Een ps3 zonder online gamingquote:Op donderdag 29 november 2007 19:13 schreef joost2 het volgende:
hoe kan ik nou het makkelijkste filmbestanden op mn ps3 afspelen?
Met tversity kan je het streamen naar de ps3, maar ik heb geen wireless thuis. Ik heb een bekabeld netwerk, maar het is helaas niet mogelijk om een netwerk kabel naar de ps3 te trekken. Zou het mogelijk zijn om een wireless adapter in mijn pc te stoppen en vandaar te streamen naar mn ps3? Of moet je echt een wireless router ertussen hebben staan?
omgquote:Op donderdag 29 november 2007 18:59 schreef marcek het volgende:
Kula world in de psn storezal mijn vriendin leuk vinden
COD4 schopt kont online! het is echt megabruut en het geluid over de headset is top! heb Vince gesproken via de headset, het leek wel een SKYPE © verbindingquote:Op donderdag 29 november 2007 09:40 schreef Verenjano het volgende:
Ik ga me hier als trotsch ps3 bezitter ook maar eens mee bemoeien![]()
Kan iemand me vertellen of de online functie van COD een beetje goed werkt? Dan heb ik weer wat te vragen voor sinterklaas![]()
Oja, online nick is Verenjano
Oke, naja laten we dan hopen dat het sowieso zaterdag wordtquote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Morgen is ook al goed mogelijk
Uncharted was op vrijdag verzonden en die had ik de dinsdag erop al binnen. Bij CoD4 duurde het wat langer, die was op de maandag verzonden en kreeg ik precies een week later.
Ik moet langer wachten, ik heb nog geen PS3.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef marcek het volgende:
[..]
Ze moet alleen nog even wachten , psn is traaaaag
Op Ebay staan ze voor 2 euro uit HongKong.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een HDMI kabel, welke moet ik nemen? Ik zoek een gewone simpele kabel en wil er geen 100 euro voor neertellen. Ik ben echter ook een beetje huiverig voor HDMI kabels van 8 euro. Zeg het maar FOK!
Ik ben verder geen onwijze freak, maar wil gewoon simpel, goed beeld voor een normale prijs.
Ja klonk goed he? Ja de verbinding dan, m'n twentse stem is wat minderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Gstyles het volgende:
[..]
COD4 schopt kont online! het is echt megabruut en het geluid over de headset is top! heb Vince gesproken via de headset, het leek wel een SKYPE © verbinding
Een kabel van 8 euro is ook al goed hoor verschil is in elk geval die 92 euro niet waard!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een HDMI kabel, welke moet ik nemen? Ik zoek een gewone simpele kabel en wil er geen 100 euro voor neertellen. Ik ben echter ook een beetje huiverig voor HDMI kabels van 8 euro. Zeg het maar FOK!
Ik ben verder geen onwijze freak, maar wil gewoon simpel, goed beeld voor een normale prijs.
30 seconden.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef SuperFruitig het volgende:
ik word er niet goed van, ik kom maar niet online met COD4
Iemand enig idee welke poorten ik open moet gooien? Of wat ik kan doen? Ik snap er niks van, PSNstore en SKATE werken wel perfect. Ik wil ook es online gamen (heb wel 2 seconden online gespeeld met COD4, dat is het rare er aan)
Hoelang moete jullie gemiddeld wachtten voor een game begint ?
Neem de goedkoopste, het signaal is digitaal dus het maakt niks uit voor de beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meestal minder dan een minuut , soms wil hij ook wel is niets vinden .quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef SuperFruitig het volgende:
ik word er niet goed van, ik kom maar niet online met COD4
Iemand enig idee welke poorten ik open moet gooien? Of wat ik kan doen? Ik snap er niks van, PSNstore en SKATE werken wel perfect. Ik wil ook es online gamen (heb wel 2 seconden online gespeeld met COD4, dat is het rare er aan)
Hoelang moete jullie gemiddeld wachtten voor een game begint ?
quote:
Is het de 55euro waard?quote:
Ik vond m de 48 euro wel waard jaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Is het de 55euro waard?
Of ff wachten dat er iets van de prijs af is?
Ik had hem vandaag bijna weer gehaald maar ik kon me inhouden.
quote:Adding comments has been disabled for this video.
sorry beetje late reactie.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je van FF/JRPG houdt is Enchanted Arms een optie (heb ik voor 35 euro gehaald bij dimension plus), vrij standaard FF rip-off, maar niet echt slecht. Enige nadeel is het kleine lettertype op een niet HDtv.
Dimplus heeft trouwens ook Untold Legends: Dark Kingdom liggen voor 20 euro, een aktie-rpg a'la diablo die je met twee man tegelijk kunt spelen. Stelt verder weinig voor, maar voor weinig geld heb je een (online en lokaal) multiplayer spel in huis.
Mijn PS3 zit gewoon met de kabe; in de router. Met draad is nog altijd stabieler dan wireless en als je een draad geen probleem vindt (afstand, lelijkheid, etc) is dat de beste oplossing.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
Nou heb ik nog meer vragen.
Playstation 3 online krijgen.
Ik heb een kabel modem. (Multikabel)
Wat is de beste optie. of wat zijn de opties.
Wireless (Mijn pc en PS3 staan ca 3 meter van elkaar af.
Kan niet gewoon met een of ander snoertje?
Ik heb hier dus totaal geen verstand van.
Wat is een liefst niet zo dure router. gaat mijn internet daar niet langzamer van?
Mijn pc en tv zijn helaas nog niet op elkaar aangesloten.
en vraag 2
Klopt het dat als ik mijn ps2 games op de ps3 wil spelen ik nog iets moet kopen? Zodat ik de gesavede games op de ps3 kan spelen?
Het wordt zo wel duur alles bij elkaar.
Mooi zo, thanks voor de replyquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Gstyles het volgende:
[..]
COD4 schopt kont online! het is echt megabruut en het geluid over de headset is top! heb Vince gesproken via de headset, het leek wel een SKYPE © verbinding
Zon wireless router is zowiezo wel handig mocht je ook nog een keer een laptop kopen ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef itsme het volgende:
Oke dus je hebt iig een router nodig begrijp ik.
Sorry heb geduld met me. Ik kan van alles met mijn pc maar hardware en zo daar ben ik een noob in. 2 linkerhanden en hersencellen. Typisch een vrouw?![]()
Er zit wel een ethernetkabel bij mijn ps3 maar ik heb geen ruimte in mijn kabelmodem.
Ben nu aan het kijken op bol om wat info te zoeken over routers. heb daar de ballen verstand van.![]()
Even kijken of ik die van jou kan vinden.
Iig bedankt.
Een moeder die gamedquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef itsme het volgende:
Sorry heb geduld met me. Ik kan van alles met mijn pc maar hardware en zo daar ben ik een noob in. 2 linkerhanden en hersencellen. Typisch een vrouw?![]()
Er zit wel een ethernetkabel bij mijn ps3 maar ik heb geen ruimte in mijn kabelmodem.
Ben nu aan het kijken op bol om wat info te zoeken over routers. heb daar de ballen verstand van.![]()
Iig bedankt.
OMG haar stemquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Drake Theft Auto![]()
Video Review Uncharted:
http://www.youtube.com/watch?v=r_UhUxA4a4U
[..]
![]()
Problemen opgelost?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
cod online is bruut gek!!! ik word beter elk potjewie wil een potje?
Ik heb dan wel geen poepsjieke Full HD LCD, maar ik heb samen met een vriend lekker de hele avond lopen knallen op mijn beamer met de PS3, dat is ook niet mis! Alleen jammer dat de resolutie van S-video laag is, en component slikt mijn beamert niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:38 schreef staticdata het volgende:
Gisteren me PS3 van sony ontvangen
in combinatie met mijn W3000 is het echt
spelen op een beamer is ook erg gaafquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen poepsjieke Full HD LCD, maar ik heb samen met een vriend lekker de hele avond lopen knallen op mijn beamer met de PS3, dat is ook niet mis! Alleen jammer dat de resolutie van S-video laag is, en component slikt mijn beamert niet.
Je kan voor iets van 40 euro wel een wireless router aanschaffen. Ik heb er een van 40 die wireless en 4 draadingangen heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef itsme het volgende:
Iig bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |