de student die krap bij kas zit moet gewoon z'n OV gebruiken en doorsparen voor een fatsoenlijke auto.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:05 schreef F04 het volgende:
Zelf als auton00b wil ik graag iets meer te weten komen over auto's en automerken.
BMW Mercedes-Benz schijnen dure merken te zijn, maar hoe zit het met de andere automerken?
Wat voor merk is het beste voor een student die krap in kas zit? In andere woorden wat zijn eigelijk de low-budget automerken?
Volvo is zowel veilig om te kopen als om in te rijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef MikeyMan het volgende:
Een jap is het veiligst...
De looks van een Japanner kunnen tegenvallen, maar ze zijn betaalbaar én betrouwbaar. Zelden heb je daar kosten aan bij normaal gebruik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken voor een leuke Mazda 323 van rond midden jaren 90. Die zien er leuk uit, schijnen best goed te rijden, degelijk, en niet al te duur (2000-3000 euro).
Meestal zijn japanse autootjes wel betaalbaar en goed.
Golf is er in 5 smaken. Van 300 jaar oud, tot een week. Daar kun je dus niet zoveel over zeggen hè. Kun je niet beter iemand in je omgeving vragen eens mee te zoeken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf wel best ge interesseert in een Volkswagen Golf, alleen wat is dan zo ongeveer het limiet wanneer je een fatsoenlijke auto 2e hands kan kopen?
De vraag is: Hoeveel wil je uitgeven?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:48 schreef F04 het volgende:
Hoeveel euro gemiddels heb je zo nodig voor een goede 2e handse auto?
1000quote:Op donderdag 1 november 2007 20:48 schreef F04 het volgende:
En dan begint het dokken pas hè.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:48 schreef F04 het volgende:
Ik ben ook student, met een auto, en krap bij kas? gewoon meer werken als je niet de capaciteit hebt om beide te doen moet je ook niet klagen dat alles te duur isquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan begint het dokken pas hè.
Dus ik sluit me aan bij degene die zei dat een student die krap bij kas zit z'n OV moet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |