abonnement Unibet Coolblue
pi_54682323
Maar goed genoeg om er zijn 6e vrije trap voor Argentinie in te knallen

Game on
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54682372
Riquelme is gewoon een fokking held.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54682381
Goede OP, vertelt echt veel over zijn achtergrond, clubgeschiedenis, zijn oeuvre en overige statistieken, wat een klassetopic weer DAM, fuck RayMania, jij MOET [VBL]-modje worden
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54682466
De eerste reactie was wel al meteen de spijker op de kop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54682620
Welke clubs hebben interesse getoond om hem over te nemen van Villarreal?
pi_54682672
En dat is 2

Elke club met een beetje verstand
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54682775
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is 2

Elke club met een beetje verstand
Hij heeft geen EU-pas dacht ik, dus naar de Serie A verhuizen zal lastig worden.

Hij moet weer lekker voor Boca gaan spelen.
pi_54682795
Slim idee.

En dan zowel de Wereldbeker als de CL winnnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 november 2007 @ 22:31:39 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54683874
naar Ajax ofzo is prima
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54683950
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
fuck RayMania
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54684161
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij heeft geen EU-pas dacht ik, dus naar de Serie A verhuizen zal lastig worden.

Hij moet weer lekker voor Boca gaan spelen.
Wordt woensdag beslist.

Boca heeft in elk geval nog een plek open voor het WK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54840099
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wordt woensdag beslist.

Boca heeft in elk geval nog een plek open voor het WK
En helaas voor JRR en Boca, het mag niet van de Fifa.
  maandag 26 november 2007 @ 01:47:37 #13
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54840113


Fuk de FIFA!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54840623
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

En helaas voor JRR en Boca, het mag niet van de Fifa.
Waarom mocht het vorig jaar nog wel?

Het grote probleem is overigens dat hij uit principe niks wil inleveren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 november 2007 @ 09:51:26 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54842146
Laat hem maar naar Atlético Madrid gaan!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 26 november 2007 @ 12:34:06 #16
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54845165
Jammer dat het zo met hem moet lopen....

Hij kán zo goed zijn.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54848099
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54848149
Boca meldt nog niks

Helaas niet mee naar Japan

La lista para Japón


Boca debutará el 12 de diciembre en el Mundial de Clubes. (Photogamma)



El entrenador del equipo, Miguel Angel Russo, entregó este viernes la nómina de 22 jugadores que viajarán a Japón para disputar el Mundial de Clubes entre el 7 y 16 de diciembre.

Todavía falta aguardar que sucederá con Juan Román Riquelme, si la FIFA lo autoriza será el jugador 23 que viaje al certamen más importante a nivel de clubes.

La nómina de jugadores que viajarán son los arqueros Pablo Migliore, Javier García y Mauricio Caranta; los defensores Hugo Ibarra, Jonatan Maidana, Juan Angel Krupoviesa, Gabriel Paletta, Claudio Morel Rodríguez, Matías Cahais y Matías Silvestre.

Los mediocampistas Pablo Ledesma, Sebastián Battaglia, Ever Banega, Fabián Vargas, Neri Cardozo, Nicolás Bertolo, Leandro Gracián y Alvaro González, mientras que como delanteros se inscribió a Martín Palermo, Rodrigo Palacio, Mauro Boselli y Carlos Bueno.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54848351
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het zo met hem moet lopen....

Hij kán zo goed zijn.
Inderdaad. Hopen dat hij weer opleeft bij Boca, hoewel wij daar weinig van zullen zien.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 26 november 2007 @ 15:41:43 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54848487
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:40:45 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54870026
Toch zonde, een speler als JRR hoort gewoon in Europa te spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57221531
Ik ben benieuwd of hij ooit nog in Europa terecht komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60235313
Misschien naar Atletico, daar moet het bijna wel goed gaan.

Hij speelde al een paar seizoenen heel goed samen Forlan en kent ook Aguero en Rodriguez van het Argentijns elftal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 juli 2008 @ 23:35:47 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60235471
JRR is al zo vaak in verband gebracht met Atléti, eerst zien dan geloven dus!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')