abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:49:07 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54000731
Er zijn genoeg negatieve zeikerige kuttopics over het Nederlands Elftal, Van Basten en weet ik veel wat nog meer. Maar persoonlijk ben ik het gejammer, gezeik, gezeur, gezever en gekanker echt spuugzat.

Afgelopen zaterdag werd in een povere partij in bizar slechte omstandigheden met 1-0 verloren van een Europese outsider. Het was ineens het einde van de wereld, en het moest tegen Slovenie maar eens recht gezet worden. Vier nul, vijf nul, van de mat tikken die gastjes. Het publiek moet vermaakt worden!!! Schneller slaaf, ik sla je op je rug! Wij betalen geld en willen goed voetbal zien! Winst interesseert ons geen kut!

Het viel vanavond allemaal weer tegen. Met moeite wordt er met 2-0 gewonnen, maar kwalificatie is vrijwel zeker afgedwongen. Desondanks staan alle spelers netjes in de rij om Hans Kraaij Jr. uit te leggen hoe slecht het allemaal wel niet was en dat het publiek de volgende keer maar een presentje zou moeten krijgen. "De helft van het geld terug, Johnny!". Het publiek scandeert de naam van Foppe, terwijl de drie punten en het ticket voor het EK binnen zijn. Een wedstriijdje thuis winnen tegen Luxemburg en het is gepiept.

Steek die Foppe in je reet! Als je een garantie op goed voetbal wilt zien dan koop je maar een DVD'tje. Dan ben je gegarandeerd van goed voetbal en hoef je thuis op de bank niet lachend(!!!) met witte zakdoekjes te gaan zwaaien. Blijf gewoon compleet weg uit een voetbalstadion. Het enige wat telt is winst, en als we op deze schlemielige, ietwat beschamende, strompelende, kreunende op-het-nippertje manier op een of andere miraculeuze wijze Europees Kampioen worden dan moet ik nog maar zien of elke knuppel die nu aan het zeiken is niet deelneemt aan de polonaise.

Hier in Nederland heeft men naar mijn gevoel alvast het Europees Kampioenschap gereserveerd, bij de aanstelling van Van Basten. Het was immers de doelstelling, met verzorgd aanvallend en dominant voetbal. Dus dan zal het wel gebeuren! Als Griekenland het kan, dan moet het Nederland ook wel met 10 vingers in de neus lukken!

Ja, we spelen slecht. Ja, er kloppen een hoop dingen niet en er zijn vast wel een hoop trainers die het beter weten dan Van Basten. De situatie is er, de kwalificatie voor het EK is er ook, fuckin' deal with it. Ze gaan er echt niet beter door voetballen. Degenen die mooi voetbal willen zien of een kampioenschap verwachten, kijk gewoon lekker niet. En terwijl je niet aan het kijken bent, hak gelijk die Hans Kraaij Jr. even neer...
pi_54000760
''Al geef je een aap een ring, het is en blijft een lelijk ding''
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54000784
Marco
RUUD
ORANJE

TWI
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:52:43 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54000803
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Al geef je een aap een ring, het is en blijft een lelijk ding''
pi_54000807
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Marco
RUUD
ORANJE
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54000821
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zie edit, ik was Twi vergeten. Goed stuk.
pi_54000860
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zie edit, ik was Twi vergeten. Goed stuk.
hoewel ik Marco niet mag als coach, heeft TWi uiteraard gelijk, dan maar met ''lelijk'' voetbal kwalificeren, dan met redelijk voetbal neit kwalificeren (lees: 2002)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:55:31 #8
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54000865
Gekwalificeerd?
pi_54000929
Zag op een gegeven moment een paar apen in leeuwenpakken met witte zakdoekjes zwaaien ja. Die verdienden wel een paar lowkicks.
pi_54000939
Wat hadden ze dan moeten zeggen vandaag?

Gefelicieerd Marco, hulde voor de drie punten, en hoe kan het nou dat Nederland telkens wedstrijden wint tegen Slovenie?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:59:48 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_54000961
Ben het eens met de TS. Het resultaat telt en Marco doet het nog steeds fantastisch
pi_54000962
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef twi het volgende:
...
W E R E L D P O S T ! ! !

pi_54000978
Met dit voetbal komen we niet ver hoor op het EK _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54001000
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met dit voetbal komen we niet ver hoor op het EK _!
Griekenland werd er kampioen mee hoor.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:01:59 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54001007
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met dit voetbal komen we niet ver hoor op het EK _!
Dus?
pi_54001050
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met dit voetbal komen we niet ver hoor op het EK _!
Nee en de "poule des doods" zouden we in Duitsland jaar terug ook niet overleven.
pi_54001067
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:01 schreef twi het volgende:

[..]

Dus?
Ik wil minimaal een halve finale plek?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54001156
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef twi het volgende:
Er zijn genoeg negatieve zeikerige kuttopics over het Nederlands Elftal, Van Basten en weet ik veel wat nog meer. Maar persoonlijk ben ik het gejammer, gezeik, gezeur, gezever en gekanker echt spuugzat.

Afgelopen zaterdag werd in een povere partij in bizar slechte omstandigheden met 1-0 verloren van een Europese outsider. Het was ineens het einde van de wereld, en het moest tegen Slovenie maar eens recht gezet worden. Vier nul, vijf nul, van de mat tikken die gastjes. Het publiek moet vermaakt worden!!! Schneller slaaf, ik sla je op je rug! Wij betalen geld en willen goed voetbal zien! Winst interesseert ons geen kut!

Het viel vanavond allemaal weer tegen. Met moeite wordt er met 2-0 gewonnen, maar kwalificatie is vrijwel zeker afgedwongen. Desondanks staan alle spelers netjes in de rij om Hans Kraaij Jr. uit te leggen hoe slecht het allemaal wel niet was en dat het publiek de volgende keer maar een presentje zou moeten krijgen. "De helft van het geld terug, Johnny!". Het publiek scandeert de naam van Foppe, terwijl de drie punten en het ticket voor het EK binnen zijn. Een wedstriijdje thuis winnen tegen Luxemburg en het is gepiept.

Steek die Foppe in je reet! Als je een garantie op goed voetbal wilt zien dan koop je maar een DVD'tje. Dan ben je gegarandeerd van goed voetbal en hoef je thuis op de bank niet lachend(!!!) met witte zakdoekjes te gaan zwaaien. Blijf gewoon compleet weg uit een voetbalstadion. Het enige wat telt is winst, en als we op deze schlemielige, ietwat beschamende, strompelende, kreunende op-het-nippertje manier op een of andere miraculeuze wijze Europees Kampioen worden dan moet ik nog maar zien of elke knuppel die nu aan het zeiken is niet deelneemt aan de polonaise.

Hier in Nederland heeft men naar mijn gevoel alvast het Europees Kampioenschap gereserveerd, bij de aanstelling van Van Basten. Het was immers de doelstelling, met verzorgd aanvallend en dominant voetbal. Dus dan zal het wel gebeuren! Als Griekenland het kan, dan moet het Nederland ook wel met 10 vingers in de neus lukken!

Ja, we spelen slecht. Ja, er kloppen een hoop dingen niet en er zijn vast wel een hoop trainers die het beter weten dan Van Basten. De situatie is er, de kwalificatie voor het EK is er ook, fuckin' deal with it. Ze gaan er echt niet beter door voetballen. Degenen die mooi voetbal willen zien of een kampioenschap verwachten, kijk gewoon lekker niet. En terwijl je niet aan het kijken bent, hak gelijk die Hans Kraaij Jr. even neer...
jij snapt t tenminste f*ck die azijnpissers
pi_54001170
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met dit voetbal komen we niet ver hoor op het EK _!
Ach Van Basten had de opstelling al goed voor deze wedstrijd, alleen het systeem klopte nog niet. Als hij zich dat eens zou realiseren zou Nederland nog best hoge ogen kunnen gooien op het EK. Desondanks is de overwinning van Nederland in dit duel ook geen moment in gevaar geweest. De enige 'kans' voor Slovenie was een kopbal uit zeer moeilijke positie die dan ook ruim naast ging. Maar ja, kijk ook eens naar andere ploegen met topspelers. Engeland verliest van Rusland, Portugal wint met moeite van Kazachstan en Frankrijk komt ook niet verder dan een moeizame 2-0 tegen Litouwen. Duitsland gaat zelfs met 0-3 onderuit tegen Tsjechie, maar daarvan heb ik alleen de laatste 3 minuten gezien, dus het zou kunnen dat ze gewoon wat liepen te klooien aangezien ze toch al geplaats waren of dat de Tsjechen echt goed speelden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54001172
Heeft allemaal te maken met de manier waarop je trots bent op dingen of mensen.

Sommige ouders zijn trots als hun kind een keer niet in de broek heeft gepoept, en anderen vinden het heel normaal dat kinderen netjes hun billen afvegen!
pi_54001185
Mooie eerste helft
pi_54001222
Wat wil je nou lul, dat we blij zijn dat het Nederlands elftal zo ongelooflijk slecht voetbal speelt?

Terwijl we de ruim 30 jaar voor van Basten verwend zijn met subliem voetbal. Laat de echte voetballiefhebbers nou gewoon kankeren en een hogere verwachting hebben van ons nationale elftal.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54001227
goed geschreven.

ik vind het ook niet leuk om slecht voetbal te zien, maarja winnen is winnen en daar gaat het om.

ik heb er wel alle vertrouwen in dat we ver kunnen komen op het ek.
Hoe is het verder?
pi_54001242
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:12 schreef Flashwin het volgende:
Laat de echte voetballiefhebbers nou gewoon opkankeren en een hogere verwachting hebben van ons nationale elftal.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 oktober 2007 @ 00:14:19 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54001261
Het publiek is gewoon bang dat als het zo verder gaat het niets word op het EK
Daarom zijn we zo bozig en willen we een andere coach
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')