Ik heb het nog nergens gezien gelukkig.quote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie alleen knaagdieren, vissen en vogels in dierenwinkels. In Amerika zie je etalages vol pups en kittens en what not.
Is dit in Nederland nu helemaal niet?
Idd! Mijn vriend komt uit Mechelen en in het centrum heb je zo een dierenwinkel die puppy's verkocht...vond het echt heel erg! Die beestjes zagen er zo ongezond uit...en de verkoper ookquote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, in Belgie verkopen ze honden in de dierenwinkel.
Als je in Mechelen bent moet je eens langs zo'n dierenwinkel gaan.
Ik vind het nogal zielig gezicht.
Die pups zien er niet al te gezond uit.
Ja raar he:quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die in de Boogaard krijgt trouwens echt vaak shit over zich heen, vaak ruzie of mensen die schelden naar binnen dat ie een mishandelaar is enzo
quote:Op maandag 12 november 2007 23:02 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja raar he:
Volgens hem treft hem geen blaam, want hij houdt zich aan de wet. “Als wij iets fout doen, dan moet de Dierenbescherming maar ingrijpen” aldus Entius [afbeelding]
Bedoelde het ook sarcastisch. Ik zou precies hetzelfde doenquote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Raar niet wel begrijpelijkik ga zelf ook wel eens naar binnen en als ik iets geks zie of denk te zien dan bel ik buiten de dierenbescherming met wat ik gezien heb alleen om een melding te maken
Ehh, ja hij ziet er een beetje apart uitquote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Idd! Mijn vriend komt uit Mechelen en in het centrum heb je zo een dierenwinkel die puppy's verkocht...vond het echt heel erg! Die beestjes zagen er zo ongezond uit...en de verkoper ook![]()
En daar schiet je juist niets mee op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef ymme het volgende:
Ik vind het regelrecht schandalig.
Z'n beestje zit daar de hele dag in een glazenkooi.
Hier moet echt een wet voor uitgevonden worden hoor. Dit mag gewoon niet mogen
Ik wilde een heel verhaal hier neerzetten, maar nu komt er niets meer uit mijn vingers. Kan hier gewoon niet tegen. Heb 't gelukkig ook nog nooit gezien zelf. Want ik zou dan al die puppy's kopen, omdat ik 't zielig vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |