokter zei geen verdoving want die doet meer zeer. Daar kan ik mij niks van heugen van al de 3 keer dat ik nou zo'n trombose aambei heb laten weghalen. 1 keer was helemaal leuk dokters praktijk met wat leerlingen 3 man met hun vinger in mijn gaatje, mochten ze 1 voor 1 voelen hoe zo'n zooitje het bij mij was/is.
Ik zou dat weigeren.
pi_130685510
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou dat weigeren.
Ach ik ben 38 en vanaf mijn 17e op regelmatige basis zo'n ding. Nou heb ik nog een of andere vage darmziekte erbij dus helemaal jippie is het daar beneden niet. Zo kom ik dus gemiddeld 1 keer per 2 jaar bij een dokter voor een aambei/ontstoken rectum en elke keer is anders. In totaal al 5 dokters gehad dus ben er wel aan gewend. Laatste keer zat ik binnen 2 dagen bij de dokter, dat was een maatje golfbal aambei, ze schrok er zelfs van. Een of ander hormoon creme meegekregen en 2 weken rust. Jammer dat het wel mijn fietsvakantie die ik gepland had, moest cancelen.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')