Je kunt toch een bepaald instroomprogramma volgen?quote:Op maandag 5 november 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
wat boeit dat? aangezien je met die propodeuze alleen bepaalde studies aan de universiteit kan doen als het goed is...
Dus gemotiveerd zijn om zo snel mogelijk op het WO te belanden is een verkeerde instellingquote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met zo'n instelling red je 't op de uni toch niet. Zorg gewoon voor een zo groot mogelijke overlapping met de studie die je op de uni wil gaan doen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef Chriz2k het volgende:
Dus gemotiveerd zijn om zo snel mogelijk op het WO te belanden is een verkeerde instelling?
Nou, ik weet ook nog niet precies wat ik op het WO wil gaan doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ok laat ik 't anders formuleren (alhoewel je m'n punt best snapt). Waarom zou je een propedeuse in een heel ander vakgebied gaan halen? Als je je P op 't HBO in het vakgebied waar je op WO wil gaan studeren nog niet in 1 jaar kan halen, is de kans groot dat je WO al helemaal niet gaat halen.
Zijn er zoveel WO-opleidingen die je boeiend vindt die niet op HBO-niveau te doen zijn? Er moet toch wel iets met genoeg overlap te vinden zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou, ik weet ook nog niet wat ik op het WO wil gaan doen.
Maar wel dat daar een stuk of 10 studies zijn die me wel interesseren in tegenstelling tot op het HBO met een score van 0.
Bedenk dat dan eerst.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, ik weet ook nog niet precies wat ik op het WO wil gaan doen.
VWO halen zegt ook niet alles, maar ik vermoed dat je kennis gewoon te weinig heeft uitgevoerd. Te makkelijk werk kan lui maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef Staafje het volgende:
Toch ken ik een meisje die na haar VWO! HBO Toerisme ging doen en toch niet genoeg punten heeft gehaald om door te gaan naar het 2e jaar. Blijkbaar is het toch niet zo makkelijk dan?
Beetje een drogreden zoals je het daar stelt, omdat jij één meisje kent die het niet heeft gehaald is het moeilijk? en alle andere redenenen van niet halen meteen uitsluiten?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef Staafje het volgende:
Toch ken ik een meisje die na haar VWO! HBO Toerisme ging doen en toch niet genoeg punten heeft gehaald om door te gaan naar het 2e jaar. Blijkbaar is het toch niet zo makkelijk dan?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ok laat ik 't anders formuleren (alhoewel je m'n punt best snapt). Waarom zou je een propedeuse in een heel ander vakgebied gaan halen? Als je je P op 't HBO in het vakgebied waar je op WO wil gaan studeren nog niet in 1 jaar kan halen, is de kans groot dat je WO al helemaal niet gaat halen.
Okay, ik heb even vluchtig bekeken welke studies me wel interessant lijken:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |