Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rot naar hun knopjes in Office 2007quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan kan je Ubuntu ook wel aan, want de overstap van XP naar Vista is even groot als de overstap van windows naar linux.
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashenquote:Op zondag 2 december 2007 19:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ondergetekende verklaart dat de door hierboven geciteerde user geciteerde post een geheel losstaande observatie is.
Getekend,
Elseetje.
Overstappen naar linux is ook echt niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rond naar hun knopjes in Office 2007 >:)
Is afhankelijk van tijdstip van openen bij mijquote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een brave TT
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.quote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashen
Nou om die vorige TT kon je niet echt heen hoorquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft Miss Lizzy al enige delen meegelezen voordat ze besloot mee te kletsen in de SC topics
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepen
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installerenquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
Overigens advies van meneer Elseetje: je kan beter XP dan 2000 op je laptop laten zetten Greys, want 2000 is redelijk log en traag, terwijl het hetzelfde werkt als XP. Maar XP is sneller en minder stug.
* Ingetje79 doet niet aan strijkenquote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo nog strijken en ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnnn *jengel*
Moet 'ie even op marktplaats kijken: hoeft niet veel te kosten, en er wordt zat aangeboden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installeren
Ik was toen heel toevallig even met andere dingen bezig en heb het niet mogen meemaken.quote:Was Fok bij jullie een minuut of tien geleden, toen het nieuwe topic geopend moest worden, ineens ook zo traag?
Nee, geen vleesvervanger.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook supertraag ineens ja! Zo irritant![]()
En wat is Quorn? Die vleesvervangers?
Wat ben je mieters bijdehand vandaag!quote:Op zondag 2 december 2007 19:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, geen vleesvervanger.Vlees hoef je helemaal niet te vervangen.
Quorn wordt gemaakt van paddestoeltjes en maakt mijn rijst met zoetzure saus net even wat minder saai.
Ik heb pagina zes van het vorige topic nog even terug gelezen en ik begrijp nu wat je met die post bedoelde. Begrijpend lezen is ook een vak maar mijn excuus is dat jullie veels te snel gaan om tijd te kunnen investeren in begrijpend lezen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.
Maar het was een observatie in het licht van de discussie over de verschillende besturingssystemen.Als ik het voor iemand speciaal bedoel heb ik de gewoonte die persoon te citeren.
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 doet niet aan strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |