abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 december 2007 @ 02:14:18 #226
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55352691
buzzer!
Blijf!

Je was een supercollega, net als Dizer trouwens!

overigens kan ik natuurlijk nog wel achter de schermen tegen je schoppen
So we just called him Fred
pi_55354215
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 02:11 schreef buzzer het volgende:
Ladies and Gentlemen,

Ook hier: ik draag ook hier het stokje over.. (aan wie weten we morgen)
Het was me heeeel erg aangenaam toeven hier in V&A, en zal het nog verdomd gaan missen.
In het begin blijf ik nog even hangen tot de nieuwe mods zijn ingewerkt, en dan verdwijn ik naar de achtergrond
Bedankt voor al je goede modwerk op V&A
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:19:07 #228
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_55365603
[TK] Wegens overcompleet 200Gb Externe Harddisk <-- is verkocht dus mag dicht
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_55371422
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:19 schreef SpookY22 het volgende:
[TK] Wegens overcompleet 200Gb Externe Harddisk <-- is verkocht dus mag dicht
Slotje zit
bye
pi_55374036
Mooi, dan kunnen jullie nieuwe mods meteen eens kijken of het postopkrikken van de V&A mods niet eens opnieuw bekeken worden.
Het plaatsen van een filter of tags valt onder de mod taken. Daar hoeft een mod niet iedere keer melding van te maken. Tags geplaatst, filtr ingesteld.. ja duh...

Zou mooi zijn.
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:38:54 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_55374122
Ik was al voor afschaffing van de tags nu er filters zijn, scheelt weer een taak
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55374132
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Dirkh het volgende:
Mooi, dan kunnen jullie nieuwe mods meteen eens kijken of het postopkrikken van de V&A mods niet eens opnieuw bekeken worden.
Het plaatsen van een filter of tags valt onder de mod taken. Daar hoeft een mod niet iedere keer melding van te maken. Tags geplaatst, filtr ingesteld.. ja duh...

Zou mooi zijn.
Persoonlijk geil ik niet op een postaantal, anders was ik wel bij mijn oude username gebleven, had ik een hogere count. Even aangeven dat er iets aangepast is lijkt mij gewoon netjes. evenals het sluiten van een topic dmv een sluitpost. (Zonder kan immers ook.) Ik zie niet in wat er zo storend aan zou zijn.
bye
pi_55374399
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef Petre het volgende:

[..]

Persoonlijk geil ik niet op een postaantal, anders was ik wel bij mijn oude username gebleven, had ik een hogere count. Even aangeven dat er iets aangepast is lijkt mij gewoon netjes. evenals het sluiten van een topic dmv een sluitpost. (Zonder kan immers ook.) Ik zie niet in wat er zo storend aan zou zijn.
Eens!
En precies ook dat. Als je een tag plaatst (wat Adelante terecht al aangeeft, beetje dubbel met een filter) maar het los melden van het plaatsen van een tag/filter is net zo irritant als dat iemand drie keer per dag zijn eigen topic kickt zonder ook maar iets toe te voegen.
Go Petre
pi_55374461
Mijn topic kan dicht. Het bordje is verkocht.
[TK] GA-P965-DS3 rev 3.3 socket 775 met 1333MHz FSB support
pi_55374555
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef icecoolsniper het volgende:
Mijn topic kan dicht. Het bordje is verkocht.
[TK] GA-P965-DS3 rev 3.3 socket 775 met 1333MHz FSB support
Is dicht
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55374653
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Eens!
En precies ook dat. Als je een tag plaatst (wat Adelante terecht al aangeeft, beetje dubbel met een filter) maar het los melden van het plaatsen van een tag/filter is net zo irritant als dat iemand drie keer per dag zijn eigen topic kickt zonder ook maar iets toe te voegen.
Go Petre
Volgens mij lees je mijn post verkeerd. Ik geef juist aan dat ik het aangeven van een verandering ( Zoals het fixxen van de TT of het zetten van het filter), zelf wel zou melden om aan te geven dat ik iets aangepast heb. Net zoals ik een slotpost zet en niet zonder iets een topic sluit. Ik vraag me juist af wat er op tegen is? TS mag trouwens elke dag zijn topic kicken, staat duidelijk in de FAQ .
bye
pi_55374914
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Petre het volgende:

[..]

Volgens mij lees je mijn post verkeerd. Ik geef juist aan dat ik het aangeven van een verandering ( Zoals het fixxen van de TT of het zetten van het filter), zelf wel zou melden om aan te geven dat ik iets aangepast heb. Net zoals ik een slotpost zet en niet zonder iets een topic sluit. Ik vraag me juist af wat er op tegen is? TS mag trouwens elke dag zijn topic kicken, staat duidelijk in de FAQ .
Tags zetten zie je dus als het aanpassen van een TT? Inhoudelijk is er niks mis met een TT als er tags missen. Als er staat: [TK]Mercedes Celica en je wijzigt dat in [TK] Toyota Celica, dan is dat een wijziging, terecht...
Maar als er staat: Toyota Celica, dan is het raar als de mod meldt dat er tags bij zijn geplaatst, dat valt namelijk gewoon onder de mod-taken.
Dat geldt ook voor het zetten van een filter, wat voegt het inhoudelijk toe als gemeld wordt dat je je mod-taken uitvoert?

De FAQ van V&A zijn bekend, daarom zei ik ook dat het vergelijkbaar was met het meerdere malen per dag kicken van een topic
pi_55375041
Over hoe we die komma's en punten zetten, gaan zetten of blijven zetten, moeten we nog maar even nadenken, ik neem het iig in overweging. Dankje voor het meedenken .
bye
pi_55375194
Het is wel handig zo'n extra kick van een modje, je kunt 'm dan nog bedanken en nog een kick.
pi_55378471
quote:
Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wacht even hoor... Wie ben jij eigenlijk, een nieuwe mod in V&A ofzo? Edit: ja dus..

Ik vind het absoluut niet gepast dat je mij beschuldigd van het kapen van een topic. Ik vraag toch ook om een PM aan divided?

Dus zou je aub even je modbreak willen veranderen? Nu wek je de indruk dat ik een topic kaap, wat dus pertinent niet zo is..

Waarom zou ik een nieuw topic moeten openen (dat opper je namelijk zelf), om meer info te vragen over een autootje dat evt. misschien wellicht ook wel te koop is?

Ik weet heus wel hoe het hier een beetje werkt hoor, dus ga me alsjeblieft niet zitten betuttelen. Ik loop hier zo te zien al ietsje langer mee dan jou
Er staat precies uitgelegd waarom ik je post edit.
TS biedt een auto aan, en daarover gaat het topic dan ook.
Als dan een ander een auto evt. te ruil aanbiedt, dan is het niet de bedoeling dat jij daar dan weer op inhaakt om die auto te willen hebben of om daar interesse voor te tonen. Dal lijkt iig erg veel op topic kapen. Dus vandaar mijn verzoek om een eigen topic te maken om over de overdracht/verkoop van de micra te praten of om te pm-en.
Jouw vragen en/of afwikkeling mbt tot de micra horen iig niet in dat topic. Niks negatiefs of aanvallends, maar dat houden we nou eenmaal graag gescheiden. That's all.
bye
pi_55389898
Hij mag op slot .

[GEZ] Utrechternaar!
  woensdag 19 december 2007 @ 16:58:51 #242
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55391682
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
Hij mag op slot .

[GEZ] Utrechternaar!
Nou, vooruit dan maar
So we just called him Fred
pi_55405253
quote:
Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef Petre het volgende:

[..]

Er staat precies uitgelegd waarom ik je post edit.
TS biedt een auto aan, en daarover gaat het topic dan ook.
Als dan een ander een auto evt. te ruil aanbiedt, dan is het niet de bedoeling dat jij daar dan weer op inhaakt om die auto te willen hebben of om daar interesse voor te tonen. Dal lijkt iig erg veel op topic kapen. Dus vandaar mijn verzoek om een eigen topic te maken om over de overdracht/verkoop van de micra te praten of om te pm-en.
Jouw vragen en/of afwikkeling mbt tot de micra horen iig niet in dat topic. Niks negatiefs of aanvallends, maar dat houden we nou eenmaal graag gescheiden. That's all.
Nou, ik vind het absoluut niet netjes dat je nog steeds in mijn eerste, door jou ge-editte, post spreekt over topickaping. Zo wek je de indruk dat ik ook een auto te koop aan zou bieden in dit topic, iets wat niet zou horen. Ik vraag alleen even om wat meer info aan divided per PM, en jij begint meteen over topickaping. Vind dat een beetje overtrokken hoor. Jammer dat je dat niet gewoon even aan wilt passen naar een wat neutralere omschrijving, valt me tegen..
  donderdag 20 december 2007 @ 00:07:20 #244
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55405509
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:56 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Nou, ik vind het absoluut niet netjes dat je nog steeds in mijn eerste, door jou ge-editte, post spreekt over topickaping. Zo wek je de indruk dat ik ook een auto te koop aan zou bieden in dit topic, iets wat niet zou horen. Ik vraag alleen even om wat meer info aan divided per PM, en jij begint meteen over topickaping. Vind dat een beetje overtrokken hoor. Jammer dat je dat niet gewoon even aan wilt passen naar een wat neutralere omschrijving, valt me tegen..
het is ook even wennen op een nieuw forum
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_55405575
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:56 schreef JK1982 het volgende:

[..]
Ik wist niet dat het zo'n ramp was. Heb het alsnog aangepast .
bye
pi_55406035
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:10 schreef Petre het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het zo'n ramp was. Heb het alsnog aangepast .
Thnx!

Zit gewoon veel in V&A, en wil gewoon geen slechte reputatie krijgen hier
  donderdag 20 december 2007 @ 00:29:50 #247
3185 Adelante
To let it go now
pi_55406089
we hebben toch geen rating systeem, dus niemand kent je
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55406194
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef Adelante het volgende:
we hebben toch geen rating systeem, dus niemand kent je
Behalve Adelante, want die kent iedereen
bye
pi_55406308
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:33 schreef Petre het volgende:

[..]

Behalve Adelante, want die kent iedereen
Wie is Adelante?
  donderdag 20 december 2007 @ 00:40:06 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_55406326
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')