Voor je oog?quote:
Voor zn schildklier prikjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:16 schreef Elseetje het volgende:
Waarom?
quote:
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in deze SC, moet ik het toch maar even vragen: wat is er mis met Baloe?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Zoooo, weer 70 euro lichter![]()
Uitslag wordt over gebelt
Idd, van mij mag alles hier affikken, maar die katten moeten en zullen eruit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:30 schreef Elseetje het volgende:
Wij wonen gelukkig boven NAP.
Ik zag van de week een stukje over die brand bij dat Armandomuseum in A'foort. Over een vrouw die haar konijn achterin de tuin hield, die had de brand niet overleefd. Ik vind het al verschrikkelijk als het huis af zou branden, maar het allerergste zouden m'n katjes zijn die geen kant op kunnen!![]()
Wat nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in deze SC, moet ik het toch maar even vragen: wat is er mis met Baloe?
Ja, dat is helaas normaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, is het tegenwoordig normaal dat je voor een beetje grote (300 gr.) tonijnsteak 10,53 (!!!!!) betaalt???? Ik zie het al voor me als ik een paar jaar geleden in de guldentijd 23 gulden zou hebben moeten betalen voor 1 zo'n steak...
Wat is er mis met de oerHollandse gehaktbal?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, is het tegenwoordig normaal dat je voor een beetje grote (300 gr.) tonijnsteak 10,53 (!!!!!) betaalt???? Ik zie het al voor me als ik een paar jaar geleden in de guldentijd 23 gulden zou hebben moeten betalen voor 1 zo'n steak...
Wat apart zeg ! Is dat een bepaalde Golden kwaal ofzo ? Of hebben jullie toevallig allebei een hond van dezelfde fokker ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat niet
Nee grapje. Hij heeft een veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste lage schildklier waarde. Zn waarde was 7 en hoorde rond de -ik geloof- 25 te liggen. Dus hij moest op pillen.
Vandaag wezen bloedprikken om te kijken of de pillen aanslaan.
Mn zus heeft ook een goldenretriever met exact hetzelfde probleemik kwam haar dan ook net bij de DA tegen, en ze kaapte mn pillen weg
ze had 100 pillen meegenomen, en ik wilde 140, maar er waren na haar 100, nog maar 100
Wij zijn keurige Lidl shoppers heurquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oerHollandse gehaktbal?![]()
![]()
ff serieus, ik vind het echt heel erg duur hoor! Maar wel errug lekker!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |