abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:27:05 #201
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_54327514
Sociaal van die vriend van je Kandidaat voor de volgende rondes van Beauty & de Nerd?
  zaterdag 3 november 2007 @ 14:48:39 #202
196285 PretFrikandel
Bekwaam en érg lekker!
pi_54337858
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef PretKroket het volgende:

[..]

The clone wars have begun!
Jealousy is a bitch, maddafakkaaaaaaaaaaaa
De frikandel is een gefrituurd gerecht. Frikandellen worden als typisch Nederlandse snack bij de meeste snackbars verkocht.
  zondag 4 november 2007 @ 09:10:44 #203
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54350872
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik errrrg benieuwd ben naar de inzendingen Is alles al binnen?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 november 2007 @ 10:09:49 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54351221
Neen ik stuur die van mij vanmiddag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54352025
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik errrrg benieuwd ben naar de inzendingen Is alles al binnen?
Ben benieuwder naar de uitslagen

pi_54352044
Oh gister bij Beauty and the Nerd op tv "Is boterbloem een zuivelproduct?", ze moest gokken .
pi_54352073
ik vond de tros vissen anders ook niet mis

(voor degenen die vroeger willen kijken naar B&N kan je de donderdag al kijken op VTM, of gewoon op iWatch als het je uitkomt)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 4 november 2007 @ 11:48:05 #208
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_54352314
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh gister bij Beauty and the Nerd op tv "Is boterbloem een zuivelproduct?", ze moest gokken .
Dat is ook wel een enorme instinker natuurlijk
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zondag 4 november 2007 @ 12:42:37 #209
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54353256
Hai WurM
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 12:43:22 #210
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_54353265
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:42 schreef Ladidadida het volgende:
Hai WurM
Hallo Lievedadida
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zondag 4 november 2007 @ 12:46:46 #211
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54353322
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:43 schreef WurM het volgende:

[..]

Hallo Lievedadida
Hihi
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 15:59:00 #212
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54357722
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:32 schreef Athmozz het volgende:
ik vond de tros vissen anders ook niet mis

(voor degenen die vroeger eerder willen kijken naar B&N kan je de donderdag al kijken op VTM, of gewoon op iWatch als het je uitkomt)
'Vroeger' was toen met je oma enzo
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 16:25:57 #213
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54358404
Worden wij dan nu de dupe van dat Paultjuhhh zich niet aan de regels houdt? Dat slaat nergens op namelijk.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 16:27:31 #214
165512 MASD
Music is dead.
pi_54358448
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef Ladidadida het volgende:
Worden wij dan nu de dupe van dat Paultjuhhh zich niet aan de regels houdt? Dat slaat nergens op namelijk.
zou ook niet weten waarom hij uberhaupt die foto's heeft gekregen blijf het gewoon laag vinden.

we zullen het nog wel goed bespreken, ik vertrouw de overige users hier trouwens wel
Long live music.
  zondag 4 november 2007 @ 16:43:22 #215
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54358873
huh wat is er met fotos???
ze komen toch nog wel bij de opdracht? was vet veel werk om te knippen enzo!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  PR/Manusje van alles zondag 4 november 2007 @ 16:46:05 #216
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54358941
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
huh wat is er met fotos???
ze komen toch nog wel bij de opdracht? was vet veel werk om te knippen enzo!!!
Ja hoor

Wat de foto's betreft: Als je ze niet op FOK! wilt hebben moet je ze niet sturen.
We kunnen nu een hele lange discussie houden maar dat doen we niet. Ik wacht nog op de inzending van D_A de rest heb ik al binnen en het zijn pracht inzendingen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 4 november 2007 @ 16:47:40 #217
189581 Outburst
hiphop4life:D
pi_54358987
hehe grappig bedacht :p
Simpson the movie, gewoon TE "chill":)
pi_54360356
krijgenb we vandaag de pic van pn te zien
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_54360373
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef postmortum het volgende:
krijgenb we vandaag de pic van pn te zien
Ja! Dat lijkt me duidelijk! Ik bedoel; wereldvrede, dat vereist echt een inzending met foto's van jezelf.
pi_54360520
Tieten
† The 3 Kings †
pi_54360526
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja! Dat lijkt me duidelijk! Ik bedoel; wereldvrede, dat vereist echt een inzending met foto's van jezelf.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 4 november 2007 @ 17:54:53 #222
165512 MASD
Music is dead.
pi_54360618
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
Tieten
ik ben het zo met je eens! aSj. tot de beschikking?
Long live music.
pi_54360741
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:54 schreef MASD het volgende:

[..]

ik ben het zo met je eens! aSj. tot de beschikking?
Volgend weekend
† The 3 Kings †
pi_54361277
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja hoor

Wat de foto's betreft: Als je ze niet op FOK! wilt hebben moet je ze niet sturen.
We kunnen nu een hele lange discussie houden maar dat doen we niet. Ik wacht nog op de inzending van D_A de rest heb ik al binnen en het zijn pracht inzendingen
Je hebt de mijne ook nog niet heur!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 4 november 2007 @ 19:30:38 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_54362825
En weer open op de voorwaarde dat ingezonden foto's op FOK! gepost mogen worden. Als je het daar niet mee eens bent moet je niet meedoen en niet zeiken.
pi_54362861
wacht met smart tot 20.00 uur
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_54362907
Okee!
Mijn inzending komt er zo aan
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 4 november 2007 @ 19:35:08 #228
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54362920
jeee!!!
dank je Yvonne, je bent de liefste!!!

wat was er nou met die fotos? had iemand fotos naar fiets gestuurd die ie dan niet mocht plaatsen? das toch dom waarom doe je het dan???
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 4 november 2007 @ 19:36:09 #229
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54362946
o en is er al meer bekend van dat koppel waarvan dr eentje kwijt was??
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 4 november 2007 @ 19:38:51 #230
165512 MASD
Music is dead.
pi_54363002
schijnbaar uit de jury gezet door fiets blijf wel lurken
Long live music.
pi_54363272
Ik wil ook mee doen wanneer is de volgende
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
  zondag 4 november 2007 @ 20:12:18 #232
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54363832
vet spannend!!
komen ze vanavond nog want anders ga ik naar vriendinen!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  PR/Manusje van alles zondag 4 november 2007 @ 20:20:59 #233
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54364054
De opdacht was: Bjoeties: We gaan op zoek naar wereldvrede Verzin een manier om wereldvrede te krijgen. En nee mt je tieten (of manboobs) schudden is niet genoeg Ik wil van jullie één manier voor wereldvrede weten.



Pluisignijntje

Ik zat eens te denken; Hoe bereik ik in mijn eentje wereldvrede?
In mijn aller enigste eentje, dat is toch wel moeilijk als je kijkt naar de hele wereld, met zijn zes miljard inwoners.
Ik denk dat we alle handel en vooruitgang die we de laatste jaren hebben gemaakt, gewoon stop moeten zetten. Dan gaan we terug naar de tijd van de jagers en boeren. Er komt een verbod op geld invoeren. Want dáár komt alle ellende van. Als er geld komt wordt er gestolen enzulks . En niemand doet nog landje pik want iedereen krijgt een gelijk stuk grond. Er is géen regering. En geen school. Gewoon zoals het hoort .Maar hoe gaan we dat bereiken?
Aha! Nu komt het bjoetie gedeelte.

Ik ga mijnheer Bush en alle grootrijkbezitters verleiden met mijn prachtige prachtigheid om de hele wereld te vernietigen en dan mogen zij en FOK! overblijven. Dan vermoord ik alsnog alle leiders en houden we de mensen van FOK! over. Die gaan gewoon met de post enzo praten! Het duurt langer, maar geef toe: Je hebt toch alle tijd van de wereld!!

En nu flink voortplanten om de wereld weer vol te krijgen!

Samenvatting:


VREDE!




Viswijfje

Ik wil eerst even zeggen dat ik dit een hele mooie opdracht vind!
Het is heel goed dat mensen afentoe bezig zijn met niet alleen zichzelf maar ook de wereld!

ik denk niet dat ik in me eentje de vrede ga maken haha maar ik vind het wel leuk om over na te denken en mischien toch goeie ideeen te maken! als we dat nou allemaal es zouden doen was de wereld al veel mooier!


Wereldvrede is echt heel moeilijk om te maken denk ik want dan moet iedereen aardig zijn en er is altijd wel erges iemand die bevoorbeeld met de buurvrouw ruzie maakt en dan is het dus al niet meer wereldvrede! Maar ik heb wel een aantal ideetjes om de wereld vriendelijker te maken en mischien dan eindelijk ook wereldvrede wie weet!




Eigen plekjes

Het is belangrijk dat iedereen op de wereld ze eigen plekje heeft!

Ik hou bevoorbeeld vet veel van monique maar toen ze laatst met het verven van haar kamer 3 dagen bij mij moest slapen en ook steeds op me kamer was kregen we toch ruzie. je gaat elkaar dan in de weg zitten en dat word dan bijna altijd ruzie! Monique zit nou alweer 4 weken op haar kamer en we hebben nooit ruzie! nu komt ze ook nog vaak op me kamer maar als ik dan geen zin heb kan ik teminste zeggen ‘ga terug naar je kamer!’. Als ze geen kamer heeft kan dat niet. Hetzelfde geld voor de wereld!

Iedereen heeft ze eigen land. daar moeten ze zelf ook voor zorgen dan maken ze er minder een zooitje van dan dat ze maar alles overal mogen doen! (monique deed bij mij ook vet slordig terwel ze haar eigen kamer altijd wel netjes houdt!)

We moeten er met ze allen voor zorgen dat het in alle landen fijn is, want als het bevoorbeeld bij de buren ruzie is dan zit de buurvrouw de hele dag jankend hier en daar heb je ook geen zin in dus het is ook voor jou belang dat het in andere landen goed gaat!

Ik heb ook geholpen met het schilderen van de plintjes want hoe sneller het klaar was hoe sneller ik me kamer weer voor mezelf had haha!




Wereld-tv

Om minder ruzie op de wereld te hebben is respect heel belangrijk!

het is daarvoor ook heel belangrijk dat iedereen elkaar leert kennen want je kunt moeilijk respect hebben voor iemand die je niet eens kent. ik vond bevoorbeeld turken altijd vet iritant maar toen Elif dood ging (van ONM) en Tonnie toen huilde vond ik dat toch zielig en dan voel je toch meer voor zulke mensen.

Daarom wil ik een wereld-tv-zender waarop alle landen elke week een uurtje wat van hun land kunnen laten zien, bevoorbeeld de natuur of de stad of een soap dat je een bewoner volgt en daardoor meer van het land en de mensen ziet. Dan denken bevoorbeeld mensen bij duitsland niet meer ‘bah dat zijn lelijke dikke mensen met die stomme taal’ maar ‘duitsland, daar woont Jurgen, die jongen die zo lief is voor ze oma!”

Als je zo meer van een land weet zul je minder snel ruzie zoeken omdat het ook mensen zijn!




Vakanties!!

Van het geld waarvan ze normaal oorlog houden kunnen ze ook een paar keer per jaar mensen op vakantie laten gaan naar een heel ander land.

Vakantie vind iedereen leuk en hebben mensen ook altijd goeie zin ! dan laat je bevoorbeeld 100 nederlanders naar afrika gaan zoals van groeten uit de rimboe, en bevoorbeeld weer de amerikanen naar nederland. Ze krijgen alles gratis, lekker reisje, lekker eten, leuke dingen, maar ondertussen leren ze ook van het land, en dat er nog andere dingen zijn als hun eigen straatje! Net als met de tv krijgen mensen zo respect voor de rest van de wereld!!



Straf en belonen!
Om te zorgen dat het in alle landen vrede is moet er strenger worden gereageerd als mensen iets fout doen! Bevoorbeeld gelijk in de gevangenis als je iemand uitscheld!

Alles wat negatief is mag niet meer, dan komt er ook geen ruzie meer! Mensen moeten vanaf de laagste school al leren dat je met negatief lullen niets bereikt en dat liefde en respect het belangrijkst is!

Straffen is eigelijk ook negatief dus je kunt beter nog werken met beloninkjes!

Bevoorbeeld: elk land waarin een jaar niet is gevochten krijgt in de zomer een groot feest met gezellige muziek en bekende artiesten! dan heeft het hele land ook zin om samen de best te doen om er wat moois van te maken!


dit zijn maar een paar ideetjes en er is natuurlijk meer nodig voor vrede op de hele wereld te maken, maar het is nu al een lang verhaal! Ik hoop dat jullie het een beetje snappen en er mischien ook een beetje van geleerd hebben. Ik wel!


X

Mirel
(oja en daan bedankt voor helpen met de plaatjes!!!)





Ladidadida


Hoi Fiets en mede-kandidaten en andere lezers Wereldvrede. Het klinkt als een droom, maar volgens mij hoeft het dat niet te blijven! Ik ben er namelijk van overtuigd dat we het met mijn briljante plan waarheid kunnen maken! Op de pabo heb ik namelijk geleerd hoe je probleemsituaties moet aanpakken, en dat doen we als volgt:

Stap 1: definieer het probleem
Stap 2: onderzoek de oorzaak

Stap 3: een oplossing kiezen

Stap 4: bepalen hoe de oplossing wordt uitgevoerd

Stap 5. evaluatie


Stap 1 is natuurlijk duidelijk: er is oorlog en dat willen we niet! We willen een wereld waarin we in vrede naast elkaar kunnen wonen en waarin de kindertjes gewoon buiten kunnen spelen met hun poppen in plaats van dat ze in een oorlogsgebied wonen!!!!

Stap 2 is natuurlijk ook duidelijk, want waarom is er oorlog? Nou, dat is simpel: door religies. Nou zouden we natuurlijk kunnen zeggen: ‘we verbieden alle religies’, maar zover wil ik niet gaan. Dat is namelijk niet nodig en religie zorgt ook voor veel goede dingen! Dan komen we dus bij stap 3 tot de conclusie wat de beste oplossing is. En in mijn ogen is dat: de wereld verdelen zodat we elkaar niet lastig hoeven vallen. Want ruzie ontstaat daar waar mensen teveel op elkaars lip zitten!

Dan komen we bij stap 4, namelijk de vraag hoe we deze oplossing gaan uitvoeren. Hier heb ik lang en uitgebreid over nagedacht en ik heb dus een geweldige oplossing gevonden. Aan de hand van het ‘plaatje-praatje-daadje’-principe zal ik jullie nu gaan uitleggen hoe ik dit in de praktijk voor me zie.

Je ziet hier een plaatje van de wereld, waarbij de continenten duidelijk zichtbaar zijn aangegeven door verschillende kleuren.



Zoals je ziet, zijn er 6 verschillende kleuren. Dat is niet toevallig, want we hebben 5 wereldreligies en daarnaast nog een boel kleine religies. Dit zijn de volgende:
1. Christendom (2.1 miljard aanhangers)
2. Islam (1.1 miljard aanhangers)

3. Hindoeïsme (900 miljoen aanhangers)

4. Boeddhisme (376 miljoen aanhangers)
5. Jodendom (14 miljoen aanhangers)

Dan houden we ongeveer 1.9 miljard mensen over die een andere religie aanhangen, of geen religie.

Iedere stroming krijgt een werelddeel. Het Christendom is de religie met de meeste aanhangers, dus ook logisch dat zij in het grootste continent gaat wonen: Azië. Daarna volgen de overige religies: deze gaan in Noord-Amerika wonen; veel ruimte om elkaar niet lastig te vallen. De moslims mogen in Afrika wonen. Dan hebben we het Hindoeïsme; een natuurreligie die fijn in Zuid-Amerika kan plaatsnemen om natuurproducten te maken. Dan komen de Boeddahs, die kunnen verhuizen naar Europa en tenslotte de Joden, die mogen in Australië aanmeren. Kijk, dit wordt dan het plaatje:



Elke religie wijst 4 verschillende leiders aan, deze gaan alle 4 in een andere hoek van het land wonen met hun aanhangers erbij. Hierdoor ontstaan ook geen oorlogen tussen fanatiekelingen van eenzelfde religie! Er is geen contact tussen de leiders en/of aanhangers van de verschillende religies. Hierdoor zullen er geen botsingen meer zijn, en dus geen ruzies meer en dus hebben we bereikt wat we wilden: worldpeace..!


Met dank aan WurM voor de plaatjes en bewerken en hard werk, bloed, zweet en tranen. Hhvvjwjnmkntbnwlydtz!!!!!!




Hoi_Piepeloi

Hoe wil ik wereldvrede bereiken?


Wereldvrede, een veel besproken begrip op missverkiezingen, met altijd dezelfde lame antwoorden. Altijd dezelfde definitie, niet diepgaand, niks!
Ik zal hier eerst mijn definitie van het woord wereldvrede omschrijven en vervolgens hoe deze te bereiken is.

Wereldvrede voor mij is niet slechts in een wereld leven zonder oorlog, maar ook in harmonie met mensen uit andere culturen, andere landen, je leefomgeving, maar vooral vrede met jezelf.
Hoe kan je anderen vrede opleggen als je zelf geen innerlijke vrede hebt? Eerst moet je zelf je eigen balans vinden en vrede met jezelf sluiten voor je wat kan gaan veranderen aan anderen. Altijd eerlijk tegen jezelf zijn, tolerant zijn en tolereren. Vooral het tolereren is een big issue, veel ruzietjes en oorlogen ontstaan ook uit het niet tolereren van een bepaalde denkwijze of religie.

Nu zeg ik niet dat je zomaar je mening af moet laten nemen of een ander standpunt moet aannemen, maar slechts de visie en mening van een ander moet kunnen begrijpen, accepteren en waarderen. Neem nu bijvoorbeeld racisme en discriminatie, dat zou echt niet hoeven te gebeuren als een ieder elkaar neemt voor wie en wat hij of zij is. Maar er wordt te veel gekeken naar huidskleur, religie, etc. Dat zou je gewoon opzij moeten kunnen schuiven voor een hoger doel. Je moet ook zeker je grenzen kennen; andere culturen/landen/groeperingen niet zomaar beledigen. Als je hen niet begrijpt is dat geen rede om ze neer te halen. Het is juist een leuk discussie onderwerp!
Altijd mensen in hun waarde laten, dan doen zij dat ook bij jou. Als je een ieder een aantal morele regels oplegt zou de wereld al stukken beter zijn.
In een wereld waar vrede heerst, is ook geen behoefte aan kernwapens, legers, niks van dat. Dus wapens en militaire instellingen zullen dan ook verdwijnen, slechts de politie zal nog wapens hebben om de orde te kunnen behouden. Er zullen geen wapens meer geproduceerd worden en ook niet verkocht in winkels.
En om wereldvrede te bereiken dient ook geen geweld gebruikt te worden; velen denken vrede te kunnen bereiken met oorlog, maar tot nu toe zijn die pogingen steeds weer mislukt. Met goede reden! Mensen zijn zo ingesteld dat ze altijd quitte willen staan, dus zo blijft het maar bezig. Vrede moet bereikt worden met vrede! Met verdragen of eventueel regels op stellen. Een bepaalde norm en waarde opstellen als regel, die overigens gewoon in een normaal mens zou moeten omgaan. Zelfrespect, respect voor anderen, waardering, tolerantie. Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar waarom blijkt het dan zo moeilijk in de praktijk te brengen?
Natuurlijk zijn er een 1000en smoesjes te verzinnen waarom het dan niet wil lukken, bijvoorbeeld door opvoeding; religie; invloed van de pers; invloed van je vrienden; maar een sterk mens vormt zijn eigen mening en laat anderen deze niet bepalen of beïnvloeden.

Dus ik denk dat wereldvrede te bereiken is via de morele denkwijze van een individu en deze eventueel te vormen en te veranderen doormiddel van het op te stellen van een aantal regels.

[ Bericht 1% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 04-11-2007 20:44:51 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 4 november 2007 @ 20:32:25 #234
165512 MASD
Music is dead.
pi_54364325
PN: Simpele vorm van communisme invoeren
VW: hoe simpel kun je zijn
LDDDD: Christendom in het middenoosten jij hebt humor
H_P: perfect gewoon
Long live music.
pi_54364401
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef MASD het volgende:
H_P: perfect gewoon
pi_54364402
Volgens mij was die van mij iets te simpel misschien
Dell. Simplicity!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_54364500
SF? Wil je eventjes 2 entertjes doen tussen Hoi_Piepeloi en Hoe. En mijn 'dezelfde' tussen Altijd en definitie is verdwenen .
En Lidiadidia ken ik ook niet
  PR/Manusje van alles zondag 4 november 2007 @ 20:41:41 #238
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54364562
Commentaar van de jury:

5 punten viswijfje: verassend goed, je hebt behoorlijk slimme dingen verzonnen en je hebt dan toch echt een eerste plaats verdiend. Natuurlijk ook een beetje vanwege dat leuke babyplaatje. PS was daardoor al verkocht

4 punten Hoi_pipeloi: zit duidelijk veel werk in, je zet een redelijk realistisch beeld neer gezet. Complimenten!

3 punten Ladidadida: Je vindt dat iedereen maar gewoon moet verhuizen? In Azië wonen de meeste moslims, en die moeten daar maar allemaal weg? een vrij onrealistisch idee, al heb je er redelijk slim over nagedacht

2 punten Pluisig_nijntje: Tja, spijtig maar toch echt de minste inzending. Zelfs miss world zou Bush nog niet tot een verstandig inzicht kynnen brengen en denk je echt dat mensen zich willen houden aan een vast stuk land dat ze krijgen? Je hebt niet echt je verstand gebruikt, jammer, want dat heb je zonder twijfel wel

1 punt Dark_Angelus Geen inzending ontvangen

We nemen deze week helaas afscheid van het koppel: saaw & Dark_Angelus. Tot twee keer toe geen inzending ontvangen. Helaas deels door omstandigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 04-11-2007 20:47:55 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 4 november 2007 @ 20:42:09 #239
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54364579
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef MASD het volgende:
VW: hoe simpel kun je zijn
mischien moet je het es goed lezen en proberen voor je gaat beoordelen!!!
en dat van ladidadi zei ik ook : geef iedereen ze eigen plekje!
ik heb er alleen nog meer ideetjes bij om het op alle plekken ook leuk te houden! het is pas wereldvrede als niemand ruzie heeft en dat komt niet alleen door geloof
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 4 november 2007 @ 20:43:58 #240
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54364621
Doe eens totaal punten
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54364623
Sorry Huppelei
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 4 november 2007 @ 20:45:19 #242
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54364655
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Commentaar van de jury:

5 punten viswijfje: verassend goed, je hebt behoorlijk slimme dingen verzonnen en je hebt dan toch echt een eerste plaats verdiend. Natuurlijk ook een beetje vanwege dat leuke babyplaatje. PS was daardoor al verkocht

4 punten Hoi_pipeloi: zit duidelijk veel werk in, je zet een redelijk realistisch beeld neer. Complimenten!

3 punten Ladidadida: Je vindt dat iedereen maar gewoon moet verhuizen? In Azië wonen de meeste moslims, en die moeten daar maar allemaal weg? een vrij onrealistisch idee, al heb je er redelijk slim over nagedacht

2 punten Pluisig_nijntje: Tja, spijtig maar toch echt de minste inzending. Zelfs miss world zou Bush nog niet tot een verstandig inzicht kynnen brengen en denk je echt dat mensen zich willen houden aan een vast stuk land dat ze krijgen? Je hebt niet echt je verstand gebruikt, jammer, want dat heb je zonder twijfel wel

1 punt Dark_Angelus Geen inzending ontvangen

[b]We nemen deze week helaas afscheid van het koppel: saaw & Dark_Angelus. Tot twee keer toe geen inzending ontvangen. Helaas deels door omstandigheden.

Saaw & Dark_Angelus!
Ik hoop wel dat alles goed gaat met ze? is saaw al terecht??
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_54364695
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Commentaar van de jury:

5 punten viswijfje: verassend goed, je hebt behoorlijk slimme dingen verzonnen en je hebt dan toch echt een eerste plaats verdiend. Natuurlijk ook een beetje vanwege dat leuke babyplaatje. PS was daardoor al verkocht

4 punten Hoi_piepeloi: zit duidelijk veel werk in, je zet een redelijk realistisch beeld neer. Complimenten!
Hoe kan je nou dat belabberde stuk van viswijfje boven mijn geniale stuk verkiezen like wtf.
Maar goed Para en ik blijven de hoogste totaalscore houden .

Enne, ik hoop en neem aan dat dit wel blijft meetellen ook na deze 2 opdrachten en we verder gaan op punten .
  zondag 4 november 2007 @ 20:46:46 #244
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54364696
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

mischien moet je het es goed lezen en proberen voor je gaat beoordelen!!!
en dat van ladidadi zei ik ook : geef iedereen ze eigen plekje!
ik heb er alleen nog meer ideetjes bij om het op alle plekken ook leuk te houden! het is pas wereldvrede als niemand ruzie heeft en dat komt niet alleen door geloof
Maar de opdracht was: werk één idee uit.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 20:49:14 #245
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_54364767
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Enne, ik hoop en neem aan dat dit wel blijft meetellen ook na deze 2 opdrachten en we verder gaan op punten .
Ik neem aan dat er bij elk spel gewoon een nieuwe telling wordt gehanteerd
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 4 november 2007 @ 20:49:25 #246
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54364770
Veni, vidi, vici

Amor del Rey.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  PR/Manusje van alles zondag 4 november 2007 @ 20:49:43 #247
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54364776
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef Viswijfje het volgende:

[..]


Saaw & Dark_Angelus!
Ik hoop wel dat alles goed gaat met ze? is saaw al terecht??
Ja hoor, ze heeft alleen geen internet thuis.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles zondag 4 november 2007 @ 20:51:12 #248
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54364817
En we sluiten deze ronde af, de punten tellen niet meer mee. Nieuwe ronde nieuwe kansen! De volgende opdacht is een opdracht voor beiden Koppels tegen koppels dus die volgt morgen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_54364838
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sorry Huppelei
Volgende keer beter gewoon!
pi_54364847
Gelukkig! Punten weer op nul?!
Leuk Kusje aan S-F voor alle moeite
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')